Skocz do zawartości

WSZYSTKO O BMW


DZIADU
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Yuby jeśli chodzi o takie roczniki to polecał bym jednak wybadać organoleptycznie. Nie bój się przebiegu, bo to stereotyp. Zwróć jedynie uwagę czy poprzedni właściciel zapewniał dobry serwis, opiekował się autem, kiedy była ostatnia wymiana oleju itp. To jest narzazie zbyt świeże auto żeby doszukiwać się w nim nie wiadomo czego.

 

Dziś jadę oglądać 635;) do wyrwania podobno za 2000zł !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

320d 150KM - po lifcie, a nie wolałbyś 330d? Koszt nie wiele wyższy, a wrażenia bezcenne :D

Też tak uważam. Jakbym wybierał raz jeszcze, to tylko 330d. 320 daje radę, ale bez fajerwerków. Sprytna, zwinna, nawet szybka. Także Yuby... przemyśl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz szukam 320d w kombi e-46.

 

 

 

Kombinujesz jak kon pod gore, sprawdz na mobile.de ( co prawda sam nie sprawdzalem ) i kup.

 

Co do E46 to napewno w Niemczech kupisz taniej 330 d niz 320 d

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.h...=&usedCarSeals=

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

ekonomia-to już jak kto używa

mocniejsze wozy pala mniej

często zdarza się że po czipie auto pali około litr mniej

dobrze że ma mało przebiegu-do 100.000 nie powinno sie wiele zdarzyć.

 

 

trzeba sprawdzić na miejscu... jak dla mnie przebieg nie realny... sciagałem auta z zachodu, bmw tez troche było... ogólnie jeśli ten licznik nie kręcony to żeby się nie okazało że składana z dwóch.

 

Niestety są różne akcje moi znajomi teraz składają nową klase E w coupe 2010 - właśnie z dwóch - będzie jak nówka.

 

Jeśli osiągi się nie liczą ten silnik będzie ok - ale o komforcie jazdy - trasa wyprzedzanie nie ma co marzyć.

Jeżeli przebieg oryginalny to chipa wrzucić można... w innym przypadku jednak strach... jest to dość mały silnik i nie wiadomo jak był eksploatowany.

Wiadomo że są dwie szkoły Falenicka i Otwocka... każdy odpowie inaczej.

Cena jest taka bo niestety we Francji niemieckie auta są drogie a paradoksalnie w Niemczech francuskie tanie:)

Każdy też chce zarobić a czasem specjalnie wystawia się dość wysoko aby zwabić klienta który naoglądał się tanich sztuk... tu przyjedzie i wmówi mu się jaka to igła.

Ważne czy jest bezwypadkowa - jest już jakiś czas w kraju ciekawa czy nie była tu naprawiana.

Sprawdź też dokładnie dokumenty niemieckie czy aby nie była w międzyczasie zarejestrowana w innym kraju - gdzie została np. naprawiona.

Przypadków może być 100.

Po środku nie poznasz przebiegu, tam do auta wsiada się raz i wysiada dwa... do pracy robi sie 100km.

Środek w Bmw w skórze potrafi wyglądać jak nowy po 200-300 tyś. Oczywiście u nas na allegro są z przebiegiem pod 150 i mniej.

Ciekawe jak chce potwierdzić przebieg jak nie ma 100% pewności i wpisy w komputerze można załatwić a książka to już żaden dokument.

Popatrzyłem sobie na stronach francuskich i z tego rocznika są sztuki w podobnych pieniążkach bez opłat i ściągnięcia ale najmniejszy przebieg ok 90 tyś...

Taki też może mieć ten bo 35 tyś to benzyna w 4 lata uwierzę ale Diesel.

No ale może to być oczywiście pewne auto i może ktoś kupił okazyjnie od znajomego czy coś... raczej do handlarzy takie nie trafiają - idą dalej w kraj macierzysty

 

 

 

 

nie wiem czy była ta stronka

 

http://www.realoem.com/bmw/

 

wpisuje się VIN i można dobrać każdą cześć po numerze jak również zobacz jak jest złożone :)

Edytowane przez Rafal_W_wa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ja bym radził zabrać te auto przed kupieniem do ASO na gruntowny przegląd: blach(badanie grubości lakieru), zawieszenia(przy takim przebiegu nie ma prawa być żadnej usterki), podłączenie pod kompa(przebieg, ewentualne błędy,parametry silnika). Cena ok 1.000 zł. To pomoże rozwiać 90 % wątpliwości.

