Shinigami Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Jak Adam M. pisał zdjęcie owiewek pogorszy, paradoksalnie, chłodzenie, choć na chłopski rozum powinno być odwrotnie.Przegrzanie motocyklowi grozi generalnie w mieście i w górach, a budując fightera planujemy go katować głównie w mieście i czasami na zlotach, paląc gumę do końca. Bezpieczeństwo termiczne zapewnia przedewszystkim olej, nawet w silnikach chłodzonych wodą, czyli w tym wypadku:1. zdjęcie owiewek2. duże obciążenie przy niskich i zerowych prędkościach= powiększenie chłodnicy olejowej. I tu powstaje pytanie dlaczego GS500 F ma chłodnice oleju a GS500 E jej nie ma ? A może przesunąć chłodnice pod silnik ? Tylko że jak będzie jakaś większa dziura to po jabłkach że tak powiem :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 (edytowane) bede robil (moze) szrot-fajtera i ni chu*a nie widze gdzie moglbym ladnie wkomponowac chlodnice oleju. chlodnice wody pozostawie jak jest, ale ta od oleju mnie leczy :crossy: Panie Mgr inż Młody a widziales jak ja zrobilem u siebie ?zamocowalem ją pod chlodnicą wody i wszystko jest ok ,z tego co wiem ketchup tez kombinował zeby tak zrobić. Edytowane 3 Stycznia 2007 przez seba_VF750FR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 3 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 seba, foty, szybciutko foty! a co z wezami? musiales skracac? seba, foty, szybciutko foty! a co z wezami? musiales skracac? Cytat(M a D a F a K a @ 02 Styczeń 2007 - 18:52) Jak Adam M. pisał zdjęcie owiewek pogorszy, paradoksalnie, chłodzenie, choć na chłopski rozum powinno być odwrotnie.Przegrzanie motocyklowi grozi generalnie w mieście i w górach, a budując fightera planujemy go katować głównie w mieście i czasami na zlotach, paląc gumę do końca. Bezpieczeństwo termiczne zapewnia przedewszystkim olej, nawet w silnikach chłodzonych wodą, czyli w tym wypadku:1. zdjęcie owiewek2. duże obciążenie przy niskich i zerowych prędkościach= powiększenie chłodnicy olejowej. I tu powstaje pytanie dlaczego GS500 F ma chłodnice oleju a GS500 E jej nie ma ? no wlasnie. nie przeczy to teorii przypadkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Jak by na to nie patrzeć to z chłodnicą oleju silniczek jak i olej ma dłuższy żywot. Zaryzykować możesz, tylko zainstaluj sobie termometr, który będzie Ci pokazywał temperaturę oleju podczas jazdy. Jeśli temperatura będzie się utrzymywała poniżej 120 stopni C to można z tym jeździć, jeżeli będzie blisko 120 st, lub powyżej to bez chłodnicy się nie obejdzie, bo w wyższych temperaturach większość olejów zacznie tracić swoje właściwości i szybko zajeździsz silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 optymalna temperatura pracy oleju to ok 90 stopni C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 W niektórych silnikach denka tłoków chłodzi głównie olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.