Skocz do zawartości

HUSQVARNA WR 125


MOTOOOCROSS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM MAM HUSQVARNE I OD DŁOZSZEGO CZASU GDY JA ODPALE TO NA WOLNYCH OBROTACH SOBIE PYRKA ALE PO GWALTOWNYM DODANIU GAZU ODRAZU SIE DŁAWI I GASNIE , ALE JAK POWOLUTKU MU ODKRECE TO NA WYSOKICH OBROTACH NORMALNIE KRECI .WIE KTOS MOZE O CO TU CHODZI BO JA NIE MAM POJECIA PROSZE O POMOC :notworthy: ?

 

moze gaznik co nie tak albo co????

 

WITAM MAM HUSQVARNE I OD DŁOZSZEGO CZASU GDY JA ODPALE TO NA WOLNYCH OBROTACH SOBIE PYRKA ALE PO GWALTOWNYM DODANIU GAZU ODRAZU SIE DŁAWI I GASNIE , ALE JAK POWOLUTKU MU ODKRECE TO NA WYSOKICH OBROTACH NORMALNIE KRECI .WIE KTOS MOZE O CO TU CHODZI BO JA NIE MAM POJECIA PROSZE O POMOC :notworthy: ?

 

moze gaznik co nie tak albo co????

CHLOPY POMOZCIE COS BO SEZON JESZCZE TRWA IDZIE POJEZDZIC ALE NI MA NA CZYM :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za skład mieszanki przy gwałtowym dodaniu gazu w niektórych typach gaźników odpowiedzialna jest studzienka. Studzienka rozpylacza, czyli ta dziura w którą wchodzi iglica przepustnicy. A właściwie to ma wpływ ilość paliwa zgromodzona w studzience. A ilość paliwa w studzience zależy od wielkości studzienki no i od stanu paliwa w gaźniku. Jak wiadomo jeszcze idealnego gaźnika nie wymyślono (no chyba że idealnym gaźnikiem można na zwać wtrysk) więc zależnie od tego jak mocno odkręcisz manetkę jak i od tego jak szybko ją odkręcisz zależy skład mieszanki paliwo-powietrze. Jak wiadomo mieszanka paliwo-powietrze jest palna w dość szerokim zakresie nadmiaru powietrza. Reasumująć całkiem możliwe jest że w Twoim przypadku regulacja gaźnika jest na granicy palności mieszanki paliwo-powietrze. A przez szybkie odkręcenie manetki gazu mieszanka się jeszcze bardzie zubarza ze względu na nagły spadek podciśnienia i silnik przestaje pracowa. Moja rada to regulacja gaźnika (wzbogacenie mieszanki najlepiej w całym zakresie czyli poprzez zwiększenie poziomu paliwa w gaźniku).

 

PS. To są tylko moje domysły.

Edytowane przez DEAD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIE NO NIE MAM JUZ SŁOW NA TO GUWNO PRZESTAWIŁEM IGLICE PRUBOWAŁE USTAWIC OBROTY NA GAZNIKU KRECE W PRAWO W LEWO A ONA CIĄGLE NA TYCH SAMYCH OBROTACH 3 TYS NAWET JAK WYKRECE CAŁE POKRETŁO NA DODATEK Z PRZELEWU OD GAZNIKA LEJE SIE PALIWO WIE KTOS O CO CHODZI??? :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak byl zimny to sie dlawil a jak sie nagrzal to juz bylo dobrze

 

To chyba logiczne jak silnik zimny to nie jest skłonny aby chodził na pełnym gazie?

Nie wiem dlaczego ale niektórzy chyba nie wiedzą co to znaczy zimny silnik okrutnie piłować(nie mam na myśli tu nikogo konkretnego). To tak samo jaby człowieka rano zimą obudzic wywalic na dwór i kazac z 1000 m jak najszybszym tempem przebiec.. Na pewno płuca,mięsnie etc. będą się super miały..Rozgrzewka to podstawa.

 

Ps.Znałem jednego kolesia co dostał od starszych TZR 125 2001 r. Odpalał ją i full gaz..Mówił,że tak szybciej się rozgrzewa i tak trzeba zeby się nie dusiła i nie muliła...

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOTOOOCROSS nie miałem Ciebie na myśli tylko tak ogolnie mówiłem. M się wydaje ze 10 min to nie potrzebne.Niech sobie pochodzi z minutę a pozniej wsiąśc i sobie pojezdzic z 4-5 min spokojnie pozniej troche odkręcając.. No wydaje mi się, że to "czuć" kiedy sprzęt jest rozgrzany..

 

A co do twojego problemu..

 

Miałem kilka razy taki przypadek ale to juz były mało prawdopodobne rzeczy..

1) Zacięło się jakoś w MTX-ie ssanie w środku(??) i nie wkręcał się na obroty i dusil i mulil

2)Jak kupiłem MBX-a to tez się dusił i słabo wkręcał.. Gąbka od filtra powietrza była jakos zawinięta w przelot do gaznika..Hehe

3) W Yz-cie podobna sytuacja jak u Ciebie- ja miałem zapchany tłumnik i,o dziwo, lało się wtedy z gażnika. Dlaczego to nie wiem..I byłem nastawiony tylko na gaźnik..Bo leje się z niego więc o innych rzeczach nie mysłaem.

 

Hm i pływak się nie zacina?A świeca jaki ma kolor?

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...