Skocz do zawartości

kaczors18

Forumowicze
  • Postów

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kaczors18

  • Urodziny 06/22/1987

Osobiste

  • Motocykl
    Honda Vt500C 84'
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4012069
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    ?owicz/wawa

Osiągnięcia kaczors18

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. nie jestem na 100% pewny ale pasuje chyba od Tico albo Matiza, ktoś kiedyś coś pisał na ten temat.
  2. przy temacie o chłodzeniu... poprzedni sezon jeżdziłem na wodzie... niekoniecznie destylowanej jak było trzeba dolać a nie było czasu kupić czystej... porażka ale... ten sezon zacząłem od wymiany płynów, zalałem borygo i... kurde moje kochanie się grzeje, płynu nie brakuje, w zbiorniczku max, temperatura niby nie wchodzi na czerwone pole... ale w poprzednim sezonie żeby temperatura przekroczyła połowe to musiałem naprawde zmęczyć motocykl, pompa chodzi termostat... no nie przecieka, sprężyna odbija... zaczynam się martwić i co dziwne jak w trasie na 6 bigu jade to jest cieplutko... a zredukuje na 5... troche wyższe obroty i temperaturka na jakiś czas spada tak o 1/5, a potem znów wraca pod czerwone pole i tak się trzyma pod nim wie ktoś może co to może być?
  3. NO jak nie wiesz co powinno być w tym zbiorniczku to lepiej nic nie wlewaj, ale jeżeli to jednak to o czym myślimy to oczywiście trzeba dolać KONIECZNIE płynu do chłodnic aluminiowych, z tego co wiem (choć zdania są różne) płyny do chłodnicy mieszać można, ale większość osób nie miesza czerwonego z zielonym. Nie wiem czy motocykl masz nowy, czy już jakiś czas na nim śmigasz, bo może warto w ogóle wymienić cały płyn a nie tylko dolewać...
  4. No ja niestety nie wiem... ale też miałem zmienić... i jestem ciekawy, więc jak znajdziesz, może od jakiegoś innego modelu hondy. Tak w ogóle to nie wiem czy okrągła lampa nie będzie za dużo przodka odkrywać... bo w wersji amerykańskiej pod lampą miała 2 klaksony i to jakoś wyglądało.
  5. Ręka, główka, kierunki... rzecz jasna, my tu wszyscy tacy mili, ale jadąc samochodem jeszcze nigdy nie zauważyłem podziękowania od motocyklisty, a z drugiej strony ostatnio dłuższy kawełek jechałem ze średnią 80km/h na wąskiej krajówce i dosyć często na bobocze jak tylko mogłem zjeżdżałem i żadnego podziękowania od kierowców puszek i ciężarówek nie widziałem, a gdyby nie moja pomoc to długo by za mną jechali... szkoda
  6. Sprężyny uciskałem kawałkiem prostownika z otworem, na dosatek jedna ze szpilek od klawiaturki nie wychodzi, więc zrobiłem jeszcze jeden otwór, prostownik zakładałem na szpile, nakręcałem nakrętke... trzeba przyznać że było z tym sporo zabawy, ale napewno mniej niż ze zdejmowaniem głowicy, a i tak nie mam przyrządu do rozpinania zaworów. A zapinałem je w ten sam sposów jak i rozpinanie, problem pojawiał się tylko przy zawoże na wydechu, większe sprężyny i niestety zawory chowały się bo są one od ustawione pod kątem (nie tak jak ssące, prawie w pionie), więc wyciągałem je przy pomocy żyłki.
  7. Witam nareszcie... Temat pewnie zapomniany... ale może... Wymieniłem uszczelniacze zaworów... aż się sam zdziwiłem, zez zdejmowania głowicy (jednak jest to możliwe), ale... po tym wszystkim z powodu braku czasu, klucza do zaworów i braku znajomości oznaczeń na wale. Wszystko byłoby ok, gdyby nie to że po tym zabiegu, nie wkręca mi się na obroty ;) nie mam działających zegarów więc nie moge powiedzieć jak bardzo się tam pomieszało, wyaje mi się że to wina gaźników, ale nie jestem pewien więc chciałem zapytać czy mogłem coś zchranić, odrazu mówię ze nie ruszałem rozrządu, a klawiaturkę zdejmowałem gdy był wyczuwalny luz na zaworach i jak założyłem klawiaturkę również. Co może być przyczyną spadku osiągnięć, jeżeli nie są to gaźniki tak jak przeczuwam??
