enduromaster Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 odrazu z 440 czy 450 zrobisz 80 kunia - pomysl EXC 450 ma 55 - 60 kunia a co tu dopiero DR - pozatym ciekawe jak dlugo wytrzyma reszta silnika 10 -20 tys ?? Pisze z wlasnych dosawiadczen , bo sam mialem oko na DR 350 , ale to poprostu nie prostuje rak w lokciach, tylko powoli przyspiesza sobie, a nie oto mi chodzilo , stare LC4 600 - to jest rakieta :biggrin: , pozatym te dziwne wymiary DR -ki exc450 po 10 tys katowania też nadaje się do remontu :banghead: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 do jazdy wystarczy, do wyszalenia napewno nie elelo czy cos napisalem ze KLR 650 ?? jak tak to pokaz gdzie albo zamilcz, bo nie napisales nic wnoszocego do tematu jesli nie masz zamiaru skakac to lepiej wybrac starsza 600 (nie 650) japonca, albo LC4 600 - tym mozna poskakac, aby nie przesadzac :crossy: jesli koniecznie cos chlodzonego powietrzem do DR 600 Dakar , XR 600na pewno więcej wniosłem od Ciebie...Każdego na siłę próbujesz uszczęśliwiać krowami z przedziału 600-650.Po twoich postach jedynie mogę wywnioskować, że nie masz pojęcia o jeździe w terenie ( bagienka, żwirownie czy góry ) P.S. czuje ze źle zrobiłem wybierając lekkiego dwu suwa :/ - powinienem DR600 lub KLR650 wybrać - bo to ma piec! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 (edytowane) odrazu z 440 czy 450 zrobisz 80 kunia - pomysl EXC 450 ma 55 - 60 kunia a co tu dopiero DR - pozatym ciekawe jak dlugo wytrzyma reszta silnika 10 -20 tys ?? Pisze z wlasnych dosawiadczen , bo sam mialem oko na DR 350 , ale to poprostu nie prostuje rak w lokciach, tylko powoli przyspiesza sobie, a nie oto mi chodzilo , stare LC4 600 - to jest rakieta :biggrin: , pozatym te dziwne wymiary DR -ki Nie napisalem ze z 450 zrobi sie 80 !!!! naucz sie czytac !!!!Czy ja pisalem o jakis remonatch !!!!!!!!!! itd. Czytanie ze zrozumieniem sie klania :icon_mrgreen:Aha a co moze twoj KLR prostuje rece w lokciach wez z ta masa to po bulki na miasto >>>>> co innego jakbys mial Dominatora to bym nic sie nie odzywal Edytowane 24 Stycznia 2007 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 napisales 50 koni z dr 440 <LOL> jak 40 uzyskasz to duzo , pozatym dominator wazy 200 kilo a KLR 180 z calym 23 litrowym bakiem - widac ze masz pojecie <lol>. Dr 350 tez nie poijedzie w mega trudnym terenie. Eloelo jakotakie mam pojecie i wiem co znaczy moment i moc po dupa. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Dr 350 tez nie poijedzie w mega trudnym terenie. jassne, na ostatniej pogoni kilkanaście osób się przekonało co może zwykły skuter na łysych kapciach :banghead: "proste są dla szybkich samochodów/motocykli, zakręty są dla szybkich kierowców/motocyklistów" Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 HAHAHa :icon_rolleyes: :banghead: ładne jaja!! :) zdrowo sie usmialem. Dobry temat podoba mi sie :-D A tak na marginesie koles napisał ze 90% jazdy bedzie w terenie a dla mnie 90% to juz hard enduro. A praktycznie zaden motocykl z tego przedziału pięniężnego ani rocznikowego z pojemnosci około 600ccm nie nadaje sie do tekiej jazdy w terenie a conajwyzej do jazdy szutrami i przejazdów lasem czyli 30- 40% teren.No DR 350 i nie ma siły na nic innego bo wszystkie XT itp to juz w ogóle odpadają.A ten tunig to jak wyglada?? kupuje sie zestaw tłok cylinder korba czy jak?? Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 (edytowane) 600 da sie ostro poszalec , ale oczywiscie wymaga to sily i wprawy - ostatnio jezdzilem z kolesiem on na DR 350 i byl wielce zdziwiony ze ja mu odjezdzam i ze 650 da sie poszalec w glebokich kaluzach oraz przejechac przez las omijajac droge . Tuning na 440 to tlok z pierscionkami i oczywiscie szlif pod ten tlok . Edytowane 25 Stycznia 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciops Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 No zgadzam sie z kolega pompa jak nigdy :cool: A tak nawiasem mowiac to klr ( w przeciwienstwie do dr) prostuje rece w lokciach cos o tym wiem :rolleyes: No ale w tym przedziale cenowym to tylko DR350 albo jakos krowe wielka brac bo hardenduro za ta kase to nie kupi. pozdro :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 (edytowane) z tym prostowaniem to oczywiscie przesadzilem - chociaz bez problemu mozna 50 kunia wycisnac z tego siilnika, ale jak jechalem na DR i odkrecilem gaz do konca to bylem w szoku ze nie przyspiesza tylko sie buja ( silnik niedawno mial generalke wiec jest w BDB stanie) , spodziewalem sie ze idzie lepiej od mojej padaki :rolleyes: , a tu zong :cool:. Za 6.500 zl mozna kupic LC4 400. Albo cos z Husqvarny Edytowane 25 Stycznia 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 (edytowane) 600 da sie ostro poszalec , ale oczywiscie wymaga to sily i wprawy - ostatnio jezdzilem z kolesiem on na DR 350 i byl wielce zdziwiony ze ja mu odjezdzam i ze 650 da sie poszalec w glebokich kaluzach oraz przejechac przez las omijajac droge . Tuning na 440 to tlok z pierscionkami i oczywiscie szlif pod ten tlok . Fajnie ze go objezdzales ciekawe jak byscie wjechali w wieksze bagna; kto by kogo objechal buhahahahaha Edytowane 25 Stycznia 2007 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Dobra styknie juz tych klotni :) Dla niektorych (w tym mnie) lepsze jest lzejsze endurko a dla innych (nitomena np) ciezka krowa :crossy: Co prawda w terenie juz bardziej przyspieszac nawet 1,3l hayabusa nie bedzie bo bedzie sie tylko wgryzac w glebe :) W DRce mi brakuje tylko wiekszego V-maxa bo mi strasznie inni na moto odstaja na prostej :/ POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 DR-ka nie jest zla , ale mozna by ja troszke @ :) niech kupi jak mu sie spodoba take a nie inne enduro to pomysli co dalej , a jak stwierdzi ze woli cos uniwersalnego to kupi wiekszego sprzynta. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.