kubek145 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 od jakigos czasu jezdze cbr600 f4 (fy) i w roznych zrodlach podaja rozna moc/moment. zazwyczaj laczy sie to z rynkiem pochodzenia motocykla. moja jest z rynku francuskiego i w sumie niewiem ile ma km/nm..czy hamownia to jedyny sposob sprawdzenia? jezeli nie to jak jeszcze?oczywiscie jak znacie temat z doswiadczenia to chetnei poslucham..jak ewentualnie oddlawic, jakie koszta itdznajomy oddlawil zxr6 i powiedzial ze duuuuza roznica, wiec ja tez chce :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 (edytowane) Zacznij od regulacji zaworów oraz wtrysku paliwa ('01 więc przypuszczam, że jest już na wtrysku podobnie jak moja) - to podstawa.Pozdrawiam :biggrin: Edytowane 29 Stycznia 2007 przez patryk.cbr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zacznij od regulacji zaworów oraz wtrysku paliwa ('01 więc przypuszczam, że jest już na wtrysku podobnie jak moja) - to podstawa.Pozdrawiam :icon_evil: No patryk dobrze mówi jesli możesz to sprawdz wstrysk oraz zapłon bo pewno jest opóżniony i przez co nie osiaga on pełniej(wiekszej) mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 A jestes pewny ,ze masz zdławioną moc? jesli nie masz dostepu do chamowni to lipa, pozostaje przejechac sie na tym samym nie zdlawionym modelu i porownac ewentualne roznice lub jesli potrafisz sprawdzic jak idzie na kolo.Jesli jest nie zdławiona powinna z jedynki z gazu isc cacy i z dwojki dosc sie podnoscic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubek145 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 zawory ostatnio zrobilem, bo juz 30tkm na budziku, ale niewiem czy robili zawory jakos pod dlawiona, czy wg normalnych tutejszych regulacji.co do wtrysku, to tu nic nie zrobie, bo moja to jedna z ostatnich wyprodukowanych z gaznikami. czyli zakladam ze tutaj moze byc cos kombinowane z dyszami jezeli jest dlawiona.tego czy ma zdlawiona moc nie jestem pewien, a za hamowaniami w londynie sie jeszcze nie rozgladalem, w kazdym razie metoda ze stawianiem na kolo w celu sprawdzenia odpada - za zielony jeszcze jestem na dawanie na gume :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.