Skocz do zawartości

Wymiana przerywacza (kierunkowskazy).


Rekomendowane odpowiedzi

Z racji wieku efektywność działania przerywacza w mojej Afri pogorszyła się co nieco. Czas pomiędzy włączeniem kierunku na kierownicy, a błyśnięciem żarówki w pomarańczowym kloszu sięga w porywach okolice jednej sekundy. Niby można z tym jeździć... Ale mam pytanie jako elektrotechniczny laik: czy można zastosować tu jakikolwiek przerywacz, czy trzeba kupić oryginał w Hondzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z racji wieku efektywność działania przerywacza w mojej Afri pogorszyła się co nieco. Czas pomiędzy włączeniem kierunku na kierownicy, a błyśnięciem żarówki w pomarańczowym kloszu sięga w porywach okolice jednej sekundy. Niby można z tym jeździć... Ale mam pytanie jako elektrotechniczny laik: czy można zastosować tu jakikolwiek przerywacz, czy trzeba kupić oryginał w Hondzie?

 

Przyłączam sie do tematu(jesli moge)

Mam tak samo j.w- troszke mnie to wkurza

 

Do mojego przerywacza dochodzą 3 przewody a sam przerywacz jest na 2.

Kombinowałem z samochodowym przerywaczem na 3 wejscia i niedziałały mi w ogóle kierunki....

 

dodam ze mam orginalny japonski przerywacz , a próbowałem podłaczyc od audi/vw

Edytowane przez bartez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim zaczniesz cos wymieniac, posprawdzaj jakosc połączeń wszystkich przewodów a w szczególnosci zarówek w oprawkach , masy i samych konektorow w złączkach. Powinno pomoc oczyszczenie drobnym papierem sciernym tlenkow znajdujacych sie na metalu i spryskanie WD40.

Jeśli to nie pomorze to to pozostanie wymiana przerywacza.Na pewno mozna dopasować inny .Wazne w takim układzie jest napiecie czyli 12V i moc zarówek w kierunkach - 42W+5W na kontrolke. Jeśli przerywacz ma 3 przewody i jest tylko jedna lampka kontrolna to mozna nawet uzyc zwykły bimetalowy lub jakis zamiennik samochodowy - elektroniczny. Cena napewno będzie sporo nizsza od oryginału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim zaczniesz cos wymieniac, posprawdzaj jakosc połączeń wszystkich przewodów a w szczególnosci zarówek w oprawkach , masy i samych konektorow w złączkach. Powinno pomoc oczyszczenie drobnym papierem sciernym tlenkow znajdujacych sie na metalu i spryskanie WD40.

Wątpię w to... Przerywacz tyka jak nawiedzony. To jest chyba ten bimetalowy, jak to mądrze nazwałeś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię w to... Przerywacz tyka jak nawiedzony. To jest chyba ten bimetalowy, jak to mądrze nazwałeś...

 

Jesli szybko ,,tyka" to własnie to jest przyczyna.Moze tez byc spalona jedna zarowka.

 

Przyłączam sie do tematu(jesli moge)

Mam tak samo j.w- troszke mnie to wkurza

 

Do mojego przerywacza dochodzą 3 przewody a sam przerywacz jest na 2.

Kombinowałem z samochodowym przerywaczem na 3 wejscia i niedziałały mi w ogóle kierunki....

 

Ten bimetalowy powinien byc podłączony do zaciskow oznaczonych + i L. P słuzy do zasilania kontrolki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...