Plakatufka Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Witam! Od paru dni jestem (mam nadzieję) szczęśliwym posiadaczem tego motocykla. Po odpaleniu silnika daje się słyszeć dźwięk podobny do dźwięku tłoka obijającego się o cylinder. Motocykl przejechał ok. 3000 km (dane właściciela). Dzisiaj zrobiłem pare kilometrów dla dokładnego sprawdzenia silnika i stwierdziłem, że przy wyższych obrotach silnik dostaje wibracji. Czy to normalne w singlach 4T? Proszę rozwiejcie moje wątpliwości o wymianie tloka na nowy. Właściciel od którego kupiłem nie twierdził tego faktu. Nigdy nie jechałem i dlatego nie mam porównania. Wiem, że KTM wpadają w wibracje i jachałem kolegi moto , dlatego nie wiem co myśleć o WR. Proszę o opinie. Pozdrawiam. Dodam tylko, że jestem właścicielem od 29.12. 06. Ps. Życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2007. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Ciężko coś powiedzieć na ten temat cza by to było słyszeć najlepiej oddaj moto na serwis może cza przeregulować zaworki lub coś podobnego silniczek powinien cicho pracować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akiraone Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Czesc... Ja w sumie od niedawna tez jestem SZCZESLIWYM posiadaczem nowej WR'ki i powiem Ci ze ten silnik nie nalezy do najcichszych :-) a nie sadze abym dostal uszkodzona sztuke prosto z salonu. Oczywiscie zalezy jak bardzo Ci sie to tlucze, a jak z zachowaniem moto na tych wyzszych obrotach. Moze to po prostu zawory ? (regulacja co 1000tys.km) mysle ,ze i jesli kupiles moto z drugiej reki to i tak warto oddac do serwisu na kontrole aby Panowie posprawdzali co i jak, tu na obietnice i slowkach poprzedniego wlasciciela trzeba brac lekka poprawke, wiem ze nie kazdy dba o te przeglady co 1000km a wydaje mi sie ze w takich jednostkach jak WR, KTM (czyt. hard enduro) powinno sie na to bacznie zwracac uwage, no chyba ze stac nas potem na kosztowne naprawy :-)... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Najcichszy to nie jest kazdy czterosuw ale metalicznego dzwieku nie powinno być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plakatufka Opublikowano 1 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Witam! Podczas jazdy na wyższych obrotach silnika motocykl dostaje wibracji, która przenosi się na kierownice, jest mrowienie w rękach. I to budzi moje obawy. Nie wiem , czy uzasadnione. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Nie powinno być wibracji oddaj moto do serwisu by je przegladli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plakatufka Opublikowano 1 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Nie powinno być wibracji oddaj moto do serwisu by je przegladli. Witam! Oddam, jak tylko dostanę "blachy". Dziękuję. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Moze nie powinienem sie udzielac bo nie mam takowego moto ale moze poprostu ktoras ze srub od silnika jest poluzowana?? Moze to silnik tak 'nawala' w rame co wytwarza te wibracje i metaliczny dzwiek?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEVRE Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Moze nie powinienem sie udzielac bo nie mam takowego moto ale moze poprostu ktoras ze srub od silnika jest poluzowana?? Moze to silnik tak 'nawala' w rame co wytwarza te wibracje i metaliczny dzwiek?? POZDRO Witam! Piszę z konta żony. Silnik na wolnych obrotach pracuje równo, tylko czasami lekko się zająknie, w okolicy cylindra ( nie głowicy ani wału) słychać stuki, tak jakby tłok miał za duży luz. Przy dodaniu gazu drgania i stuki nasilaja się i podczas jazdy na wyższych obrotach drgania przenoszą się na kierownicę i drżą ręce ( mrowienie). Pierścienie dzwonią, a tu słychać pukanie. Tak jak luzy układu tłokowo-korbowego. Takie moje zdanie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.