wieczny student Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Z racji wieku efektywność działania przerywacza w mojej Afri pogorszyła się co nieco. Czas pomiędzy włączeniem kierunku na kierownicy, a błyśnięciem żarówki w pomarańczowym kloszu sięga w porywach okolice jednej sekundy. Niby można z tym jeździć... Ale mam pytanie jako elektrotechniczny laik: czy można zastosować tu jakikolwiek przerywacz, czy trzeba kupić oryginał w Hondzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Wg mnie można, jakikolwiek byle 12 V :( Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 (edytowane) Z racji wieku efektywność działania przerywacza w mojej Afri pogorszyła się co nieco. Czas pomiędzy włączeniem kierunku na kierownicy, a błyśnięciem żarówki w pomarańczowym kloszu sięga w porywach okolice jednej sekundy. Niby można z tym jeździć... Ale mam pytanie jako elektrotechniczny laik: czy można zastosować tu jakikolwiek przerywacz, czy trzeba kupić oryginał w Hondzie? Przyłączam sie do tematu(jesli moge)Mam tak samo j.w- troszke mnie to wkurza Do mojego przerywacza dochodzą 3 przewody a sam przerywacz jest na 2.Kombinowałem z samochodowym przerywaczem na 3 wejscia i niedziałały mi w ogóle kierunki.... dodam ze mam orginalny japonski przerywacz , a próbowałem podłaczyc od audi/vw Edytowane 13 Stycznia 2007 przez bartez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Zanim zaczniesz cos wymieniac, posprawdzaj jakosc połączeń wszystkich przewodów a w szczególnosci zarówek w oprawkach , masy i samych konektorow w złączkach. Powinno pomoc oczyszczenie drobnym papierem sciernym tlenkow znajdujacych sie na metalu i spryskanie WD40.Jeśli to nie pomorze to to pozostanie wymiana przerywacza.Na pewno mozna dopasować inny .Wazne w takim układzie jest napiecie czyli 12V i moc zarówek w kierunkach - 42W+5W na kontrolke. Jeśli przerywacz ma 3 przewody i jest tylko jedna lampka kontrolna to mozna nawet uzyc zwykły bimetalowy lub jakis zamiennik samochodowy - elektroniczny. Cena napewno będzie sporo nizsza od oryginału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 13 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Zanim zaczniesz cos wymieniac, posprawdzaj jakosc połączeń wszystkich przewodów a w szczególnosci zarówek w oprawkach , masy i samych konektorow w złączkach. Powinno pomoc oczyszczenie drobnym papierem sciernym tlenkow znajdujacych sie na metalu i spryskanie WD40.Wątpię w to... Przerywacz tyka jak nawiedzony. To jest chyba ten bimetalowy, jak to mądrze nazwałeś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Wątpię w to... Przerywacz tyka jak nawiedzony. To jest chyba ten bimetalowy, jak to mądrze nazwałeś... Jesli szybko ,,tyka" to własnie to jest przyczyna.Moze tez byc spalona jedna zarowka. Przyłączam sie do tematu(jesli moge)Mam tak samo j.w- troszke mnie to wkurza Do mojego przerywacza dochodzą 3 przewody a sam przerywacz jest na 2.Kombinowałem z samochodowym przerywaczem na 3 wejscia i niedziałały mi w ogóle kierunki.... Ten bimetalowy powinien byc podłączony do zaciskow oznaczonych + i L. P słuzy do zasilania kontrolki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.