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym radził zabrać te auto przed kupieniem do ASO na gruntowny przegląd: blach(badanie grubości lakieru), zawieszenia(przy takim przebiegu nie ma prawa być żadnej usterki), podłączenie pod kompa(przebieg, ewentualne błędy,parametry silnika). Cena ok 1.000 zł. To pomoże rozwiać 90 % wątpliwości.

 

 

jest to super pomysł przy kupnie auta za taką kaskę.

Trzeba pamiętać o dwóch rzeczach... że nigdy nie sprawdzą przebiegu jak jest dobrze wszystko załatwione. Niestety kompetencja polskich serwisów też często daje do życzenia - znam przypadki że serwis stwierdził że ok - a wcale tak nie było ( znam z autopsji ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to super pomysł przy kupnie auta za taką kaskę.

Trzeba pamiętać o dwóch rzeczach... że nigdy nie sprawdzą przebiegu jak jest dobrze wszystko załatwione. Niestety kompetencja polskich serwisów też często daje do życzenia - znam przypadki że serwis stwierdził że ok - a wcale tak nie było ( znam z autopsji ).

 

 

Jeśli serwis stwierdzi, że jest ok, a tak nie jest to sprawa do sądu. Był kiedyś taki przypadek w TVN Turbo i z tego co pamiętam to serwis musiał usunąć usterkę, a chodziło o automatyczną skrzynię biegów.

Trzeba tylko poprosić o wydrukowanie wszystkiego na papierku.

 

BMW ma taki mały myk o którym nie wszyscy wiedzą. Otóż przebieg zapisuje się w pamięć kluczyka. Idzie się z kluczykami do ASO i tam można odczytać co jest zapisane w pamięci kluczyków

Edytowane przez KAROLSKI

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E90 jest świetnym wyborem, auto prowadzi się bardzo precyzyjnie, najsłabsza wersja dieslowska będzie pewnie najbardziej żywotna, szczególnie, że przeniesienie napędu pewnie takie samo jak w 320d.

 

W ogłoszeniu razi brak info o bezwypadkowości i mały przebieg jak na diesla, możnaby gdybać, że auto mocno oberwało i zamiast jeździć przez ten czas próbowali z wraku stworzyć jakąś spójną całość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW ma taki mały myk o którym nie wszyscy wiedzą. Otóż przebieg zapisuje się w pamięć kluczyka. Idzie się z kluczykami do ASO i tam można odczytać co jest zapisane w pamięci kluczyków

 

 

tak masz racje... ale kasowanie licznika to nie tak jak kiedyś że podpinałeś lapto pod auto i kasowałeś.

 

Teraz robi się tak że śladu nie ma nigdzie. O ile ktoś potrafi.

 

 

kivi a ktoś napisał że on miał 400 a ma 36?

warto przeczytać mój poprzedni post.

kręci się w zależności od stanu wizualnego... jak nie widać oznak żadnych to się kręci na mniejszy zawsze kasa większa do wzięcia.

Ma 100 wygląda jak nowy robi się 40 - 50 ... wiadomo że nie zrobisz 3 tyś km w czteroletnim aucie.

Nawet jak się ktoś zna i wydedukuje że nie realny przebieg .... to przyjedzie w końcu taki który kupi a potem całemu światu będzie siał że kupił prawię nowe auto bo Niemiec jeździł do przedszkola wnuczkę zawozić i naklepał tylko 50 tyś przez 7 lat.

Na wszystko trafi się amator...

a to oczywiście może być dobre auto godne swojej ceny.

Edytowane przez Rafal_W_wa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

tak masz racje... ale kasowanie licznika to nie tak jak kiedyś że podpinałeś lapto pod auto i kasowałeś.

 

Teraz robi się tak że śladu nie ma nigdzie. O ile ktoś potrafi.

 

Zgadza się, ale ja tu bardzo w ten przebieg nie wnikał. Nawet jeśli ma ponad 100 tys km to nie dyskwalifikuje tego auta. Mojego znajomego 530d e39 ma ponad 300 tys km i nic z nią się nie dzieje. Jeździ jak należy.

Ja bym skupił się nad blachami. Tak jak ktoś pisał wcześniej, może się okazać, że z dwóch zespawany jeden.

Edytowane przez KAROLSKI

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...