Skocz do zawartości

Kick back


janekk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

TUTAJ masz definicję Kick-backu, a to co jest w 50 sec. tego filmu to klasyczny Highside

 

No Sligier co racja to racja :biggrin: . Ale powiedz mi czy to znaczy, że panowie na filmiku (np. 1:07 też fajny locik) używali tylnego hamulca, czy im poprostu tył uślizgnął, a jak wrócił to pyk i lecimy? Jakoś mi się wydawało że zawodnicy mało tylnego używają.

 

A tak w ogóle to Mery X-Mass :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Sligier co racja to racja :clap: . Ale powiedz mi czy to znaczy, że panowie na filmiku (np. 1:07 też fajny locik) używali tylnego hamulca, czy im poprostu tył uślizgnął, a jak wrócił to pyk i lecimy? Jakoś mi się wydawało że zawodnicy mało tylnego używają.

 

A tak w ogóle to Mery X-Mass :cool:

no IMO dohamowywali tyłem na wejściu w zakręt, koło się zablokowało, moto zaczęło iść bokiem i w momencie kiedy koło odzyskało przyczepność to nastąpił blast-off :clap:

 

Najlepszego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie więc nie nalezy hamować tyłem zbyt często!

 

sligier zmieniasz moto?? jak ci na torze sie smiga sv twoją??

 

korci mnie gixercup ale w tym seoznie pojeźdzę na fz6 w poznaniu poćwiczę a na next sezon planuje kupno gsxr600-750 i jazda w wyścigach dla amatorów jak bedę wogole potrafil śmigać na torze

Edytowane przez tra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no IMO dohamowywali tyłem na wejściu w zakręt, koło się zablokowało, moto zaczęło iść bokiem i w momencie kiedy koło odzyskało przyczepność to nastąpił blast-off :rolleyes:

 

Najlepszego :wink:

 

A IMO troszeczke za dużo dał w kotły na wyjściu , a gdy już się zorientował że tył zaczyna wyprzedzać przód, zakręcił manetkę , następnie tylne koło odzyskało przyczepność i ....... benc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sligier zmieniasz moto?? jak ci na torze sie smiga sv twoją??
o ile nie wydarzy się trzęsienie ziemi to na pewno w nowym ssezonie będzie jakiś gixer. SV'ką po torze śmigało się zajebiście tylko trochę za wolno :icon_biggrin:

 

A IMO troszeczke za dużo dał w kotły na wyjściu , a gdy już się zorientował że tył zaczyna wyprzedzać przód, zakręcił manetkę , następnie tylne koło odzyskało przyczepność i ....... benc
No obejżałem to jeścio raz i chyba faktycznie masz rację
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile nie wydarzy się trzęsienie ziemi to na pewno w nowym ssezonie będzie jakiś gixer. SV'ką po torze śmigało się zajebiście tylko trochę za wolno :D

 

 

powiem tyle bierz 750! i co dalej gixercup???;)

 

ps. sv to twoj 1 motocykl i smigalas nią 1 sezon???

Edytowane przez tra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tyle bierz 750! i co dalej gixercup??? :)
3/4 - bardzo fajny sprzęt, tylko jeśli uda się wystartować w gsxr cup to co ja nim zwojuję w konfrontacji z litrami (podział klas ma być do i powyżej 600cm3)...
ps. sv to twoj 1 motocykl i smigalas nią 1 sezon???
ŚMIGAŁEŚ :icon_mrgreen: :) :) tra jestem facetem :banghead: , poza tym wszystko się zgadza :cool:

 

 

 

Edit: kończmy już ten :offtopic: , bo nam się dostanie ;)

Edytowane przez Sligier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edit: kończmy już ten ;) , bo nam się dostanie ;)

 

No dobra to ja przywrócę topic na właściwy tor, tzn trochę teorii na temat jazdy bo tego nigdy za dużo:crossy: :

KickBack - drgania kierownicy w skutek np. bardzo szybiego odkręcania w zakręcie, na nierówności, itp.

Shimmy - drgania kierownicy wywołane przez np. nierówności, uderzenie, itp.

Tankslapper - zaczyna się chyba tak jak shimmy, a potem dupa też lata na boki, nogi spadają z podnóżkóż, czy nie? Taki tankslapper to chyba wg mnie to http://patrz.pl/?89867

 

Chętnie posłucham innych opinii.

 

P.S. Sligier - będą cię próbowali złamać klakierzy tych pyrkawek poniżej litra, ale ty poprostu kup literka :)

Edytowane przez janekk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra to ja przywrócę topic na właściwy tor, tzn trochę teorii na temat jazdy bo tego nigdy za dużo:crossy: :

KickBack - drgania kierownicy w skutek np. bardzo szybiego odkręcania w zakręcie, na nierówności, itp.

No dokładnie jak już wychodzisz z zakrętu na ostrym ogniu, to unosi Ci przód i wtedy kiera dostaje drgań. IMO nie jest to zbyt niebezpieczne
Shimmy - drgania kierownicy wywołane przez np. nierówności, uderzenie, itp.
często też pojawia się przy lądowaniu z wheelie, kiedy lądujesz ze skręconą kierą, co ładnie widać TUTAJ i TUTAJ
Tankslapper - zaczyna się chyba tak jak shimmy, a potem dupa też lata na boki, nogi spadają z podnóżkóż, czy nie? Taki tankslapper to chyba wg mnie to http://patrz.pl/?89867
Tankslapper to po prostu bardzo agresywne shimmy, kiedy to kierownica (jak sama nazwa wskazuje) trzepie o bak
P.S. Sligier - będą cię próbowali złamać klakierzy tych pyrkawek poniżej litra, ale ty poprostu kup literka :wink:
pożyjemy, zobaczymy - wszystko i tak rozbije się o siano, w każdym razie celownik jest ustawiony na litra :clap:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...