sillyboy Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Witam,mam pyt.czy wie ktoś może co trzeba zrobić żeby w ktm lc2 z 96r. dołożyć mocyi ile maksymalnie można z niego wyciągnąć? :icon_rolleyes: :lapad: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Witam,mam pyt.czy wie ktoś może co trzeba zrobić żeby w ktm lc2 z 96r. dołożyć mocyi ile maksymalnie można z niego wyciągnąć? :icon_question: :icon_question: :icon_question: Silnik ten sam co w DT 125, TDR 125, a o odblokowywaniu tego sprzętu, jego mocy jest pełno informacji na forum. Jest nawet przyklejony temat.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 hmm czytalem na forum i wyczytalem ze ma taki sam silnik jak w dt 125 tylko ze w lc2 jest odblokowany i uzyskuje spora moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Lc2 również jest blokowany...Poszukaj o odblokowywaniu Dt125R.Te silniki różnią się tylko układem zaponowym, gaźnikiem, i brakiem kopniaka w LC2.Pozdrawiam! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz. Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 (edytowane) Lc2 blokowany jest najczęsciej na wydechu, filtrze powietrza,tłumiku i zaworze wydechowym. Edytowane 11 Stycznia 2007 przez ?ukasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Z tego co słyszałem masz jakiś sportowy wydech w nim, takze juz ma troche wiecej mocy jak seryjny. A tak to sie możesz pobawić regulacja zaworu wydechowego( jeśli taka jest), zmienić dysze na większe w gażniku itd. W sobote, albo niedziele będziemy jeżdzić napewno z ekipą, to możesz też pojeżdzić i porownac sobie twoja lc2 z moim exc, bo sa z tego samego roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sillyboy Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Z tego co słyszałem masz jakiś sportowy wydech w nim, takze juz ma troche wiecej mocy jak seryjny. A tak to sie możesz pobawić regulacja zaworu wydechowego( jeśli taka jest), zmienić dysze na większe w gażniku itd. W sobote, albo niedziele będziemy jeżdzić napewno z ekipą, to możesz też pojeżdzić i porownac sobie twoja lc2 z moim exc, bo sa z tego samego roku. Z tego co słyszałem twoje moto na żwirowni pod lusówkiem bierze wszystkie górki mój cholera jes za ciężkii nie daje rady :banghead: albo ja jestem odrobinę za ciężki... :icon_mrgreen: poprzedni właściciel wsadził mu końcówkę ktm racing ale trzeba będzie chyba popracować nad resztą wydechu...co do soboty to raczej nie dam rady bo siedzę w poznaniu ale wstępnie z umawiałem się z chłopakami z jankowic na środę będziemy lecieć do tomiczek na żwirowniępozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.