Kamcio Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 125ccm były :D Pokaż mi, gdzie tutaj jest 80ccm. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 (edytowane) 125ccm były :) Pokaż mi, gdzie tutaj jest 80ccm. Pozdro Masz chłopcze :icon_eek: http://www.classic-motorrad.de/bendix/Zpau...-web/index.html http://www.autosoviet.altervista.org/autom...9m-(Simson).htm http://www.trophy-sport.de/simson-werkstec...der%2080er.html http://www.freies-wort.de/spub/ttm/sport/r....phtm?id=720071 Pozdrawiam Edytowane 5 Marca 2007 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 No fajno, ale to chyba nie seryjna produkcja Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Marcpol doskonale wiesz o jaki 80cmm chodzi to po co wyskakujesz z pseudo sztukami ktorych bylo pare :wink: Mowimy o tradycyjnym silniku gdy kolega o twierzi ze bylo jego wersje 80cmm... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 No fajno, ale to chyba nie seryjna produkcja Marcpol doskonale wiesz o jaki 80cmm chodzi to po co wyskakujesz z pseudo sztukami ktorych bylo pare :) Mowimy o tradycyjnym silniku gdy kolega o twierzi ze bylo jego wersje 80cmm... ;) Jasne, że nie seryjna, ale z tego co zauważyłem wszyscy oprócz Greedo starli się udowodnić, że takich simków nigdy nie było; co do kilku sztuk, to na pewno było ich więcej, a silnik chyba był tradycyjny - prosty 2T. Nie zauważyłem też, że ktokolwiek twierdzi, że posiada(ł) taki model. Nie obraź się. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Oczywiście, że jest seryjny model simsona z silnikiem o poj. 80ccm. W przypadku enduro (S) byly pojemnosci 50 i 70, w przypadku skutera (SR) były pojemności 50 i 80.http://www.ostmotorrad.de/simson/werbe/werbekft5_87.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 (edytowane) Klon Edytowane 6 Marca 2007 przez k_smart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 S Smart SR80 miał silnik 70ccm :) A nie jak nazwa wskazuje 80ccm K Smart SR80 miał silnik 70ccm :crossy: A nie jak nazwa wskazuje 80ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Przeciez nawet pisze tam pojemnosc :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Faktycznie :) apropo różnych pojemności i simsonów :smile: jakiś czas temu miałem na kompie zdjęcia simsona dwucylindrowego o poj. 100ccm wyglądem przypominał wersję s50 znalazlem- ciekawe dopiero co to za wynalazek- foty znalazlem na jakimś niemieckim forum.pzdr.! :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Faktycznie :smile: apropo różnych pojemności i simsonów :D jakiś czas temu miałem na kompie zdjęcia simsona dwucylindrowego o poj. 100ccm wyglądem przypominał wersję s50 znalazlem- ciekawe dopiero co to za wynalazek- foty znalazlem na jakimś niemieckim forum.pzdr.! :wink: http://home.arcor.de/profsimmi/simson/s100.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 (edytowane) http://home.arcor.de/profsimmi/simson/s100.htm o własnie o to mi chodziło :biggrin:- było troche tych prototypów... Edytowane 7 Marca 2007 przez k_smart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzia Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 ... (bez komentarza) :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 http://home.arcor.de/profsimmi/simson/s100.htmHeheh...Fajnie taki simsonek wygląda ;) Jeszcze by się zmieścił jeden cylinder albo nawet 2 :) Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 damian-kmx a czy w Twoim kmx wskazowka od obrotow zchodzi na sam dol jak zmieniasz biegi? bo w mojej bylej dt duzej roznicy obrotow nie bylo jak zmienialem biegi spadaly w dol ale roznica 2-3tys ale mi chodzilo w wskazowke predkosciomierza :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.