sq5rk Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 (edytowane) dolny uszczelniacz dorobiłem z filcu.Z całym szacunkiem Jędrzej, ale to raczej żart nie jest niestety :icon_rolleyes: Gdybym zobaczył taki "filc" , podczas oglądania motorku przed kupnem, to równie dobrze mógłbym spodziewać się ni mniej ni więcej ale np drutu nawojowego zamiast pierścieni ..... To jest nasza domena narodowa. Poza tym filc raczej do czego innego się stosuje, a zresztą co ja mogę wiedzieć. Proszę nie zabij mnie za ten post. Udanego i "niesfilcowanego" sezonu :) :biggrin: - Romek Edytowane 30 Stycznia 2007 przez sq5rk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Poza tym filc raczej do czego innego się stosuje, a zresztą co ja mogę wiedzieć. Oj czepiasz się... :icon_exclaim: A z czego to niby drzewiej uszczelniacze robili, jak nie było simmeringów? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Ze sznurka nasaczonego smarem.Chodzi o zwykla oslone przeciwkurzowa, wiec filc spelni zadanie.Autor tematu moze miec klopot z wyjeciem biezni lozysk umieszczonych w ramie. Tez troche zabawy moze dostarczyc bieznia umieszczona na dolnej polce zawieszenia. No ale ja w Hondzie CBR nie robie, to duzo nie pomoge. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.