skizo Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Mam pytanie do posiadaczy Hondy MB 80 jakie macie zębatki w swoich motorkach i jakie osiągacie prędkości i przyśpieszenie na nich Bo ja mam wersję Francuska Hondy i moja była kompletnie zablokowana osiągała max. 50 km/h A teraz wszystko odblokowałem i osiąga tylko 70 km/h Mam przełożenie 15/42 z tego co się dowiedziałem to na takim były wypuszczane Hondy MT A planuję wymienić zestaw napędowy i chciałbym wiedzieć jaki Myślę nad 15/40 lub 16/40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 MT fabrycznie były na 13/42 i na takich sie średnio jeździło, popatrz np. na larssonie jakie zaleca producent (są podpisane pod spodem) i sobie dobierz, ja jeżdże teraz na 14/43 albo 44 i ciut szybciej jedzie ale i przyspiesza tak jak przedtem - dla mnie ogólnie na plus. Poszukaj na zagranicznych stronach :icon_biggrin: pa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Jezdzilem Hondą MB 80 i przelozenie 15/38. 95 km/h taki realny v-max...Zdarzyło sie ok 105 ale tak to ok 90-95 na prostej.Wszystko fabryka..Ale na 15/40 podobne osiagi tylko przyspieszenie lepsze... Wiec najlepiej chyba...na 16/38 to by zbyt słąba była raczej... ale 15/38 całkiem całkiemPozdrPs.Mam prawie nowa zebatke tył 38 zębów:D moze ze 100 km przebiegu:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian14l Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 ja mam mbx 50 może wie ktoś czemu jak jade np z 20km/h to jak chce przyspieszys i daje gazu to bardzo pomału sie rozpędza a jak chce szybciej to musze wcisnąć sprzęgło i go wkręcić na obroty i dopiero naprawde zaczyna iść! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 złe przełorzenia, masz na prędkośc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian14l Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 no właśnie nie oto chodzi chyba mam gaźnik do wymiany miesiąc temu było zajebis** przyśpieszenia jak na 50ccm i nawet jak zredukuje bieg to niema mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 (edytowane) ja mam mbx 50 może wie ktoś czemu jak jade np z 20km/h to jak chce przyspieszys i daje gazu to bardzo pomału sie rozpędza a jak chce szybciej to musze wcisnąć sprzęgło i go wkręcić na obroty i dopiero naprawde zaczyna iść! A na jamim biegu nie chce ci się rożpedzać od tych 20km/h??? Bo jeśli jet to bieg powyzej 2 to nie ma sie co dziwic. Te silniki mają małą moc i moment obrotowy który i tak jest w górnym zakresie obrotow a jadąc 20 np na 3 to silnik nie ma zabyt wysokich obrotow i nie ma pełnej mocy przez co wolno sie rozpedza. I rodził bym ci zaprzestać tego sposóbu rozkręcania silnika ze sprzegłem bo mozesz je spalic. Dzieje sie to tak że jak rozkręcisz silnik uzyskuje on pelna moc i jak puscisz klamke to sprzeglo musi przeniesc gwaltownie to cala moc w szybko kreconego sie walu na na skrzynie ktora ma mniejsze obroty bo podczas zozkrecania silnika nie byla polaczona z walem. Sprzeglo nie moze przeniesc odrazu mocy i predkosci obrotowej walu na skrzynie i zaczyna sie slizgac przez co po jakims czasie moze dojsc do spalenia sprzegla. Edytowane 14 Stycznia 2007 przez Damiano_2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.