Gawron Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 DZISIAJ NA KAWASAKI KX 250 Z 91 ROKU 60PS SCIGALEM SIE Z YZ 125 Z 99 ROKU 40 PS I NIEMOZLIWE ALE ON MNIE WYPRZEDZIL CZY MOZNA ZROBIC COS Z HUSQVARNĄ WRE ZEBY SZEDL PRZYNAJMNIEJ POLOWE CO TA YZ???????????????????????????????To Kawasaki to musiała być poprostu padaka lub gość na YZ poprostu wprawniej jezdzi :crossy: no i pytanie czy to było na prostej czy na jakimś tam torze?? bo na prostej nie ma mozliwosci zeby 125 robiło 250 jezeli obydwa są w dobrym stanie technicznym. Wystarczy ze KX ma padnięte sprzegło i moto sie ostro kręci i przyspiesza ale sprzegło slizga i nie przekazuje mocy takiej jak powinno na koło :DO ile dobrze pamiętam WRE to wersja zblokowana więc chyba coś sie da odblokować np wydech itp :P Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOOOCROSS Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 wie ktos moze jak w mojej husqvarnie ustawia sie zaplon bo mam male problemy ?? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 z reguły fabryka nabija znak na statorze i na karterze . Zdejmujesz koło i zgrywasz stator ze znakiem na karterze. Dla 250 bylo chyba 0,5 mm (tak mi mówil mechanik - nie sprawdzalem tej informacji poniewaz zawsze mialem znaki )pozdrawiam lucas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.