krzysiek_suzi Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Czesc Mam problem co wybrać:):):)Ogólnie to juz jestem przekonany do suzuki mozna katowac i katowac ale to był olejak:):):) :icon_twisted: :icon_twisted: :icon_mrgreen: nic go nierobiło.Zastanawiam sie nad rocznikiem 2002/2004.Co sie lepiej prowadzi GsxR 750 czy R1 ???Co leprze do osterj jazdy nie tylko po ulicach ale ewolucji:)??? Zaprasz do boraska :):):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Co leprze do osterj jazdy nie tylko po ulicach ale ewolucji:)??? Siemka ! Najlepiej nacked czyli golas. Ten szpagat o ktorym mowisz jest raczej nie do zrealizowania. Do szybkiej jazdy z owiewkami przy stuntach i pierwszym bledzie, ktoras z owiewek idzie sie kopcic. pozdrawiam :banghead: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 żaden z tych motocykli nie nadaje się do stuntu bez dokonania odpowiednich modyfikacji a r1 to już porażka. Jeśli chces ambitniej śmigać na kole to kupuj 929,954, 636, f4i a jesli chodzi ci aby tylko od czasu do czasu smignąć na 1 kole. to gsxr i r1 beda jak najbardziej odpowiednie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Siemka ! Najlepiej nacked czyli golas. Fajnie wszystkich uświadamiasz i w ogóle pomocny jesteś. Ale pisze się Naked :buttrock:A zwróć zresztą uwagę czy większość stunterów jeździ na sportach czy na nakedach. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEK1 Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Czesc Mam problem co wybrać:biggrin::):)Ogólnie to juz jestem przekonany do suzuki mozna katowac i katowac ale to był olejak:):crossy::) :banghead: :banghead: :banghead: nic go nierobiło.Zastanawiam sie nad rocznikiem 2002/2004.Co sie lepiej prowadzi GsxR 750 czy R1 ???Co leprze do osterj jazdy nie tylko po ulicach ale ewolucji:)??? Zaprasz do boraska :):):)CZESC A CO Z zx10r W SWOJEJ KLASIE MA NAJLEPRZE CHAMULCE A OSIAGI TAKIE SAME JAK KONKURENCJA 174KM I NAPEWNO BEDZIE LEPRZA OD GSXR 750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_suzi Opublikowano 26 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Czesc Wszyscy w borsku katuja gsxr :notworthy::):biggrin: hihi,owiewki bede ściągał napewno:) naked: to raczej nie:(nierobi mnie za bardzo.Jak jest wogole z pałowaniem tak przez cały dzień około 8 godzin:) caly weekend .Yamaha to zniesie :icon_biggrin: ;) ;) ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Fajnie wszystkich uświadamiasz i w ogóle pomocny jesteś. Ale pisze się Naked ;)A zwróć zresztą uwagę czy większość stunterów jeździ na sportach czy na nakedach. Z pisownia masz racje ! Co do doboru Moto do stuntow to jest roznie. Kazdy urzywa tej marki ktora go sponsoruje. Tak jak podalem Pfeifer na BMW, Reiner Schwarz Buel i Harleye ktorych ma pare i kazdego na kolo stawia bez wzgledu na rozstaw osi. Trudno wiec mowic o non plus ultra jezeli chodzi o typowe moto do stuntu. Decyduja chyba wlasne upodobania, przywiazanie do marki i duzo innych. pozdrawiam :icon_biggrin: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Z pisownia masz racje ! Co do doboru Moto do stuntow to jest roznie. Kazdy urzywa tej marki ktora go sponsoruje. Tak jak podalem Pfeifer na BMW, Reiner Schwarz Buel i Harleye ktorych ma pare i kazdego na kolo stawia bez wzgledu na rozstaw osi. Trudno wiec mowic o non plus ultra jezeli chodzi o typowe moto do stuntu. Decyduja chyba wlasne upodobania, przywiazanie do marki i duzo innych. pozdrawiam :icon_razz: Mówimy o stuncie, nie stawianiu na koło.Widziałeś stoppie na H-D? Bo ja nie. Stunterzy na BMW? Też bym chciał zobaczyć. