Skocz do zawartości

Yamaha WR450F'03 dziwny metaliczny dźwięk w cylindrze.


Plakatufka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Od paru dni jestem (mam nadzieję) szczęśliwym posiadaczem tego motocykla. Po odpaleniu silnika daje się słyszeć dźwięk podobny do dźwięku tłoka obijającego się o cylinder. Motocykl przejechał ok. 3000 km (dane właściciela). Dzisiaj zrobiłem pare kilometrów dla dokładnego sprawdzenia silnika i stwierdziłem, że przy wyższych obrotach silnik dostaje wibracji. Czy to normalne w singlach 4T? Proszę rozwiejcie moje wątpliwości o wymianie tloka na nowy. Właściciel od którego kupiłem nie twierdził tego faktu. Nigdy nie jechałem i dlatego nie mam porównania. Wiem, że KTM wpadają w wibracje i jachałem kolegi moto , dlatego nie wiem co myśleć o WR. Proszę o opinie. Pozdrawiam. Dodam tylko, że jestem właścicielem od 29.12. 06.

 

Ps. Życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2007.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc...

 

Ja w sumie od niedawna tez jestem SZCZESLIWYM posiadaczem nowej WR'ki i powiem Ci ze ten silnik nie nalezy do najcichszych :-) a nie sadze abym dostal uszkodzona sztuke prosto z salonu. Oczywiscie zalezy jak bardzo Ci sie to tlucze, a jak z zachowaniem moto na tych wyzszych obrotach. Moze to po prostu zawory ? (regulacja co 1000tys.km) mysle ,ze i jesli kupiles moto z drugiej reki to i tak warto oddac do serwisu na kontrole aby Panowie posprawdzali co i jak, tu na obietnice i slowkach poprzedniego wlasciciela trzeba brac lekka poprawke, wiem ze nie kazdy dba o te przeglady co 1000km a wydaje mi sie ze w takich jednostkach jak WR, KTM (czyt. hard enduro) powinno sie na to bacznie zwracac uwage, no chyba ze stac nas potem na kosztowne naprawy :-)...

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze nie powinienem sie udzielac bo nie mam takowego moto ale moze poprostu ktoras ze srub od silnika jest poluzowana?? Moze to silnik tak 'nawala' w rame co wytwarza te wibracje i metaliczny dzwiek?? POZDRO

 

Witam! Piszę z konta żony. Silnik na wolnych obrotach pracuje równo, tylko czasami lekko się zająknie, w okolicy cylindra ( nie głowicy ani wału) słychać stuki, tak jakby tłok miał za duży luz. Przy dodaniu gazu drgania i stuki nasilaja się i podczas jazdy na wyższych obrotach drgania przenoszą się na kierownicę i drżą ręce ( mrowienie). Pierścienie dzwonią, a tu słychać pukanie. Tak jak luzy układu tłokowo-korbowego. Takie moje zdanie. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...