Skocz do zawartości

mleczyk

Forumowicze
  • Postów

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mleczyk

  • Urodziny 02/08/1979

Osobiste

  • Motocykl
    Honda VT 600 Shadow
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4052065

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bielsko Biala

Osiągnięcia mleczyk

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. mleczyk

    Zbiornik Paliwa

    Problem polega na tym że uszkodzenie okazało się tak duże (zbiornik był mocno pęknięty z 2 stron) w wyniku przewrócenia się motocykla że jest problem z jego naprawą.
  2. mleczyk

    Zbiornik Paliwa

    Witam wszystkich Od jakiegoś już czasu szukam zbiornika paliwa do motocykla marki Honda VT 600c Shadow '92 z racji że mój obecny uległ drobnej awarii. Jeśli ktoś ma takowy zbiornik i chciał by go odsprzedać to proszę o informację (Szukam od roku na allegro oraz ebay-u i nic). Jeśli ktoś zna kogoś kto może wykonać taki zbiornik na zamówienie to także proszę o informację. Pozdrawiam i życzę udanego i spokojnego sezonu 2010 Szerokiej drogi.
  3. Honda VT 600 C Shadow Prawdę mówiąc poczytałem większość postów i polewałem chłodnicę z butelki po ludwiku ;) aż błoto zeszło. Thx za porady pozdrawiam i życzę miłego wieczorka
  4. Witam Wszystko pięknie ale jak polałem chłodnicę wodą - niestety mam do dyspozycji tylko wodę z wiadra to zeszło tylko błoto z obudowy a połowa błota która była dalej tkwi na obudowie. W domu nie miał bym problemy bo czy karcher czy kompresor by się znalazł, ale do domu mam 300 km? Czy mam się tym nie przejmować i wyczyścić to w domu? Czy jest szansa ze podczas drogi powrotnej błoto samo spadnie albo wbije się głębiej ? Pozdrawiam
  5. Witam Mam taki problem.Wybrałem się na wycieczkę do Wrocławia na moim motocyklu (Honda Vt600 C Shadow) i chcąc nie chcąc musiałem przejechać drogą we Wrocławia która była cała od błota (po deszczu). Jechałem wolno ale błoto przylepiło się do chłodnicy. Co mam teraz zrobić (umyć to zdrapać) ? Pozdrawiam L.
  6. Witam serdecznie - usterka naprawiona. Zgodnie z porada sprawdziłem napięcie na aku i okazało się ze jest ok 12V. Odpaliłem motocykl i dalej było 12V - czyli brak ładowania. Okazało się, że kabel od alternatora się trochę poluzował (wypadł z klamry ograniczającej) i ocierał o łańcuch co w gruncie rzeczy spowodowało jego przecięcie. pozdrawiam i thx za rady :icon_twisted:
  7. Witam Umówiłem się z mechanikiem na piątek – właśnie drukuje mu schemat elektryczny (co prawd po włosku ale może się wyzna) oraz z MANUAL-a wszystko co jest z działu alternator oraz inne rzeczy co widzę, że na nim są jakieś kable. Mam nadzieje ze to się naprawi i nie będę musiał złomować motocykla. Z góry thx za rady. Myślę, że będzie dobrze.
  8. ok Sprawdziłem styki i nie są zaśniedziałe, nawet nie są zabrudzone. Wyczytałem na forum, że można zrobić pomiar napięcia podczas pracy motocykla i wtedy będzie wszystko jasne. Chyba, że znacie jakiś inny sposób? Jak był auk rozładowany i jechałem bez świateł to zrobiłem tak, że na chwile włączyłem światła - i motor zachował się jak by ktoś wyłączył mu całkiem prąd. Czy jest jakiś bezpiecznik od "regulatora napięcia" etc ?
  9. Aku ma rok - ładuje go i zobaczę czy problem będzie się powtarzał czy nie. Zastanawiam się czy jak jechałem z rozładowanym aku to motor mógł zachowywać się dziwnie (spadek mocy, zrywanie, strzały z gaźnika - niegłośne) ?
  10. Witam serdecznie Ostatnio padł mi akumulator i musiałem go podładować. Rano odpaliłem motocykl i pojechałem zatankować. Dojechałem na CPN i zatankowałem motocykl do pełna. Gdy go odpalałem to było słychać wyraźnie, że akumulator jest słaby i albo trzeba go porządnie podładować (bo ładowałem go 2 godz) albo wymienić na nowy, choć ten ma jeden sezon. Jazda ze stacji CPN do domu była straszna. Motocykl słaby a w końcu stanął. Udało mi się go jeszcze raz odpalić ale jechałem bez świateł. Było także słychać strzelanie (niezbyt głośne) i motocykl zrywał (tzn podczas jazdy było to odczuwalne). Gdy zatrzymałem się pod garażem to motocykl sam zgasł i już się go nie udało uruchomić - rozrusznik nie kręci bo jest zabezpieczenie. Proszę o informacje co mam teraz zrobić, bo nie wiem od czego zacząć ? Z góry thx za każdą radę. Acha motocykl to: Honda VT 600C Shadow ('92)
  11. Witam serdecznie wszystkich 2kolowców :) w nowym sezonie. Chciałem prosić o radę bo chciałem obudzić swój motocykl z zimowego snu. Naładowałem akumulator, dopompowałem powietrza itp i zostało mi tylko odkręcić kranik palia i dać start. Motocykl stał przez całą zimę zakonserwowany w garażu, zatankowany do pełna. Wyczytałem na forum, że po odkręceniu zaworu z paliwem należy przelać gaźnik żeby to co sie zbierze na dole kranu nie trafiło ze zbiornika do gaźnika. Nigdzie nie mogę zlokalizować dyszy (lub innej śrubki) którą to paliwo powinno wypływać po jej odkręceniu. Jeśli ma ktoś Honde VT 600 C Shadow i chce mu się zrobić to zdjęcie oraz wskazać to co mam odkręcić żeby było ok to z góry thx Pozdrawiam i życzę wszystkim udanego sezonu.
  12. Witam serdecznie Znajomy powiedział mi żebym wyczyścił dobrze motocykl (Honda VT600 C Shadow) a następnie wszystkie części metalowe motocykla spryskał WD40 - dzięki temu będę miał dobrą konserwację motocykla na zimę. Czy to dobre rozwiązanie ? Pozdrawiam
  13. Witam serdecznie Czy ktoś mógł by mi podać krok po kroku jak zdemontować akumulator w motocyklu Honda VT 600 C Shadow? Nie wiem jak i z której strony się do tego zabrać a nie chec za dużo naodkręcać a potem zle to poskładać? Pozdrawiam i z góry thx za odpowiedzi
  14. mleczyk

    Zimowy motocykl

    Tak wiem ze zostało powiedziane duzo - i wszystko przeczytałem a co mam zrobic gdy na pkt 7 tego co wyżej skoro ja jezdze tylko jak jest ciepło tzn czerwiec, lipiec, sierpien oraz czesem poczatek września? Wiec dlatego chcialem sie dowiedzieć czy zamiast jezdzic mozna przepalac ale juz wiem ze nie warto bo niszcza się świece. Pozdrawiam
  15. mleczyk

    Zimowy motocykl

    ok thx za dobre info. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...