Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie VT500C 84'


kaczors18
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Szukałem lustereczek do mojej Hondy, i wczoraj zauważyłem że starsze CB miały takie same, podobno kilka modeli miało identyczne, jeżeli wiecie jakie to pomóżcie, szukałem,też przedniego błotniczka (koniecznie chromowanego) i też miałem problemy, czy pasują np od VT750??

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem lustereczek do mojej Hondy, i wczoraj zauważyłem że starsze CB miały takie same, podobno kilka modeli miało identyczne, jeżeli wiecie jakie to pomóżcie

Lustereczka - funkiel nówki, absolutnie nie śmigane - masz tutaj:

http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...otProd&nr_tab=9

(plus inne częściory do "naszej" shadowki)

Pozdr

P.S. Obawiam się, że błotnik to tylko na moto bajzlach, albo allegro...

Edytowane przez Globi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wykręcaniu korka wlewowego - uwaga na sprężynę bo "strzela" korkiem. Następnie odkręcasz spust - wtedy stary olej szybko wypłynie. Pewnym problemem może być na sam koniec, zakręcenie ponowne korków wlewowych, ale dasz sobie jakoś radę. Trzeba jedną ręką dociskać a drugą załapać gwint korka.

Jedna techniczna uwaga :bigrazz: . Albo trzeba to robić najpierw w jednej, potem w drugiej, albo podeprzeć pod silnikiem, bo inaczej motorek "pacnie" na przód i bedzie problem.

Najlepiej do odkręcania/dokręcania używać klucza nasadowego, wtedy bez problemu da się kontrolować sprężyne.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

dzieki za dodatkowe uwagi Shadok

dzisiaj byłem już wypytać ile kosztują częście no ale niestety wszystko na zamówienie z Larsona!

czekam na wycene-bo w sklepie nie było właściwej osoby na właściwym miejscu :bigrazz:

Olej chcę zamówić ten co Ty Wasyl a uszczelniacze ARI 044 - 37*50*11

 

Z ciekawości podjechałem do serwisu a zarazem sklepu motocyklowego-i pytam ile by kosztowała wymiana- a koleś- "nie podejmuje się tego" - normalnie rozwalił mnie

i teraz myśle czy to z wyniku jego nie wiedzy/nie doświadczenia czy może rzeczywiście może być ciekawie przy tej wymianie

gadałem już z kumplem i pomoże mi- mam nadzieje że uda nam się to jakoś to wymienić

 

a co do ilości oleju w lewej ladze i tego że jest większa niż w prawej to wynika chyba z tego że po lewej stronie tarcza jest-tak wydedukowaliśmy z kumplem!ale wleje chyba tak pomiędzy 440 a 455 :P

 

o co chodzi z tym pompowaniem przedniego zawieszenia-czy można sobie w ten sposób usztywnić lekko przód żeby nie nurkował tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...