Skocz do zawartości

Suzuki AP 50 - odblokowanie


rzemyk90
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Kumpel dostal do garazu Suzuki AP 50, zeby odblokowac skuterek. Juz po lekkiej rozbiorce mniej wiecej wiemy gdzie znajduja sie blokady , ale chcemy sie upewnic na 100% :

 

I blokada:

http://bikepics.com/pictures/779098/

http://bikepics.com/pictures/779126/ po zdjeciu pokrywy filtra powietrza zauwazylismy, ze jest taki gumowy krocciec zmiejszajacy doplyw powietrza. Czy ten krocciec to jest wlasnie ta blokada???

 

II blokada:

http://bikepics.com/pictures/779176/

http://bikepics.com/pictures/779188/

krocciec ssacy. Srednica zewnetrza gardzieli gaznika wynosi 21 mm. Krocciec jest zwezony az do 14 mm. Czy tu jest blokada?? Czy rozwiazaniem tej blokady bedzie wstawienie krocca o pelnej gardzieli 21 mm?? O ile zwiekszyc dysze po zmieniie krocca??

 

III blokada:

http://bikepics.com/pictures/779156/ Tlumnik. Czy rozpruwac dyfuzor ?? Czy cos tam jest w srodku ?? Czy te modele byly blokowane wlasnie na dyfuzorze?? Czy zawirowywacz spalin tez odgrywa roole blokady?? Co zrobic z koncowka wydechu?? Przerobic na przelot i zwiekszyc srednice otworu??

 

IV blokada:

http://bikepics.com/pictures/779161/ Membrama. Czy oplacalne jest wygiecie na zewnatrz listek membramy?? Czy poprawi to troszke na mocy??

 

V blokada:

Podkladka dystansowa pod multivarem. Czy wystepuje ona w tym modelu??

 

VI blokada:

CDI. Co nalezy zrobic aby odblkowac zaplon w tym modelu??

 

Czy wymienilem wszystkie blokady?? Prosze o szczegolowe opisanie usuniecia blokad, oraz potwierdzenie czy w tym modelu takie wystepuja jakie wymienilem wyzej.

 

Pozdrawiam. rzemyk90

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kruciec należy wymieniś w trybie natychmiastowym:);) , jesli jest zwężony na krótkim odcinku, można rozszlifować, jeśli nie-wymiana,wg mnie raczej nie trzeba bedzie zmieniać dyszy-rególacja powinna wystarczyć.

Tłumik-zawirowywacz spalin należy odciąć, i wspawać ładną blaszkę-bardzo muli skuter

Membrana-ja osobiście zawsze!! wyciągam blaszki ograniczające, zastępuje je nowymi paskami blaszki(szersze troszke od lepków śruby) i nawiercam pod otworki,żeby w ogóle nie ograniczały membran-niektórzy się sprzeciwią i będą pisac, że membrany popękają czy coś, ale ja tak robię i jest dobrze!!! (u siebie 2 lata i membraki są ok), dzięki temu moto żwawsze, wyżej się kręci.

Podkładka pod multiwariatorem- cieniutki pierścień, nalezy usunąć bezzwłocznie, pzdr kuba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...