  8. Witam Szukałem lustereczek do mojej Hondy, i wczoraj zauważyłem że starsze CB miały takie same, podobno kilka modeli miało identyczne, jeżeli wiecie jakie to pomóżcie, szukałem,też przedniego błotniczka (koniecznie chromowanego) i też miałem problemy, czy pasują np od VT750?? Pozdrawiam
  9. Sprzęt był zarejstrowany w kraju niecałe 2 lata, a czy trafiłem na okazje to się pewnie okaże jak zacznę coś przy niej grzebać, choć te 8kkm bez awari... to chyba nieźle :)
  10. Podepnę sie pod temat, bo w mojej VT500 kardan dziwnie brzmi ale tylko gdy wrzuce bieg na stopce centralnej, podczas jazdy nic nie słychać, to też może być coś poważnego???
  11. Ja pewnie troche zamieszam, bo za swoją rok temu dałem 2tys, zrobiłem 8kkm a zrobiłem tylko regulacje zaworów i gaźników, + dolewanie płynów. Stan był prawie idealny, brak był tylko oryginalnego przedniego błotniczka i zegary bez linek wpakowane w aluminowe obudowy robione chyba przez poprzedniego właściciela. A części dostałem 3 kufry, niestety stelaże nie pasują a kufry plastikowe i jeden pęknięty...
  12. Jesne że sam się do tego nie zabieram, zresztą pisałem o tym, chcę tylko dowiedzieć się czegoś konkretnego, pomocnego, jakichś wskazówek od doświadczonych, którzy już to robili, i mogą coś na ten temat powiedzieć. Bo nie chce by coś mnie zaskoczyło, i zabierać się do tego bez żadnego przygotowania, a to forum jest chyba po to by móc się wymienić doświadczeniami, nauczyć od innych, a że są ludzie którzy chętnie pomogą klikając w klawiature... zacząłem ten temat, i napewno nie tylko ja z niego skorzystam. Jeżeli chodzi o zmiane uszczelniaczy... to przy okazji zaglądania do głowicy... pytam sie tylko, proszę o pomoc, pisałem że jestem laikiem, więc proszę o troche wyrozumiałości.
  13. Witam Przed sezonem chciałbym wyregulować zawory, niestety nigdy wcześniej tego nie robiłem,a nie mam kasy na meechanika. Jedyna pomoc to Wy, forumowicze i mój tata, który miał 20-30 lat temu jakieś tak dwusuwy i niby mi pomoże ale... chciałbym wiedzieć o tym jak najwięcej, bym to głównie ja robił i się czegoś nauczył. Mam serwisówkę, ale niestety mój angielski (i na dodatek mechaniczny), aż tak dobry nie jest, i nie chce uszkodzić mojej Hondziny, więc chciałbym prosić o jak najwięcej informacji (instrukcji) pomocnych mi przy regulacji. Bardzo mnie zastanawia czy moge się w ogóle do tego zabrać ze szczelinomierzem za 10zł z allegro (0,05mm-1mm), czy potrzebuję jakichś poważniejszych narzędzi niż kilka kluczy i śrubokręt. Czy przed regulacją powinienem zaopatrzeć sie w uczelniacze zaworów, i przy okazji wymienić? Naprawdę proszę o wszystkie możłiwe informacje, bo sam nie mam o tym zielonego pojęcia.
  14. Mało wiem o silnikach, naprawde mało... ale chyba właśnie po to są regulacje i synchronizacje by wszystko chodziło jak powinno, a jeżeli miałeś naprawde rozrególowane to po dobrej regulacji oczywista jest poprawa osiągów, czy spalania.
  15. Ale czy odkręcenie śróby przy termostacie ma sens?? Jak ja zalałem płyn na maksa, nie zakręcałem wlewu, poprzechylałem motocykl kilka razy na lewo i prawo i też było słychać bąbelki... tak jakby się odpowietrzył.?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...