Skocz do zawartości

Stukot Silnika Problemy z kopniakiem


CyganCR250
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moją CR250 to mój pierwszy motocykl i nie barddzo zgłębiłem tajniki jego budowy więc nie wiem co jest grane. Kopniak strasznie mi sięślizga łąpie co 10 raz i przez to mam lipe z odpaleniem to znaczy jak go tak lekko nogą po ruszam to najdzie i zaskoczy ale jak chce tak z całej siły żeby odpalić tego czorta to dupa zimna ślizgą sięi leci na dół nie łapiąc na żebach. Słyszałem że to może jakastulejka się wyrobiłą na tej zębatce ale nie ruszałem się jeszcze za to.

 

Druga sprwawa to stukot silnika ja księrozgrzeje i polatam z 30 minut to słychać jakieś dziwne stukanie nie wiem za bardzo skąd ono wychodzi boję sięze to wał albo tłok albo korba .

 

POMÓŻCIE

 

dzieki za każdąinformację

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co od kopki to mogą byc wyrobione zeby takiej zebatki ktora jest na jakby gwincie i sprezynie.przy kopnieciu schodzi w dol i lapie za drugą zebatke ktora na stale jest zazeboina z koszem sprzeglowym.Mozliwe ze nie ma jakiejs podkladki(mialem tak w mtxie a tam rozwiazane jest to tak samo).Co do stukania to moze byc wiele rzeczy.Napewno jest cos zuzyte bo gdy silnik jest zimny to wszystko jest scisniete wiec nie stuka.Stawiam na lozysko igielkowe mozliwe ze tlok wali w glowice.lub luz na korbie.pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjacielu, kupiłeś fulla więc z remontami musisz się liczyć... Czy tak czy tak musisz zwalić góre i zobaczyć co i jak... Ale remont na bank jakiś będzie.

 

Sam po to moto leciałeś?? Ile dałeś?? Który to rok i ostatnie pytanie czy chcesz sprzedać?? :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjacielu, kupiłeś fulla więc z remontami musisz się liczyć... Czy tak czy tak musisz zwalić góre i zobaczyć co i jak... Ale remont na bank jakiś będzie.

 

Sam po to moto leciałeś?? Ile dałeś?? Który to rok i ostatnie pytanie czy chcesz sprzedać?? :bigrazz:

 

 

 

Koleżko Kupiłem tego crossa z gazety to stary rumpel bo 86r ale jak na ten rok to jest w niezłym stanie wizualnym i technicznym. No ma pare manakamentów musze dokupić pompe hamulca na przód i kupić tłoczki do hamulca bo ten motor stał pare lat w reichu i wszystko było zapieczone. No i ten kopniak nieszczęsny ale jak to wszystko zrobię i dowiem się co z tym stukaniem to będzie kawał dobrej maszyny.

 

Dałem za niego 2800zł wiesz kupiłem go jako 1989 ale po sprawdzeniu musiałem dodać mu 3 latka :clap:

 

Na pewno będe go sprzedawał na wiosne pewnie w granicach 2500-3000 zależy czy będe go robić na cacy czy tak go sprzedam.

 

Myśle o zakupie 125cc bo chyba łatwiej mi bedzie sie nauczyć wszystkich tricków na mniejszym motorze. Zastanawiam siętylko czy za szybko mi sie nie znudzi....

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak:

*kopka jeżeli się ślizga a nie powinna się ślizgać tzn bo nie znam dokładnie tej konstrukcji to masz luz na wałku startera i zęby półksiężyca nie trafia na zęby kosza sprzęgłowego. Jeżeli luzu nie ma tzn że masz wyrobione zęby półksiężyca albo jest to źle złożone i czasem ząb na ząb wchodzi.

* jeżeli silnik się nagrzeje i zaczyna stukać to nie dobry objaw, najprawdopodniej albo masz luz na łożysku korbowodu, krzywą korbe, ułożyskowanie wału padło. Więc jedyne wyjście to zdjąć cylinder przyjrzeć się co jest gdzie przytarte, pokazać nam foty i pomożemy. Co do półksiężyca zdejmij lewą pokrywe, wcześniej spuść olej ze skrzynki i przyjrzyj się półksiężycowi.

W razie problemów zapraszam na gadu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kopka jeżeli się ślizga a nie powinna się ślizgać tzn bo nie znam dokładnie tej konstrukcji to masz luz na wałku startera i zęby półksiężyca nie trafia na zęby kosza sprzęgłowego. Jeżeli luzu nie ma tzn że masz wyrobione zęby półksiężyca albo jest to źle złożone i czasem ząb na ząb wchodzi.
Wyadje mi sie zetam nie ma rozwiazania za pomocą polksiezyca. W zadnym japonczyku przynajmniej juz tego niewidzilaem aby polksiezyc zazebial o kosz sprzeglowy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno jest cos zuzyte bo gdy silnik jest zimny to wszystko jest scisniete wiec nie stuka.

 

Co ci sie pomylilo :bigrazz: metal rozszerza sie pod wplywem temperatury przez co na rozgrzanym silniku sa mniejsze luzy. Z tego co piszesz to chyba korba bedzie do wymiany. Zdejmij cylinder (pol godziny roboty) i zobaczy czy w GMP nie ma luzu gora-dol. Na boki musi sie troche ruszac. Koszt korby to 3 - 4 stowy przy okazji wymieniasz tloczek (ponizej 3 stowek) i spokojnie latasz sezon, albo 2 ;D

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zielorz ale pamiętaj że wszystko się rozszerza w silniku pod wpływem temperatury;p

 

A gdzie szanowny kolego regeneracja wału? wyważanie, centrowanie itp.

Jak nowy tłok to od razu szlif cylindra.

Jak regenerujemy wał to od razu nowe łożyska dobrze dać.

Generalka ogólnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koleżko Kupiłem tego crossa z gazety to stary rumpel bo 86r ale jak na ten rok to jest w niezłym stanie wizualnym i technicznym. No ma pare manakamentów musze dokupić pompe hamulca na przód i kupić tłoczki do hamulca bo ten motor stał pare lat w reichu i wszystko było zapieczone. No i ten kopniak nieszczęsny ale jak to wszystko zrobię i dowiem się co z tym stukaniem to będzie kawał dobrej maszyny.

 

Dałem za niego 2800zł wiesz kupiłem go jako 1989 ale po sprawdzeniu musiałem dodać mu 3 latka :icon_mrgreen:

 

Na pewno będe go sprzedawał na wiosne pewnie w granicach 2500-3000 zależy czy będe go robić na cacy czy tak go sprzedam.

 

Myśle o zakupie 125cc bo chyba łatwiej mi bedzie sie nauczyć wszystkich tricków na mniejszym motorze. Zastanawiam siętylko czy za szybko mi sie nie znudzi....

 

Pozdrawiam

 

 

No ja też się czaje na jakiegoś fulla... Cały czas myślałem nad ćwiarą ale przejechałem się na 2 setach i powiem Ci że to wystarczy:) A napewno szybciej się naucze takie coś okiełznać :icon_mrgreen: Dobrą sete uda się cyknąć za 4koła. Cwiary zresztą też widziałem za te 4500w ładnym stanie:) Jeśli u siebie będziesz robić kapitalke to nie sprzedawaj jej bo na bank nie dostaniesz już tej kasy!! A po co tracić. Polataj wtedy tym i zobaczysz co ćwiara robi :icon_mrgreen: Pozdrawiam i życze wytrzymałości w naprawach :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...