Dawidm93 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Witam, mam Fantica 125 (jestem posiadaczem tego motocykla od niedawna). Chciałem prosić o pomoc ponieważ nie chce mi odpalic... a jezeli juz odpali to musze go bardzo długo pchac....(ciągnac za samochodem) nie ma on zadużej kompresji przynajmniej tak sie mi wydaje ale wcześniej przy takiej kompresji działał... teraz jak probuje go odpalic na popych to odrazu załapuje ale o własnych siłach nie moze jechac...;/ trzeba go troszke pchac.... i jezeli bym go tak przeciągnoł przez jakies 150m to odpali ale ma problem z wejściem na obroty i przyspieszeniem.... wykluczam gaznik poniewaz był czyszczony... i nawet czasami swiece zalewa, wiec pali dostaje... probowałem juz zmienic swiecę i tez nic.... moze wiecie co to moze być? prosze o pomoc z góry dzieki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Sprawdz swiece czy daje iskre i czy zapali po bezposrednim nalaniu paliwa pod tlok. Jaki w twoim moto jest zaplon?? Da sie go przestawiac?? Jesli tak to moze tez byc tego wina. Co do kompresji to jest to najwazniejsze!! Najlepiej pojdz do jakiegos zakladu niech ci zmierza bo bez kompresji ci przeciez jezdzic nie bedzie :) a jak wiadomo moto 2t w nieskonczonosc na jednym tloku nie bedzie jezdzic.... Jesli kompresja slabiutka modl sie zeby to byl tylko pierscien pekniety a nie porysowany cylinder. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidm93 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Nalewałem pod tłok i go zalewa i wogole nie ma znaku życia :)A on mi juz jezdził na takiej samej kompresji... (a az taka słaba ta kompresja to nie jest)Jak chodzi o zapłon to jeszcze nie wiem bo tego motoru nie rozkręcałem i jak juz wspomnialem mam go od niedawna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 A co z iskra?? Jak zapali kopci na jakis kolor?? On jest chlodzony powietrzem, tak?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Moim zdaniem problem właśnie tkwi w gaźniku. To co opisałeś jest przykładem zalewania sie motocykla. Moim zdaniem mieszanka jest dużo za dużo zabogata. Może rozregulowałeś gaźnik podczas czyszczenia? A może źle został poskładany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidm93 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Iskra jest... jak zapali to kopci na biało... i to nawet calkiem niezle kopci ale najpierw go trzeba odpalic z czym jest bardzo duży problem... a chłodzony jest ciecza (LC) i normalne chłodzenie powietrzem tez ma. jak chodzi o gaznik to raczej nie...bo juz przed czyszczeniem gaznika mi sie to działo... ale mozliwe ze wczesniej tez był gaznik troche zle wyregulowany. Gaznik napewno jest dobrze poskładany, ale nie jestem pewien czy dobrze wyregulowany czy mogłbym prosic o jakies wskazówki jak najlepiej go wyregulowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 jak zapali to kopci na biało jesli kopci na biało to siadła ci uszczelka pod głowicą prawdopodobnie (miałem to w nsr). Mozesz miec tez tłok do wymiany... sprawdz cisnienie w cylindrze i sie przekonasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Masz plyn w chlodniczce czy wode?? Ubywa ci plynu chlodniczego?? Co do regulacji to raczej nie wyregulujesz bo trzeba to zrobic po porzadnym rozgrzaniu sprzeta :/ POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidm93 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Raczej mam wode... chłodnica nie jet pełna... sam nie wiem czy ubywa ale raczej nie. Spróbuje jeszcze dzisaj go wyregulować gażnik jak go odpale. moze akurat mi sie uda:) macie jeszcze jakies porady co to moze być? pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOOOCROSS Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 miałem podobnie w dt 80 lc 21- siemerringi na wale były walniete2-łozyska na wale 3-szczelka głowicy4-zuzyty tłok za mała kompresja5-przestawiony zapłon6-gaznik zle wyregulowany7-nieszczelny kruciec8-swieca albo fajka moze miec przebiceie moze u ciebie musi byc 100% sprawny aku zeby odpalił?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidm93 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Aku mam na pewno sprawny.... a pozatym jezdziłem tez bez niego i normalnie motor jezdził jest nowa nowinka... probowałem go dzisaj odpalic: i szybko zaskakuje odpala ale po jakim czasie gasnie i całyczas nie moze wejsc na obroty... (dzisaj nawet tak mocno na biało nie kobci) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osmul Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 jak dla mnie jest to problem z gaznikiem, zbyt bogata mieszanka moze byc ustawiona. najprawdopodobniej moto sie zalewa. sprobuj pobawic sie srubka od mieszanki i byc moze sie uda. a co do kopcenia to sprawdz czy Ci plynu chlodzacego nie ubywa. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidm93 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 probowałem... i nic z tego. Ale czy to mozliwe ze przez to ze mam zle ustawiony gaznik moto odpala, daje full gaz i nie chce wejsc na obroty a jak spuszcze z gazu to gasnie? a i jeszcze na dodatek moto jest bardzo słaby, jak chciałbym ruszyc to odrazu gasnie bo mu tak jakby mocy brakuje.A tak wogole czy jak jest nie orginalny filtr powietrze to moze to miec jakis związek z tym? bo poprzedni włascicel wspominał ze filtr jest od jakiej yamahy. (ale przypominam ze wczesniej normalnie na tym filtrze jezdziłem i było ok) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osmul Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 (edytowane) moze miec taki wplyw zle wyregulowanie gaznika. mialem tak z dete swoim i emzeta. nie odpala CI jak sie kopie a odpala jak sie popchnie tak?? mysle ze filtr powietrza nie powinien miec znaczenia jezeli na nim dzialala co najwyzej sprobuj go wyczyscic. sprawdz ta kompresje bo moze to ma taki wplyw. Edytowane 11 Stycznia 2007 przez osmul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Odpal moto bez filtru powietrza i obserwuj jak wtedy dziala. Wynik oczywiscie napisz na 4um. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.