Gościu Opublikowano 20 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2003 Mam teraz ogara 205 z tym silnikiem i nie moge znaleść schematu moze ktoś z was tako posiada ale bo wie ile ten silnik ma koni itd.!? z góry dziex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORSUKLES Opublikowano 20 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2003 Mam teraz ogara 205 z tym silnikiem i nie moge znaleść schematu moze ktoś z was tako posiada ale bo wie ile ten silnik ma koni itd.!? z góry dziex Witam.O ile się nie myle (a moze się myle) to gościu w warsztacie powiedział, że te silniki mają po 1,8 KM. z pozdrowieniami BORSUKLES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 20 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2003 czyli o 0.1 konia wiecej niz ten dwu biegowy! coś mało! bo te wszystkie ogary i bzyny to biore bez problemu nawet jedna bzyne biore na dwujce :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 20 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2003 "Zadaniem konstruktorów było stworzenie jednośladu wzorowanego na Simsonach i radzieckich Rygach. Tak powstał Ogar 205, którego jednostką napędową został polski Dezamet 023 o mocy 1,7 KM."http://80.49.129.7/~sikor/ - tutaj moze znajdziesz cos o elektryce itp. http://www.romety1.prv.pl/ - tu znajdziesz schematy silnika itp, dane techniczne. Ttrudno jest wlaczyc www.wp.pl nie ;-) Pozdro :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 20 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2003 zadna z tych stron nie mówi ani o moim silniku ani o moim ogarze ale dzieki za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manulo Opublikowano 20 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2003 może nie masz rometa ogara tylko rometa 50-T1? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 20 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2003 może nie masz rometa ogara tylko rometa 50-T1? chyba na to wyglada! bo te ogary 205 2 biegowe to sa chyba 50-t3! to moze ma ktoś jakieś info na temat rometa 50-T1????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 20 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2003 http://republika.pl/msi/50-T-1.htmhttp://republika.pl/rysiuncio/index.htmlhttp://www.motorower.piwko.pl/http://spbrot.stormbyte.com/motocykle/50-T-1.htmhttp://www.polskiemotocykle.mik.pl/ - najwieksz strona o rometach i innym polskich jednosladach Pozdro :( Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 20 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2003 Ja Ci podalem strony o ogarach bo pisales ze masz ogara - dobra nie wazne jakbys jeszcze czegos w necie szukal to wal do mnie ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 21 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2003 http://republika.pl/msi/50-T-1.htmhttp://republika.pl/rysiuncio/index.htmlhttp://www.motorower.piwko.pl/http://spbrot.stormbyte.com/motocykle/50-T-1.htmhttp://www.polskiemotocykle.mik.pl/ - najwieksz strona o rometach i innym polskich jednosladach Pozdro :( dzieki o to mi chodziło!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i teraz wiem ze moj sprzecior ma 2.5 konia! ja go stuninguje do konca to bede miał około 5 koni! narazie splanowałem głowice! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 21 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2003 Jezuuuuuuuu......... Kolejny po Z3USie spec od "tjuningu"... Ludzie czy wy nie wiecie ze splanowanie glowicy to pozegnanie sie z silnikiem? Żałosne. Napisz później ile km zorbiles zanim ci siadł silnik, miszczu mechaniku Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 21 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2003 oj kondonie - planuj sobie glowice planuj zobaczymy co bedzie dalej ;-) Popieram Greedo, a wg mnie sama glowica to nic ci nie da. 5 km chcesz miec ? a czemu nie 10 ? splanuj dalej szlifierka glowice i bedzie cool. hehehe ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 21 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2003 teraz mam splanowaną głowice! a niedługo tokończe reszte tuningu! czyli spiłuje tłok od spodu o 2mm i powieksze okna o 1.5mm a i wszystkie te kanały wypoleruje! ja i tak ten moto dostałem wiec sie nim bawie! a teraz szukam jakiejs wueski! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 21 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2003 hmmm no ingerencja spora , co do pilowania tloka to nie wiem, niech ktos sie wypowie. polerowanie wyjdzie raczej na zdrowie, ale nie baw sie za bardzo - szkoda sprzetu - i zmien podpis bo ogara nie masz ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 21 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2003 Coś ci nie pasuje greedo ? Jak coś sie robi to z głową, planowanie głowicy ciągnie za sobą inne modyfikacje takie które niepozwolą na uszkodzenie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.