jannikiel Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Jak ktos jest ciekawy to silnikowo wywodzi sie z XLR-XR 200- ktory mial faktycznie spod kola- 15 KM ale 2 zawory na cylinder(!) i wyciagal 125 km/h spalajac przy tym 3-4 litry /100 km- masa XLR 200- 120 kg z paliwem, XR 200-108 kg z paliwem- za to nie ma swiatel.230-tka odziedziczyla po nich beben z tylu, niskie spalanie, latwosc oblugi, niska mase - dajac troche wiecej KM+ wiekszy moment napedowy.Motocykl nie nadaje sie jako treningowy do zawodow(raczej do dojezdzania na zawody)- bledem jest wiec porownywanie do 2-suwowych 125-tek.Jednak jako "wszedolaz" spelnia role znakomicie- a oszczednoscia na paliwie bije wszystko.Pozdr.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 dokladnie. nie mozna oceniac motocykli w taki sposob : wyczyn dobry, cokolwiek innego zle. jedne maszyny maja takie przeznaczenie, drugie inne.co do bebna to naprawde taki hamulec jest rowniez bardzo skuteczny i w takim motocyklu wielkiej tarczy z zaciskiem brembo nie potrzeba! Niepraktyczny jest wg.mnie brak lamp. Na tor sie to przeciez nie nadaje a latajac po lesie nie raz moze nas zaskoczyc noc, no i co wtedy?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 dokladnie. nie mozna oceniac motocykli w taki sposob : wyczyn dobry, cokolwiek innego zle. jedne maszyny maja takie przeznaczenie, drugie inne. Nie wiesz, że większość tu wchodzących jest zawodowcami i jeździ tylko na sprzętach powyżej 50 KM? No i oczywiście w pełni korzystają z mocy i z zawieszenia na długich, kilkudziesięciumetrowych skokach? :icon_biggrin: Och, mało jeszcze wiesz :clap: Taka honda znudziłaby się po jednym dniu, zabrakłoby mocy i zawias przestałby wybierać te długie skoki. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Nie wiesz, że większość tu wchodzących jest zawodowcami i jeździ tylko na sprzętach powyżej 50 KM? No i oczywiście w pełni korzystają z mocy i z zawieszenia na długich, kilkudziesięciumetrowych skokach? :icon_biggrin: Och, mało jeszcze wiesz :clap: Taka honda znudziłaby się po jednym dniu, zabrakłoby mocy i zawias przestałby wybierać te długie skoki. :buttrock: Macie racje, każdy sprzęt jest kierowany do określonej grupy użytkowników i nie można powiedzieć, że beznadziejny motor i tyle. Jednemu podpasuje to, drugiemu tamto. Musicie jednak przyznać jedno, za cenę takiej crf 230 można kupić znacznie lepszy sprzet tego samego przeznacznia..... np. dr350 ;p (żart :cool:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Cena- zalezy gdzie i jaki stan sprzeta.Ktos powiedzial-"... wszystko jest wzgledne..." (chyba Einstein) i mial racje.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.