Szuryga Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 (edytowane) Witam a może mi ktoś pomóc i poradzić, co mam zrobić żeby było dobrze.Otóż mam Dniepra i jest instalacja 12v(alternator) .Mam taki bajer, że jak mam większe obroty to kierunkowskazy mi migają dość szybko znaczy normalnie jak powinny migać, ale już przy wolnych obrotach to te miganie jest bardzo wolne (nieraz jak stoję na skrzyżowaniu to muszę podkręcić trochę obroty żeby widzieli że skręcam)dlaczego tak jest ?Tez tak macie w swoich dnieprach,uralach?.Czy niemo że być te miganie równomierne przy różnych obrotach? Co mam zrobić żeby tak było. Poprosze o porady i z góry dziękuję. Edytowane 25 Grudnia 2006 przez Szuryga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Witam a może mi ktoś pomóc i poradzić, co mam zrobić żeby było dobrze.Otóż mam Dniepra i jest instalacja 12v(alternator) .Mam taki bajer, że jak mam większe obroty to kierunkowskazy mi migają dość szybko znaczy normalnie jak powinny migać, ale już przy wolnych obrotach to te miganie jest bardzo wolne (nieraz jak stoję na skrzyżowaniu to muszę podkręcić trochę obroty żeby widzieli że skręcam)dlaczego tak jest ?Tez tak macie w swoich dnieprach,uralach?.Czy niemo że być te miganie równomierne przy różnych obrotach? Co mam zrobić żeby tak było. Poprosze o porady i z góry dziękuję.Takie efekty to wina zle dzialajacego regulatora napiecia ewentualnie spalonej ktorejs diody w ukladzie prostowniczym. Rozwiazanie to wymienic na jakis normalny regler np. z PF 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Takie efekty to wina zle dzialajacego regulatora napiecia ewentualnie spalonej ktorejs diody w ukladzie prostowniczym. Rozwiazanie to wymienic na jakis normalny regler np. z PF 125 Regler "fiatowski" jest stosunkowo dobry - wcześniej miałem taki założony do Jawy TS 350 (elektroniczny się spalił - a ten lekko dostroiliśmy i chodził). Teraz przy K-750 chyba też będę robił 12V, i tutaj też prawdopodobnie zastosuję "przeszczep z Fiata". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.