Jędker Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Co moze byc powodem ze nie ma iskry na jednym cylindrze? Silnik dwucylidnrowy motor odpala tylko ze brak jest tej iskry. Jak tam sprawa wyglada z pradem? I jaki mniej wiecej bylby koszt naprawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 swieca padla zamien swiece stronami i sprawdzprewpdu tak samocewka ktora siedzi pod p=bakiemmodula zaplonowyimpulsator ale wtedy na 2 cylindrach nie bylo by iskry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 W GS sa dwa impulsatory a nie jeden, wiec jak sie Tobie jeden popsul, to nie bedzie palic na jeden gar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 a dgdzie jest 2 impulsator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Z tego co pamiętam to jest pod bakiem.Jak dobrze kucniesz to zobaczysz takie czarne pudełeczko. Dostęp jest ciężki,męczyłem sie z 10 minut żeby wsunąć przewód wys.napięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 a dgdzie jest 2 impulsator? Impulsatory sa w prawej pokrywie silnika , zakryte przykrywka z napisem suzuki. Sa to 2 małe cewki umieszczone na nieruchomej płytce i przesuniete wzgledem siebie o kat 180 stp. jeśli ktoras padnie to nie będzie iskry na ktoryms cylindrze. Najlepiej je sprawdzic omomierzem . Rezystancja powinna byc w zakresie 250-420 Ohm. Pomiar trzeba wykonac na końcu przewodów z impulsatorow by wykluczyc uszkodzenie wiazki elektrycznej. Odpiac kostke od modułu i wtedy zmierzyc .Jak wyjdzie że jest przerwa w obwodzie to mamy winowajce.Cewki zapłonowe HV sa pod bakiem . Mozna je tez sprawdzic omomierzem. Pomiędzy zaciskami zasilającymi od modułu powinno byc 3-6ohm a pomiedzy fajką a ktoryms z zaciskow zasilających z modułu 18-30kohm. pomiar po odłaczeniu przewodów z instalacji moto poza fajkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.