janekk Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Czy takie kick-backi to efekt tego, że koło jest w poślizgu, a potem łapie przyczepność czy też może jest tego inna przyczyna np w sekundzie 50 tego powyższego linku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 TUTAJ masz definicję Kick-backu, a to co jest w 50 sec. tego filmu to klasyczny Highside Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekk Opublikowano 24 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 TUTAJ masz definicję Kick-backu, a to co jest w 50 sec. tego filmu to klasyczny Highside No Sligier co racja to racja :biggrin: . Ale powiedz mi czy to znaczy, że panowie na filmiku (np. 1:07 też fajny locik) używali tylnego hamulca, czy im poprostu tył uślizgnął, a jak wrócił to pyk i lecimy? Jakoś mi się wydawało że zawodnicy mało tylnego używają. A tak w ogóle to Mery X-Mass :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 No Sligier co racja to racja :clap: . Ale powiedz mi czy to znaczy, że panowie na filmiku (np. 1:07 też fajny locik) używali tylnego hamulca, czy im poprostu tył uślizgnął, a jak wrócił to pyk i lecimy? Jakoś mi się wydawało że zawodnicy mało tylnego używają. A tak w ogóle to Mery X-Mass :cool: no IMO dohamowywali tyłem na wejściu w zakręt, koło się zablokowało, moto zaczęło iść bokiem i w momencie kiedy koło odzyskało przyczepność to nastąpił blast-off :clap: Najlepszego :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 (edytowane) dokładnie więc nie nalezy hamować tyłem zbyt często! sligier zmieniasz moto?? jak ci na torze sie smiga sv twoją?? korci mnie gixercup ale w tym seoznie pojeźdzę na fz6 w poznaniu poćwiczę a na next sezon planuje kupno gsxr600-750 i jazda w wyścigach dla amatorów jak bedę wogole potrafil śmigać na torze Edytowane 24 Grudnia 2006 przez tra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 no IMO dohamowywali tyłem na wejściu w zakręt, koło się zablokowało, moto zaczęło iść bokiem i w momencie kiedy koło odzyskało przyczepność to nastąpił blast-off :rolleyes: Najlepszego :wink: A IMO troszeczke za dużo dał w kotły na wyjściu , a gdy już się zorientował że tył zaczyna wyprzedzać przód, zakręcił manetkę , następnie tylne koło odzyskało przyczepność i ....... benc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 sligier zmieniasz moto?? jak ci na torze sie smiga sv twoją?? o ile nie wydarzy się trzęsienie ziemi to na pewno w nowym ssezonie będzie jakiś gixer. SV'ką po torze śmigało się zajebiście tylko trochę za wolno :icon_biggrin: A IMO troszeczke za dużo dał w kotły na wyjściu , a gdy już się zorientował że tył zaczyna wyprzedzać przód, zakręcił manetkę , następnie tylne koło odzyskało przyczepność i ....... benc No obejżałem to jeścio raz i chyba faktycznie masz rację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 (edytowane) o ile nie wydarzy się trzęsienie ziemi to na pewno w nowym ssezonie będzie jakiś gixer. SV'ką po torze śmigało się zajebiście tylko trochę za wolno :D powiem tyle bierz 750! i co dalej gixercup???;) ps. sv to twoj 1 motocykl i smigalas nią 1 sezon??? Edytowane 28 Grudnia 2006 przez tra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 (edytowane) powiem tyle bierz 750! i co dalej gixercup??? :) 3/4 - bardzo fajny sprzęt, tylko jeśli uda się wystartować w gsxr cup to co ja nim zwojuję w konfrontacji z litrami (podział klas ma być do i powyżej 600cm3)...ps. sv to twoj 1 motocykl i smigalas nią 1 sezon??? ŚMIGAŁEŚ :icon_mrgreen: :) :) tra jestem facetem :banghead: , poza tym wszystko się zgadza :cool: Edit: kończmy już ten :offtopic: , bo nam się dostanie ;) Edytowane 28 Grudnia 2006 przez Sligier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekk Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 (edytowane) Edit: kończmy już ten ;) , bo nam się dostanie ;) No dobra to ja przywrócę topic na właściwy tor, tzn trochę teorii na temat jazdy bo tego nigdy za dużo:crossy: :KickBack - drgania kierownicy w skutek np. bardzo szybiego odkręcania w zakręcie, na nierówności, itp.Shimmy - drgania kierownicy wywołane przez np. nierówności, uderzenie, itp.Tankslapper - zaczyna się chyba tak jak shimmy, a potem dupa też lata na boki, nogi spadają z podnóżkóż, czy nie? Taki tankslapper to chyba wg mnie to http://patrz.pl/?89867 Chętnie posłucham innych opinii. P.S. Sligier - będą cię próbowali złamać klakierzy tych pyrkawek poniżej litra, ale ty poprostu kup literka :) Edytowane 28 Grudnia 2006 przez janekk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 No dobra to ja przywrócę topic na właściwy tor, tzn trochę teorii na temat jazdy bo tego nigdy za dużo:crossy: :KickBack - drgania kierownicy w skutek np. bardzo szybiego odkręcania w zakręcie, na nierówności, itp. No dokładnie jak już wychodzisz z zakrętu na ostrym ogniu, to unosi Ci przód i wtedy kiera dostaje drgań. IMO nie jest to zbyt niebezpieczne Shimmy - drgania kierownicy wywołane przez np. nierówności, uderzenie, itp. często też pojawia się przy lądowaniu z wheelie, kiedy lądujesz ze skręconą kierą, co ładnie widać TUTAJ i TUTAJ Tankslapper - zaczyna się chyba tak jak shimmy, a potem dupa też lata na boki, nogi spadają z podnóżkóż, czy nie? Taki tankslapper to chyba wg mnie to http://patrz.pl/?89867 Tankslapper to po prostu bardzo agresywne shimmy, kiedy to kierownica (jak sama nazwa wskazuje) trzepie o bakP.S. Sligier - będą cię próbowali złamać klakierzy tych pyrkawek poniżej litra, ale ty poprostu kup literka :wink: pożyjemy, zobaczymy - wszystko i tak rozbije się o siano, w każdym razie celownik jest ustawiony na litra :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.