wueska Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Yuby jeśli chodzi o takie roczniki to polecał bym jednak wybadać organoleptycznie. Nie bój się przebiegu, bo to stereotyp. Zwróć jedynie uwagę czy poprzedni właściciel zapewniał dobry serwis, opiekował się autem, kiedy była ostatnia wymiana oleju itp. To jest narzazie zbyt świeże auto żeby doszukiwać się w nim nie wiadomo czego. Dziś jadę oglądać 635;) do wyrwania podobno za 2000zł ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Ja oglądałem tą 635, żeby chociaż jedna blacha była nie zagięta.... To był silnik na kołach a nie samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 320d 150KM - po lifcie, a nie wolałbyś 330d? Koszt nie wiele wyższy, a wrażenia bezcenne :D Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 320d 150KM - po lifcie, a nie wolałbyś 330d? Koszt nie wiele wyższy, a wrażenia bezcenne :D Też tak uważam. Jakbym wybierał raz jeszcze, to tylko 330d. 320 daje radę, ale bez fajerwerków. Sprytna, zwinna, nawet szybka. Także Yuby... przemyśl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 (edytowane) Teraz szukam 320d w kombi e-46. Kombinujesz jak kon pod gore, sprawdz na mobile.de ( co prawda sam nie sprawdzalem ) i kup. Co do E46 to napewno w Niemczech kupisz taniej 330 d niz 320 d http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.h...=&usedCarSeals= :crossy: Edytowane 1 Maja 2010 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Tak na pierwszy rzut oka: cena nie jest atrakcyjna co stanowi wyraźny plus dla tego wozu. Silnik ten sam co w 320d, da się chipowac do 170 km:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 ekonomia-to już jak kto używa mocniejsze wozy pala mniej często zdarza się że po czipie auto pali około litr mniej dobrze że ma mało przebiegu-do 100.000 nie powinno sie wiele zdarzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_W_wa Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 (edytowane) ekonomia-to już jak kto używa mocniejsze wozy pala mniej często zdarza się że po czipie auto pali około litr mniej dobrze że ma mało przebiegu-do 100.000 nie powinno sie wiele zdarzyć. trzeba sprawdzić na miejscu... jak dla mnie przebieg nie realny... sciagałem auta z zachodu, bmw tez troche było... ogólnie jeśli ten licznik nie kręcony to żeby się nie okazało że składana z dwóch. Niestety są różne akcje moi znajomi teraz składają nową klase E w coupe 2010 - właśnie z dwóch - będzie jak nówka. Jeśli osiągi się nie liczą ten silnik będzie ok - ale o komforcie jazdy - trasa wyprzedzanie nie ma co marzyć. Jeżeli przebieg oryginalny to chipa wrzucić można... w innym przypadku jednak strach... jest to dość mały silnik i nie wiadomo jak był eksploatowany. Wiadomo że są dwie szkoły Falenicka i Otwocka... każdy odpowie inaczej. Cena jest taka bo niestety we Francji niemieckie auta są drogie a paradoksalnie w Niemczech francuskie tanie:) Każdy też chce zarobić a czasem specjalnie wystawia się dość wysoko aby zwabić klienta który naoglądał się tanich sztuk... tu przyjedzie i wmówi mu się jaka to igła. Ważne czy jest bezwypadkowa - jest już jakiś czas w kraju ciekawa czy nie była tu naprawiana. Sprawdź też dokładnie dokumenty niemieckie czy aby nie była w międzyczasie zarejestrowana w innym kraju - gdzie została np. naprawiona. Przypadków może być 100. Po środku nie poznasz przebiegu, tam do auta wsiada się raz i wysiada dwa... do pracy robi sie 100km. Środek w Bmw w skórze potrafi wyglądać jak nowy po 200-300 tyś. Oczywiście u nas na allegro są z przebiegiem pod 150 i mniej. Ciekawe jak chce potwierdzić przebieg jak nie ma 100% pewności i wpisy w komputerze można załatwić a książka to już żaden dokument. Popatrzyłem sobie na stronach francuskich i z tego rocznika są sztuki w podobnych pieniążkach bez opłat i ściągnięcia ale najmniejszy przebieg ok 90 tyś... Taki też może mieć ten bo 35 tyś to benzyna w 4 lata uwierzę ale Diesel. No ale może to być oczywiście pewne auto i może ktoś kupił okazyjnie od znajomego czy coś... raczej do handlarzy takie nie trafiają - idą dalej w kraj macierzysty nie wiem czy była ta stronka http://www.realoem.com/bmw/ wpisuje się VIN i można dobrać każdą cześć po numerze jak również zobacz jak jest złożone :) Edytowane 31 Sierpnia 2010 przez Rafal_W_wa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Ja bym radził zabrać te auto przed kupieniem do ASO na gruntowny przegląd: blach(badanie grubości lakieru), zawieszenia(przy takim przebiegu nie ma prawa być żadnej usterki), podłączenie pod kompa(przebieg, ewentualne błędy,parametry silnika). Cena ok 1.000 zł. To pomoże rozwiać 90 % wątpliwości. Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_W_wa Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Ja bym radził zabrać te auto przed kupieniem do ASO na gruntowny przegląd: blach(badanie grubości lakieru), zawieszenia(przy takim przebiegu nie ma prawa być żadnej usterki), podłączenie pod kompa(przebieg, ewentualne błędy,parametry silnika). Cena ok 1.000 zł. To pomoże rozwiać 90 % wątpliwości. jest to super pomysł przy kupnie auta za taką kaskę. Trzeba pamiętać o dwóch rzeczach... że nigdy nie sprawdzą przebiegu jak jest dobrze wszystko załatwione. Niestety kompetencja polskich serwisów też często daje do życzenia - znam przypadki że serwis stwierdził że ok - a wcale tak nie było ( znam z autopsji ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 (edytowane) jest to super pomysł przy kupnie auta za taką kaskę. Trzeba pamiętać o dwóch rzeczach... że nigdy nie sprawdzą przebiegu jak jest dobrze wszystko załatwione. Niestety kompetencja polskich serwisów też często daje do życzenia - znam przypadki że serwis stwierdził że ok - a wcale tak nie było ( znam z autopsji ). Jeśli serwis stwierdzi, że jest ok, a tak nie jest to sprawa do sądu. Był kiedyś taki przypadek w TVN Turbo i z tego co pamiętam to serwis musiał usunąć usterkę, a chodziło o automatyczną skrzynię biegów. Trzeba tylko poprosić o wydrukowanie wszystkiego na papierku. BMW ma taki mały myk o którym nie wszyscy wiedzą. Otóż przebieg zapisuje się w pamięć kluczyka. Idzie się z kluczykami do ASO i tam można odczytać co jest zapisane w pamięci kluczyków Edytowane 31 Sierpnia 2010 przez KAROLSKI Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanquish Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 E90 jest świetnym wyborem, auto prowadzi się bardzo precyzyjnie, najsłabsza wersja dieslowska będzie pewnie najbardziej żywotna, szczególnie, że przeniesienie napędu pewnie takie samo jak w 320d. W ogłoszeniu razi brak info o bezwypadkowości i mały przebieg jak na diesla, możnaby gdybać, że auto mocno oberwało i zamiast jeździć przez ten czas próbowali z wraku stworzyć jakąś spójną całość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 (edytowane) Ludzie!! odwija się przebieg z 400.000 na 200.000 ale nie na 36.000 bo to na 5 metrów widać. przy oględzinach wszystko wyjdzie. Edytowane 31 Sierpnia 2010 przez kivi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_W_wa Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 (edytowane) BMW ma taki mały myk o którym nie wszyscy wiedzą. Otóż przebieg zapisuje się w pamięć kluczyka. Idzie się z kluczykami do ASO i tam można odczytać co jest zapisane w pamięci kluczyków tak masz racje... ale kasowanie licznika to nie tak jak kiedyś że podpinałeś lapto pod auto i kasowałeś. Teraz robi się tak że śladu nie ma nigdzie. O ile ktoś potrafi. kivi a ktoś napisał że on miał 400 a ma 36? warto przeczytać mój poprzedni post. kręci się w zależności od stanu wizualnego... jak nie widać oznak żadnych to się kręci na mniejszy zawsze kasa większa do wzięcia. Ma 100 wygląda jak nowy robi się 40 - 50 ... wiadomo że nie zrobisz 3 tyś km w czteroletnim aucie. Nawet jak się ktoś zna i wydedukuje że nie realny przebieg .... to przyjedzie w końcu taki który kupi a potem całemu światu będzie siał że kupił prawię nowe auto bo Niemiec jeździł do przedszkola wnuczkę zawozić i naklepał tylko 50 tyś przez 7 lat. Na wszystko trafi się amator... a to oczywiście może być dobre auto godne swojej ceny. Edytowane 31 Sierpnia 2010 przez Rafal_W_wa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 (edytowane) tak masz racje... ale kasowanie licznika to nie tak jak kiedyś że podpinałeś lapto pod auto i kasowałeś. Teraz robi się tak że śladu nie ma nigdzie. O ile ktoś potrafi. Zgadza się, ale ja tu bardzo w ten przebieg nie wnikał. Nawet jeśli ma ponad 100 tys km to nie dyskwalifikuje tego auta. Mojego znajomego 530d e39 ma ponad 300 tys km i nic z nią się nie dzieje. Jeździ jak należy. Ja bym skupił się nad blachami. Tak jak ktoś pisał wcześniej, może się okazać, że z dwóch zespawany jeden. Edytowane 31 Sierpnia 2010 przez KAROLSKI Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.