bobstyl Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Czy ktoś ujezdza tę maszynkę - zechce podzielić się informacjami nt. mechaniki, serwisów i takich tam innych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Witam!! http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=55008&st=0 Tu masz całą skarbnice o husce :biggrin: Zależy jak ją chcesz użytkować, bo jak po drogach to nie za bardzo sie nadaje... chyba że teraz na allegro jest na licytacji taka z 99 roku z pompą oleju to musiał byś sie nad ną zastanawiać. a w husce bez pompy częsta zmiana oleju częste czyszczenie filterka oleju (bo inaczej zatrze sie korbe i po zabawie, huski właśnie są na to czułe.. :cool: ) , regulacja zaworów podobno co 1500km. trzeba pilnować łańcucszka rozrządu(tzn. doglądać napinacza) spalanie w mojej(410) to jest około 5-6L na 100km w terenie, Mati mówi że mu łyknie cały bak (on ma 610). Budowa silnika jest bardzo prosta. regulacja zaworów na śrubki,rozrząd na jednym wałku, zawieszenie malinowe :icon_mrgreen: . części używane są do dostania na ebayu niemieckim, bo niestety u nas w PL za nówki sie płaci straszne ceny... :icon_mrgreen: .Jak o czymś zapomniałem to napisz. Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Pare osób odradzało mi zakup Huski bowiem mówili ze silniki nie są zbyt awaryjne tyle tylko ze dość częstopadały im głowice(pękały) chodzi mi o tych starszych rocznikach do 96r.Czy to prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 nigdy sie nie spotkałem z pękającymi głowicami w TE, te silniki są ogólnie wytrzymałe, jedyny czuły element w silniku to dolne łożysko korbowodu, przez słabe smarowanie lubi sie zatrzeć jak nie dbamy o czyszczenie filtra i stan oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilonchelm Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 No moja jest na kolach supermoto jezdzi sia nia cudnie :D sprawia mi duzo frajdy :) no wlasnie slyszalem o czestej wymianie oleju i ze trzeba szczegolnie dbac o silniczek no ale cos za cos mowia ze jak dba sie o nia to jest wdzieczna w urzytkowaniu :D :) a serwisowke potrzebuje bo chce zalozyc licznik motogodzin zeby dogladac wszystkiego na czas :) teraz do sezonu mam troche czasu to dopieszcze ja troche :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.