Skocz do zawartości

Za dużo nagaru w wydechu...


wookie23
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja bym sie bardziej obawila gdyby moj motocykl nie kopcil :icon_mrgreen:, bo wtedy nie wiadomo czy olej tam wogole jest i czy spelnia swoje zadania. Pozatym nie ma olejow ktore nie powoduja dymu z rury (w 2T). Jak odpalam KTMa to jak jest zimny to dym wali chmurami (no moze troche przesadzilem). Kiedys jezdzilem na Castrolu R2, teraz sie przerzucilem na Valoline. Roznica w cenie niewielka na valvoline ma lepsze wlasciwosci smarujace, bardzo dobrze miesza sie z benzyna. Stosowany przez zawodnikow.

Jak wali Ci czarny dym to znaczy ze ciagnie ze sprzegla, a wtedy moze sie okazac ze albo simeringi, albo pierscien.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą go odpaliłem yyyyy na poczatku aż sam sie ździwiłem odpalił ale za dużo gazu... zapomniałem że moje moto odpala bez gazu... za drugim razem odpalił ładnie... lekko dodawałem gazu i tak doszedłem do 10000 obrotów mało bo normalnie kręci mi 12000 ale zostawiłem bo już paliwka nie miałem. Z samego początku tak kopcił no jak smok czy lokomotywa ale później przeszło. Chodził jeszcze z 10 minut na wolnych obrotach i do garażu... Patrze a z tłumika na końcu kropelka bruduuuu bleee wziełem szmate i włożyłem do tłumika i to co włożyłem całe brudne... na razie sie nei martwie bo stal 2 miesiące nieruszany... pośmigam jutro i zobacze jak chodzi... dobra koniec opowiadania.

 

Jeżeli nie chcesz tego czytać nie musisz... napisałem tu jak sie zachowywał po odpaleniu...

 

Jeszcze jedno pytanie:

Nie wiem dlaczego ale chodził na 5000 obr. i gdy dodawałem gazu na max-a to mi zacinał zacinał i spadały obroty a gdy puściłem manetke i stopniowo podkręcałem to szedł normalnie.... nie wiem o co chodzi.... aaa ten problem miałem kiedyś jak jeździłem wchodził w obroty powiedzmy 8000 i nagle przestawał i musiałem puścić manetke i dopiero sie wkręcał na 11000 tego to kompletnie nie rozumiem..... jaka może być tego przyczyna?????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile dobrze przeczytalem, zazynales motor na zimnym silniku.

zanim go wkrecisz na 10K to pamietaj, zebys przejechal te 2 kilometry spokojnie. szkoda silnika.

odpowiedz na drugie pytanie jest zwiazana z nieprawidlowa regulacja gaznika.

tak czy siak jak chcesz go z 2 do 10 tysiecy wkrecic, to zebys nie wiem jak go zrobil to plynnie nie wskocza obroty- to juz jes magia 2T(no chyba ze go tak pokrecisz troche to wtedy sie uda)

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gazowanie na nierozgrzanym silniku jest najgorszą rzeczą jaką można zrobić.

Co do wkręcania to najpierw zacząłbym od wymiany na NOWĄ świecę bo objawy które opisujesz pasują do padniętej świecy

 

w podpisie masz link do nagrania jak wkręcał się mój exc 250cc na maks obroty, silnik oczywiście rozgrzany

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak wali Ci czarny dym to znaczy ze ciagnie ze sprzegla, a wtedy moze sie okazac ze albo simeringi, albo pierscien.

Pozdr

 

Czarny dym swiadczy o nie pełnym spalaniu benzyny - za bogato ustawiony gaznik i tyle. Olej spala sie na siwo. Nie myl wiec tych dwóch kolorow bo to sa dwa roznego rodzaju defekty w silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...