waco31 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Cześć!Przez długi czas zastanawiałem się czy jazda na kole jest możliwa na 125, a mianowicie Cagiva Mito Evo II z 2004r. Dlaczego się pytam?Wkrótce mam amiar kupić sobie moto a że jazda na kole to przyjemność i szpan to z ciekawości pytam, bo niewiem dokładnie czy ten motorek sprosta takiemu zadaniu. I jeszce jedno chciałbym żebyście mi doradzili jaki kolor mito byście wybrali gdybyście znaleźli się w mojej sytuacji. Zastanawiam ię pomiędzy ala ducati (czerwień) a kolorem szarym matowym. Wiem że to kwestia gustu ale co poradzić gdy oba kolory mi się w podobnym stopniu podobają. Po prostu chciałbym wiedzieć który kolor wśród innych zmotoryzowanych jest bardziej preferowany.Dieki i pozdrawiam!!!!Waco31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Na koło pójdzie wszystko- zalezy to tylko od twoich umiejętności. A co do koloru :)- to ja mysle, że czerwień jest super- moja VFR tez jest czerwona :P Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waco31 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Na koło pójdzie wszystko- zalezy to tylko od twoich umiejętności. A co do koloru :)- to ja mysle, że czerwień jest super- moja VFR tez jest czerwona :P tak tylko zauważ że umiejętności to nie jest 100% sukcesu treba mieć odpowiednią maszyną tzn. skuterem też pojeździsz na kole ale to prymitywnie wygląda trzeba uzyć sporo siły szurać nogami a jak nie to dość wolno jechać w ścigach wystarczy odkrecić gazu trochę wiecej i widzisz niebo watpie czy w takiej mito jest to możwliewiem że mito to nie ścig tylko wyżyłowana 125 ale przecież ma najlepsze osiagi spośród "asfaltowych" 125 nie chodzi mi o pderwanie mito ze startu bo to banał ale czy przy np. 60km/h lub 40km/h gdy zrobisz redukcje na maxa gazu odkrecisz uzyjesz siły czy będziesz w pionie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Raczej po prostu po odkręceniu manetki nie pójdzie Ci na koło, ktoś kto ma Mitówkę na 125.pl pisał, że czasami na dwójce wchodzi, ale słabo :banghead:Co innego gdybyś zmienił przełożenia :crossy: Ja brałbym czerwoną :), ale to musi byc Twój wybór a nie innych, bierz tą która zrobi na Tobie wieksze wrażenie :P :P :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 ja tez bym brał czerwien... a 125 z gazu na koło na normalnym przełozeniu nie pójdzie... trzeba ze sprzegła strzelic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrAnEk654321 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 ...tez wybral bym czerwona :D ...a co do pionowania, hmmm... strzal ze sprzegla na duzych obrotach POZDRAWIAM franek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patlys Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 125 z gazu to nie postawisz. Zależy jeszcze w jakim jest stanie silnik bo w 2T to jest bardzo istotne itp. Jeżeli masz małą kompresje to nawet ze sprzęgła nie postawisz :icon_mrgreen: A zresztą na zwykłych przełożeniach i tak ciężko na koło idzie ale da rade. Wiem coś bo przez 3 sezony jeździłem na 125. :icon_question: Na przednim kole już lepiej staje niż na tylnym :icon_idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.