rzemyk90 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Witam. Kumpel dostal do garazu Suzuki AP 50, zeby odblokowac skuterek. Juz po lekkiej rozbiorce mniej wiecej wiemy gdzie znajduja sie blokady , ale chcemy sie upewnic na 100% : I blokada:http://bikepics.com/pictures/779098/http://bikepics.com/pictures/779126/ po zdjeciu pokrywy filtra powietrza zauwazylismy, ze jest taki gumowy krocciec zmiejszajacy doplyw powietrza. Czy ten krocciec to jest wlasnie ta blokada??? II blokada: http://bikepics.com/pictures/779176/http://bikepics.com/pictures/779188/ krocciec ssacy. Srednica zewnetrza gardzieli gaznika wynosi 21 mm. Krocciec jest zwezony az do 14 mm. Czy tu jest blokada?? Czy rozwiazaniem tej blokady bedzie wstawienie krocca o pelnej gardzieli 21 mm?? O ile zwiekszyc dysze po zmieniie krocca?? III blokada: http://bikepics.com/pictures/779156/ Tlumnik. Czy rozpruwac dyfuzor ?? Czy cos tam jest w srodku ?? Czy te modele byly blokowane wlasnie na dyfuzorze?? Czy zawirowywacz spalin tez odgrywa roole blokady?? Co zrobic z koncowka wydechu?? Przerobic na przelot i zwiekszyc srednice otworu?? IV blokada: http://bikepics.com/pictures/779161/ Membrama. Czy oplacalne jest wygiecie na zewnatrz listek membramy?? Czy poprawi to troszke na mocy?? V blokada: Podkladka dystansowa pod multivarem. Czy wystepuje ona w tym modelu?? VI blokada: CDI. Co nalezy zrobic aby odblkowac zaplon w tym modelu?? Czy wymienilem wszystkie blokady?? Prosze o szczegolowe opisanie usuniecia blokad, oraz potwierdzenie czy w tym modelu takie wystepuja jakie wymienilem wyzej. Pozdrawiam. rzemyk90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 kruciec należy wymieniś w trybie natychmiastowym:);) , jesli jest zwężony na krótkim odcinku, można rozszlifować, jeśli nie-wymiana,wg mnie raczej nie trzeba bedzie zmieniać dyszy-rególacja powinna wystarczyć.Tłumik-zawirowywacz spalin należy odciąć, i wspawać ładną blaszkę-bardzo muli skuterMembrana-ja osobiście zawsze!! wyciągam blaszki ograniczające, zastępuje je nowymi paskami blaszki(szersze troszke od lepków śruby) i nawiercam pod otworki,żeby w ogóle nie ograniczały membran-niektórzy się sprzeciwią i będą pisac, że membrany popękają czy coś, ale ja tak robię i jest dobrze!!! (u siebie 2 lata i membraki są ok), dzięki temu moto żwawsze, wyżej się kręci.Podkładka pod multiwariatorem- cieniutki pierścień, nalezy usunąć bezzwłocznie, pzdr kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Dobra ale co z dyfuzorem?? No nikt konkretnie nie wie?? Az sie zawiodlem... Myslalem ze ktos ma takie SUZUKI lub jest obczajone w tych sprawach... pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.