MadMax997 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Mam problem z dozownikiem oleju. Jak postoi przez noc to olej dostaje się do gaźnika. Rano jak odpalam trzeba ze 2,3 min przegazowć, żeby przepalił olej i dalej jest OK. Czy tam jest jakiś zaworek, czy co? co trzeba wymienić Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Kolego dozwownik jest napędzany ruchem wału korbowego, jeśli on się nie rusza, to olej nie jest podawany do gaxnika. Moim zdaniem padło automatyczne sanie, wyciągnij je, podłącz do napięcia, i zobacz czy dizała, na to wygląda że nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 też stawiam na automat ssania, wywal je a załóż manualne i po kłopocie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadMax997 Opublikowano 25 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Tylko czy nie powinienem zauważyć jakiejś różnicy w pracy silnika z walniętym automacikiem i dobrym??Silniczek odpala super, nie widzę żadnej różnicy przed jak i po awarii z wyjątkiem objawów kopcenia.w dodatku dymienie jest widoczne jak się da gazu. Jak sięodpali i chodzi sobie spokojnie to nie ma różnicy, wszystko jest czyściutkie i amerykańskie, dopiero jak chcesz pojechać, dajesz ognia i pojawia się niebieski dym. Przejeżdżam ze 150 m i wszystko wraca do normy. Czy gdybym miał uszkodzony ten automacik to mogło by się tak dziać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 A jak nie dodajesz gazu to to kopcenie nie jest wzmorzone? U mnie tak było jak za długo nie chciał odpalic na ssaniu i się zalewał ...Potem strasznie kopcił aż przepalił to co sie dostało do gaznika i po jakims czasie dopiero normalnie jechał :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Przy wyjściu z pompki oleju jest zaworek podobnie jak przy wejściu do gaźnika, Najprawdopodobnij masz uszkodzony zaworek, co powoduj spływanie oleju z przewodu do gaźnika. http://images4.fotosik.pl/109/76543aa6eeabc173.jpg W mosiężnym, lezącym obok pompy pękniętym elemencie umieszcony jest zaworek. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.