zygizz Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Witam. Dziś zabrałem się za wymiane simeringów w Cbr 1000 '05, ale natknąłem się na problem. Nie wiem ile oleju należy wlać do lagi?? Czy ktoś wie może?Prosze o pomoc. (szukałem ale nie znalazlem :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 (edytowane) 466 CM3 SAE 10W http://tinyurl.com/2rgtw6 I dobra rada na przyszłość, najpierw pytaj potem rób :biggrin: PzdrRadek Edytowane 29 Stycznia 2007 przez rad3k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Jeszcze jedno pytanie, ile zalać płynu do chłodnicy (tzn. do całego układu chłodzacego) w tej Hondzie?? Na korku jest napsiane "1,1". Czy to możliwe , że tylko tyle ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Jeszcze jedno pytanie, ile zalać płynu do chłodnicy (tzn. do całego układu chłodzacego) w tej Hondzie?? Na korku jest napsiane "1,1". Czy to możliwe , że tylko tyle ?? W jakimś katalogu znalazłem 3,55 L ale nie wiem na ile w tym prawdy :icon_evil: Tak szybko padły Ci uszczelniacze? W moim paździerzu mają już kilka lat i nic nie cieknie :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 To motor kolegi, on go z Usa sciągnął, uszczelniacze byly na smietnik, szczególnie prawy, na tarcze leciało i slabo hamował,też widziałem w katalogu, że 3.5 litra ale to chyba za duzo :/ narazie zalałem około 1.1 jak na korku jest napisane, zobacze jak coś to sie doleje :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 To motor kolegi, on go z Usa sciągnął, uszczelniacze byly na smietnik, szczególnie prawy, na tarcze leciało i slabo hamował,też widziałem w katalogu, że 3.5 litra ale to chyba za duzo :/ narazie zalałem około 1.1 jak na korku jest napisane, zobacze jak coś to sie doleje :banghead: wlewasz tyle aż przestanie wchodzić, na zimnym silniku ma być ok 1cm pod korkiem, 1.1 to według mnie oznaczenie maksymalnego ciśnienia w układzie ( ale nie jestem do końca pewien :icon_biggrin: ) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Z Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 1.1 to na pewno nie jest pojemność układu. Leje się do pełna, odpala i dolewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.