DrPlama Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 witam mam wpizdu problem kosztujacy 800zl tu jest poczatek http://forum.motocyklistow.pl/gs500-pracuj...rze-t64926.htmla teraz ciag dalszy moto pracowalo na 2 garze ale czasem strzelilo w wydech albo w gaznik. mechanikow powiedzialem ze nastepny dzien jade do serwisu z modulem zaplonu... na nastepny dzien dowaiduje sie ze rozrusznik nie kreci sie, mech powiedzial z3e zaniosl go do sprawdzenia i okazalo sie ze rozrusznik jest dobry, tego samego dnia dowiadduje sie ze trzeba robic silnik, bo cos blokuje w silniku i nie moze sie silnik obracac w ta strone w ktora pracuje, do tylu tak, jest to dziwek metaliczny, kolega pokrecil troche do tylu wal i nagle cos spadlo.... spadlo na dno silnika... cos dosyc ciezkiego , jak spadlo to nie blokowalo silnika i moze silnik krecic sie w prawdlowa strone i mech zyczy sobie 800zl za WYJECIE TEGO GOWNA... dziwi mnie to ze nagle cos sie stalo, po tym jak sie uparlem ze zwioze modul do sprawdzenia, i tego samego dnia sie zjeblo... JETEM JESCZE W SZOKU ZE TYLE KASY MUSZE WYDAC CZY MOGE MIEC RACJE... to cos co blokowalo bylo pomiedzy zebatkami logicznie myslac...skad sie to moglo urwac/ odkrecic skoro silnik pracowal w miare i raczej to byl objaw elektryczny. po slizgu nie mogla sie sruba wykrecic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Siemka ! Zadzwon do firmy i popros Wlasciciela. Porozmawiaj na spokojnie ( wiem latwo mi pisac ). Mozesz go postraszyc, ze oddasz moto do niezaleznego rzeczoznawcy ktory zbada ta przyczyne ale wtedy wytoczysz proces za oszostwo, i kosztami rzeczoznawcy obciazysz w/w firme. Moze poskutkuje. Banda frajerow :biggrin: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Oczywiście, musisz tak zrobić, nie można dać się wykorzystać fagasom - takich mechów nie brakuje - ściemniaczy. Postrasz, może to coś pomoże, jeśli nie to napisz, pomyślimy co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 12 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 a jak moge udowodnic ze to on wpie**olil cos do silnika??bo wcxzesniej moto koniec wakacji bylo robione u innego mechanika w zwiazku z zatarciem silnika... tak jakby cos siedzialo pomiedzy kolem zebatym walu korbowego a walkiem wyrownowazajacym. zakladajac ze cos wczesniej zaczepailao lub latalo w silniu to moglo spowodowac to ze 1 cylinder strzelal czasem w gaznik czasem w wydech? gazniki sa ok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Gdyby cos tam luznego ( srobka ) latala sobie w bloku silnika to chyba sam mozesz sobie wyobrazic co moglo sie stac i jest to przez rzeczoznawce do udowodnienia.Po to jest on bieglym. :banghead: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 (edytowane) partacze - zablokowany rozrusznik bylo by wyraznie slychac. Watpliwe czy cos samo sobie spadlo , a pod drugie watpliwe aby to cos bylo w samej skrzyni , predzej pod pokrywa sprzegla lub alternatora. Ale mozliwe tez ze ktos remontuajc silnik odwalil kaszane ,czegos nie dokrecil i spadlo akurat teraz Edytowane 12 Stycznia 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOSTRIDER11 Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Dokladnie......moze to ten warsztat co remontowal ci silnik walnal jakiegos babola....np za mocno dokrecil jakas srube i podczas gleby pekla,albo za slabo dokrecili i byla juz na koncu gwintu a podczas gleby wlasnie wypadla.Kto to wie,moze lepiej wez motocykl od tych mechaniorow i sam zdejmij miske olejowa,sam zobaczysz co tam bylo,napewno jak nie bedziesz czegos wiedzial ktos z forum ci udzieli pomocyPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 13 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 pokrywa sprzegla lub alternatora jest zdjetaw misce olejowej siedzi magnes na srubie ale nic na nim nie ma...logiczne ze to cos co tam siedzi moze siedziec i 5 lat i moze zaraz po odpaleniu rozwalic silnik... siedzi to z przodu po prawej przynajmniej tak tam slychac...jak patrzylem na serwisówle to walek wyrownowazajacy tam siedzi.... dziwie sie...tak jak bylem wczesniej silnik pracowal czasem nie regularnie lae pracowal na tym 2 garze...odpalal mechanik silnik przy mnie ok 10 razy i nic , i raptem nastepnego dnia jemu sie zablokowalo... a najlepsze zadzwonile do serwisu i tam sobie zycza 200-500zl za rozebranie i zlozenie silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 to i tak malo , najczesciej to koszta robocze ok 1000 zl. Mozliwe ze balanser spadl - pytanie tylko czemu. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 13 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 a balanser to co to jest? i gdzie siedzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 to to samo co walek wyrownowazajacy Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 13 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 ale on ma polaczenie z walem korbowym na 1 kole zebatym 9 po lewej stronie) wiec raczej nie spadl bo by sie silnik nie krecil... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Ja polecam Ci przestudiowanie dokładne serwisówki do GS 500. Pozatym napisz co to był za remont po zatarciu, bo to mnie interesuje? Jakieś szlify wału, dorabiane panewki? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 13 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 GREEDO cholera wie jaki remont...po serwisie (tzn pseudo serwisie) zatarl sie silnik, ci co to spierniczyli naprawiali bo spierniczyli, co robili to nie wiem,sprezanie ma po 10 na obu cylinfdrach :buttrock: a powinno miec 13 (chyba) tak go naprawili ze moto nie ma zadnej uszczelki tylko silikon (nawet pod glowica :buttrock:) moto gs 500 e z 2002 roku i ma silnik malowany na czarno???!!!!???!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 (edytowane) GREEDO cholera wie jaki remont...po serwisie (tzn pseudo serwisie) zatarl sie silnik, ci co to spierniczyli naprawiali bo spierniczyli, co robili to nie wiem,sprezanie ma po 10 na obu cylinfdrach :crossy: a powinno miec 13 (chyba) tak go naprawili ze moto nie ma zadnej uszczelki tylko silikon (nawet pod glowica :crossy:) moto gs 500 e z 2002 roku i ma silnik malowany na czarno???!!!!???!!!! O jezu, o Boże! SILIKON????? To było dobre w Rometach, człowieku, zrób z tym coś. Oddaj to do kogos kto sie na prawde na tym zna, nie wiem, Polandposition, Paweł Boruta, ktokolwiek kto nie zrobi Ci takiej rzeźni! 2002 i sie zatarł? Po raz kolejny podam przykład mojego, lat 30 i sie nie zatarł, ma zero silnikonu a ja czytam serwisówke zeby przejezdził kolejne 90 tysiecy! Zacznij od manauala i nie oddawaj go wiecej do wieśmechaników... Silikon?? :buttrock: Zamiast uszczelek? :buttrock: To nie cieknie?? PS jesli po serwisie zatarł sie silnik, to powinni kupic od Ciebie ten motocykl, bo ja nie dałbym sobie wcisnać czegos takiego! Pozatym ciekawe co to za remont.. i czemu sie zatarł Edytowane 13 Stycznia 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.