hans13 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 WitamDzisiaj odwiedziłem swojego sprzęta w garażu żeby go trochę pochechłać :bigrazz: i zauważyłem plamę oleju :wink: Dodam, że podczas normalnego użytkowania w sezonie nie było żadnych problemów z olejem (poza wlaniem zbyt dużej ilości :notworthy: ). Czy to możliwe, że podczas zimowania puściły jakieś uszczelki :biggrin: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 a nie smarowałes czasem łancucha jakimś olejem? Bo mógł właśnie z łancucha wyciec pozdawiam,a tak btw, to czym powinno się smarować łańcuch? Jakimś specjalnym smarem, czy moze być jakiś gęstszy olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hans13 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Nie to nie łańcuch wyciek jest pod miską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_gorzow Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Moze wymieniałes olej po sezonie i cos nie dokreciles.... Połoz sie pod motocykl wez lampke i zobacz gdzie jest ten wyciek.. Raczej nie mozliwe zeby tak samo z siebie ciekło. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Tak jak wyżej dokładnie zlokalizuj miejsce wycieku. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejkruk13 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 witam, sprawdź simerring od strony zębatki zdawczej...kiedy jeździłeś codziennie a był już na wykończeniu zachowywał jako taką elastyczność. Teraz postał trochę,stał się mniej elastyczny i plama gotowa. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 (edytowane) maciejkruk dobrze napisal sprawdz rowniez simering od zebatki zdawczej Edytowane 12 Stycznia 2007 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Tak dla pewności, może na początku wytrzeć silnik z oleju, rozgrzać go porządnie i postawić na jakiś czas. Możliwe, że gdzieś pozostało coś z konserwacji i po prostu wykapało. Jak poleci jeszcze raz, to na pewniaka możesz szukać przyczyny. Osobiście stawiał bym wtedy na simering. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 a nie smarowałes czasem łancucha jakimś olejem? Bo mógł właśnie z łancucha wyciec pozdawiam,a tak btw, to czym powinno się smarować łańcuch? Jakimś specjalnym smarem, czy moze być jakiś gęstszy olej? Powinno się smarować specjalnym smarem do łańcuchów. Są 2 rodzaje do crossów i do ścigów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 opini na temat smarowania lancucha jest wiele - kazdy ma swoja :icon_twisted: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.