Skocz do zawartości

Honda MB 80


skizo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do posiadaczy Hondy MB 80 jakie macie zębatki w swoich motorkach i jakie osiągacie prędkości i przyśpieszenie na nich

Bo ja mam wersję Francuska Hondy i moja była kompletnie zablokowana osiągała max. 50 km/h A teraz wszystko odblokowałem i osiąga tylko 70 km/h

Mam przełożenie 15/42 z tego co się dowiedziałem to na takim były wypuszczane Hondy MT

A planuję wymienić zestaw napędowy i chciałbym wiedzieć jaki

Myślę nad 15/40 lub 16/40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MT fabrycznie były na 13/42 i na takich sie średnio jeździło, popatrz np. na larssonie jakie zaleca producent (są podpisane pod spodem) i sobie dobierz, ja jeżdże teraz na 14/43 albo 44 i ciut szybciej jedzie ale i przyspiesza tak jak przedtem - dla mnie ogólnie na plus. Poszukaj na zagranicznych stronach :icon_biggrin:

pa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jezdzilem Hondą MB 80 i przelozenie 15/38. 95 km/h taki realny v-max...Zdarzyło sie ok 105 ale tak to ok 90-95 na prostej.Wszystko fabryka..Ale na 15/40 podobne osiagi tylko przyspieszenie lepsze... Wiec najlepiej chyba...na 16/38 to by zbyt słąba była raczej... ale 15/38 całkiem całkiem

Pozdr

Ps.Mam prawie nowa zebatke tył 38 zębów:D moze ze 100 km przebiegu:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja mam mbx 50 może wie ktoś czemu jak jade np z 20km/h to jak chce przyspieszys i daje gazu to bardzo pomału sie rozpędza a jak chce szybciej to musze wcisnąć sprzęgło i go wkręcić na obroty i dopiero naprawde zaczyna iść!

 

A na jamim biegu nie chce ci się rożpedzać od tych 20km/h??? Bo jeśli jet to bieg powyzej 2 to nie ma sie co dziwic. Te silniki mają małą moc i moment obrotowy który i tak jest w górnym zakresie obrotow a jadąc 20 np na 3 to silnik nie ma zabyt wysokich obrotow i nie ma pełnej mocy przez co wolno sie rozpedza. I rodził bym ci zaprzestać tego sposóbu rozkręcania silnika ze sprzegłem bo mozesz je spalic. Dzieje sie to tak że jak rozkręcisz silnik uzyskuje on pelna moc i jak puscisz klamke to sprzeglo musi przeniesc gwaltownie to cala moc w szybko kreconego sie walu na na skrzynie ktora ma mniejsze obroty bo podczas zozkrecania silnika nie byla polaczona z walem. Sprzeglo nie moze przeniesc odrazu mocy i predkosci obrotowej walu na skrzynie i zaczyna sie slizgac przez co po jakims czasie moze dojsc do spalenia sprzegla.

Edytowane przez Damiano_2013
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...