oki86 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Witam :icon_razz: Mam kawasaki gpz1000rx 88r (przywieziony z Niemiec) jestem piewrszym włascicielem w Polsce-mam go od pól roku.Stał nieruszany jakies 5 miesiecy bo miałem na niej wpadek.Juz kiedy ja kupiłem i silnik był zimny to sie leko dusiła i niechciała wchodzic powyzej 5tys obrotuw, strzelała z tłumika; ale jak sie rozgrzała było O.K. tylko raz sie to zdazyło ze byla ciepła a dodałem gazu a ona zaczeła sie dusic. Teraz po wypadku dusi sie cały czas,wogole nie wchodzi na wiecej niz 3,5 tys obrotow.Po zmianie swiec na nowe pali na pierszego kopa(zreszta wczesniej tez zaskakiwala od razu) i tylko dusi sie gdy ma powyzej 6tys obrotow (wolne obroty tak powoli zanikaja i gasnie). Raz gdy dodałem gazu na luzie probowałem ja wkrecic wtedy pieknie zabrzyczałajak jakby by było wszystko ok. Co moze byc tego przyczyna?? Prosze o pomoc jesli ktos wie co to moze byc, moze ktos mial podobny problem.Z gory dziekuje za wszelka pomoc. :) liczem na was Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Wymień paliwo na świeże, wyczyść gaźniki, ustaw w nich odpowiedni poziom paliwa, sprawdz czy nie przepuszczaja iglice pływaków, zawory sprawdz. A może przy okazji kompresję? Może trzeba też wyregulować gaźniki, zsynchronizować też? Wymień filtr powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Sprawdz luzy zaworowe, to problem tych Kaw. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiu Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Ja też mam RX i nie chce tworzyć nowego topica mam kolejny problem gdyż cieknie mi olej z pod pompy wody ??? :/// WIECIE Panowie co to może być ( uszczelka a może jakiś simmering ) PROsze o POMOC!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Ale ten olej dostaje się do płynu chłodniczego? Najprosciej odkręcic pompę wody - te wszystie dekle i zdiagnozować co jest tego przyczyną, pewnie któryś simmering padł albo uszczelka. Klucze do ręki, serwisówka i do dzieła! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wioslarz Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Ja też mam RX i nie chce tworzyć nowego topica mam kolejny problem gdyż cieknie mi olej z pod pompy wody ??? :/// WIECIE Panowie co to może być ( uszczelka a może jakiś simmering ) PROsze o POMOC!! Jak ci cieknie olej spod pompy wody to musisz zdjac pompe oczywiscie spóścic wczesniej płyn i troche oleju zeby ci nie wylecial jak zdejmiesz pompe! Potem wyjmij pompe i wyczyśc dokładnie miejsce gdzie jest simering! nie proponuje zadnego sylikonu czy czegos bo to sa smieci w oleju ale skocz do sklepu motoryzacyjnego i kup klej do silników! Jest to specjalnie opracowana substancja ktora w miejscach styku zasycha tworzac uszczelnienie a tam gdzie ma dostep do oleju poprostu sie w nim rozuszcza. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.