Skocz do zawartości

Problem z odpaleniem 954


miki_v6
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem, rozrusznik kreci, pompa sie wlacza ale nie moge zapalic go. WYmienialem antenke Hiss bo jej nie bylo ale to chyba nie jest wina immob bo kontrolka gasnie po przekreceniu.

Powiedzcie mi czy antenke mozna wymieniac pomiedzy motorami i jak sprawdzic iskre? Czy mozna ja sprawdzic bez wykrecania swiecy?

Zastanawial mnie rowniez czujnik przechylu, pomyslalem ze mozna go ominac i dowiedzialem sie ze mozna zmostkowac dwa skrajne przewody(sa 3) i wtedy go omijamy ale nadal nie chce zapalic.

Macie moze jakies inne sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeli słychac pompe ze parcuje to nie jest to wina czujnika na pewno,jak czyjnik jest walniety to pompa nie pompuje w ogóle.

Schemat jest taki

przkrecasz kluczyk

imobilaizer zwalnia blokade , jesli czujnik jest dobry to sie pompa uruchamia i moto odpala.

Powiem ci ze dziwna sprawa no bo co sie wiecej mogło stać.No chyba ze moto jest po konkretnym dzwonie, ale wtedy tez jakby były jakies błedy to by ci kontrolka FI pokazała co sie dzieje (ilość mrugnięć = określony błąd).

 

 

 

 

ps.

Moze nie masz paliwa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupilem go uderzonego i wlasnie skladam go do kupy.

Paliwo mam, motor kreci ale zachowuje sie jakby nie mial iskry. Mozesz mi powiedziec czy idzie sprawdzic iskre bez wyjmowania swiec?

 

Co do mrugniec to fakt nie zwrocilem uwagi na to, dziwi mnie tylko to ze obok zielone N oznaczajaceho luz na liczniku, pali sie czerwona lampka ktora chyba oznacza jakis blad.

 

Poza tym nie mam obu czujnikow tj stopu przy prawej raczce i przy sprzegle, moze przez to nie chce palic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem problemy z odpalaniem tyle że w innm moto przejrzałem wszystko, pompa działała posprawdzałem czujniki i nic. W końcu zmieniłem świece (chociaż na starej była iskra- widocznie za słaba) i zapalił bez zająknięcia. Pozdr

SUPPORT 18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłącz kabel od jednej świecy i podłącz do tego kabla zapasową świecę. Pamiętaj że obudowę świecy musisz połączyć z masą (np. do korpusu silnika). Włączasz zapłon i sprawdzasz. Tylko wtedy możesz wkręconą świecę zalać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak , wpadl do mnie moj kumpel z oscyloskopem, pobadal troche i doszedl do wniosku ze nie ma iskry i nie podaje paliwa. Okazalo sie wkoncu ze wina byl impulsator ktory jest w kapie prawej.

Wkoncu po calej zabawie udalo nam sie odpalic bestie, mruczy az milo.

Tlumik ARROW daje fajny efekt, chyba nigdy nie przesiade sie na zwykly wydech(no chyba ze policja mnie do tego zmusi)

 

Jeszcze jedno mam pytanie, wie ktos moze jak sie wykreca swiece w 954 lub tez jakiego klucza o jakim ksztalcie trzeba uzyc do tego bo probowalem i ciezka sprawa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...