Roqwor Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Witam!!Mam pytanie do posiadaczy motocykla Kawasaki KLR 600. Niedawno kupiłem klrke z '88 roku. Chciałem sprawdzić poziom oleju ale okienko jest całe szare. Nic przez nie nie widać. Czy to normalny stan? Może się tak zanieczyścić żeby nie było widać poziomu oleju? Prosze o rade ponieważ nie chcę sam demontować obudowy, jak sprawdzić poziom oleju inaczej? I drugie pytanie ile powinno być oleju? Poprzedni właściciel powiedział żeby lać ponad okienko, a inni twierdzą żeby do połowy. Prosze o pomoc! Może to i troche pytanie laika ale nie miałem wcześniej podobnego motoru i boję się troche przy nim grzebać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 olej powinien byc w polowie okienkasproboj poprzechylac moto na obie strony i sprawdzaj czy nie zobaczysz stanu oleju.ew. moze sprawdzasz w jakims ciemnym pomieszecziu? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roqwor Opublikowano 30 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Kupilem moto niedawno i przejechałem może 50km. Przed kupnem moj znajomy mechanik sprawdzal poziom i mowil ze jest dobrze. Przechylałem go na bok ale też nic nie widać... Pomieszczenie jest dość jasne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 (edytowane) Woda w oleju ! masz mgle , smietane na oknie - bardzo mozliwe ze trafiles na mine , ja mialem niestety podobnie . Najpierw sprawdz poziom cieczy w chlodnicy , jesli malo - dolej pod korek , potem spusc olej i sprawdz czy nie ma koloru kawy z mlekiem. Jeli jest czysty - to wlej spowrotem tyle ile jest wytloczone na obudowie 2.3- 2.5 L i narazie jezdzic dbajac o dobre rozgrzanie moto - mozliwe ze to wilgoc w oleju . Jeli niestety ma on taki kolor a na dodatek jest go wiecej jak wytloczone na obudowie , to masz problem - mogly wystapic nastepuajce awarie:Uszkodzenie uszczelki pompy cieczy i simmeringa walka pompy.Uszkodzenie uszczelki glowicy Uszkodzenie tulei cylindra ( ja tak mialem + w.w ) Uszkodzenie glowicy gdzie brales moto ?? jezdziles na nim przed kupnem , czy tylko odpalales i zgasiles bez rozgrzania silnika ?? Ale najpierw zrob test - sprawdz chlodnice , jesli brakuje wody to dolej pod korek , potem odpal moto i niech sobie poprykara do wlaczenia wentylatora , zgas i po paru minutach sprawdz poziom cieczy w chlodnicy i czy nie jest zaolejona . Jesli barkuje cieczy , oznaczac to bedzie ze idzie do oleju robiac smietane , czyli nastapilo to co napisalem powyzej. Edytowane 30 Stycznia 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.