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Mówimy o stuncie, nie stawianiu na koło.Widziałeś stoppie na H-D? Bo ja nie. Stunterzy na BMW? Też bym chciał zobaczyć. Widzialem na Hamburger Harley days. jest co roku ( jak na razie ) Impreza zaj****sta. okolo 50 000 motocykli. do 250 000 publiki na weekend. Z regoly pokazy Reinera Schwarz'a, Craig Jones. Jest na co popatrzec. Poszukaj w google pos Reiner Schwarz moze cos bedzie. :icon_evil: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 żaden z tych motocykli nie nadaje się do stuntu bez dokonania odpowiednich modyfikacjitu się zgadzam a r1 to już porażka. zobacz sobie na czym śmiga najlepszy stuntre w Polsce Raptowny prawda jest taka że jak będziesz ostro katował to żaden sprzęt nie wytrzyma, stunterz robią specjalne modyfikacje dzięki którym spęty są wytrzymalsz jak latasz do borsku to powinieneś widzieć jak ich maszyny wyglądają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gerhard Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 tu się zgadzam zobacz sobie na czym śmiga najlepszy stuntre w Polsce Raptowny prawda jest taka że jak będziesz ostro katował to żaden sprzęt nie wytrzyma, stunterz robią specjalne modyfikacje dzięki którym spęty są wytrzymalsz jak latasz do borsku to powinieneś widzieć jak ich maszyny wyglądają Brawo :notworthy: popieram kolege. :icon_biggrin: Cytuj Spotykam na trasie pędzących niebezpiecznie wariatów...... aż ciężko ich wyprzedzić!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 zobacz sobie na czym śmiga najlepszy stuntre w Polsce Raptowny Czy najlepszy to bym polemizował. Ale jedno jest pewne jego r1 ma sporo kombinacji w silniku. Aha i jeszcze zapomniałbym. Raptowny stuntuje na r1 ponieważ taki motocykl dostał od sponsora. Ma również jak pewnie zauważyliście 929. Gsxr bez przekładki w silniku też długo nie pociągnie. Aha i jak nie siedzicie w temacie stuntu to radze się nie wypowaidać :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki z1000 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 usiadalem juz wiele motorkow min.gsxre 750 z 2004 i r1 z 2003r i osobiscie napewno kiedys wroce do tego modelu suzuki,jezdzilo mi sie nia super bo w opakowanie malej 600-tki wsadzili silnik mocnej 750-tki.a r1 moze jest niezlym sprzetem ale szczegolnie w srodowisku amatorow mocno przereklamowana.nie jest juz taka poreczna jak gsxra.co prawda pozycja za kierownica jest niezla bo jest krotka i dosyc pewnie czujesz sie na kole ale w jezdzie ogolnej gsxr 750 bije r1,no chyba ze jestes duzych gabarytow,ja mam tylko 170 cm.tak wiec osobiscie polecam gsxre, bierze na kolo przy standardowych zebatkach z dwoji ze sprzegla w przedziale od 20 do 100 km/h i wtedy albo wajchujesz biegami i przekraczasz bariery dzwieku albo jedziesz tylko na dwojce do konca i spadzasz przy predkosci 175 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczor012 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 z rocznika 2002/ 2004 brałbym R1. Świetnie wyglada. A gixer to gixer. z tamtego rocznika a szczrgólnie 2004 to super warat. Dobry ziomek dokopie na niej kolesiowu na R1 z 2003. Tzn. tak jesli mam do dyspozycji modele z roku 2003 do zdecydowanie R1, już była nowa, wtrsyk, inny styl itp. ale z roczników 2004?? hmmm... Już nowy GSX-R i już nowsza R1. wybór trudny... Ale jednak z 2004 R1 - wymiata i jest w miare do jazdy po mieście. Da rade, plery nie będą bolały, A odejście ma nie z tej ziemi. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 żaden z tych motocykli nie nadaje się do stuntu bez dokonania odpowiednich modyfikacji a r1 to już porażka. Jeśli chces ambitniej śmigać na kole to kupuj 929,954, 636, f4i a jesli chodzi ci aby tylko od czasu do czasu smignąć na 1 kole. to gsxr i r1 beda jak najbardziej odpowiednie. ...widzę że muj sprzęcik pojawia się jako dobry kandydat do jazdy na kole :icon_mrgreen: czy trzeba dokontywać modyfikacji w silniku przed taką jazda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.