Skocz do zawartości

Tuning suzuki ts 50


Obell
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam... Mam Suzuki ts 50 juz jeden sezon i po wstepnym poznaniu maszyny mam zamiar podniesc jej osiagi . Mianowicie chodzi mi o podniesienie pojemnosci do 70ccm lub 80ccm. I teraz mam pare pytan na temat owego tuningu :icon_question: :icon_exclaim: .

 

1 Czy wiecie gdzie moge kupic wszystkie potrzebne mi czesci ?

2 Jakie dokladnie czesci beda mi potrzebne ? (wiem ze cylinder, gaznik,pierscienie,tlok ..Ale czy cos jescze?)

3 Czy lepiej podniesc pojemnosc do 80ccm czy do70ccm?

4 Jak docierac po tym remoncie ?

 

PS chodzi mi o Ts'ke z 93 roku chlodzona ciecza (wersja japonska)

 

Z gory dzieki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak, polecam Ci kit tuningowy na 70ccm z tego co mi sie wydaje to 80ccm nie kupisz bo były one tylko seryjnie montowane przez Suzuki. Kit Airsala składający sie z cylindra, tłoka z pierścieniami i top endu, można kupić u Mielocha, co prawda jest on dosyć drogi ale za to cylinder wykonany jest z aluminium a czesc wewnętrzna pokryta jest nicasilem. Sam mialem taki w TSce i dlatego tak zachwalam. Co więcej, możesz jeszcze kupić kit tuningowy np. w motorlandzie: 228721818 z tego co pamietam to u nich mozna kupic kit na 70ccm równie dobry(bez nicasilu) ale za to sporo tańszy w zakupie. To że cylinder nie jest pokryty nicasilem ma w pewnym sensie także zalety, podczas remontu robimy szlif i wkładamy kolejny rozmiar tłoka(100-150zł) w przypadku nicasilu musimy kupić tłok za uwaga uwaga 260zł i co gorsza dostepna jest tylko jedna selekcja, a wiec jak nicasil sie przetrze(to troche potrwa, no chyba ze zaniedbamy sprzeta) musimy kupywac nowy cylinder. Ja mialem Airsala było mega, Kuba (enduroguy) miał na żeliwie i też było mega. Także tutaj decyduje kwestia ile masz kasy, jak chcesz zaoszczedzić bierz żeliwo, jak nie jestes uzalezniony od pieniedzy bierz na Nicasilu.

Poszukująć czesci do TSki pamietaj iż taki sam silnik ma suzuki RMX/SMX i wszystkie czesci będą pasowały.

Ze zmianą cylindra w parze idzie tuning dyfuzora, czyli poprostu wybebeszenie go. Nacinasz bańke brzeszczotem albo diaxem wzdłóż tego zgrzewu, wywalasz wszystko ze środka i dajesz do zaspawania, montujesz przelotową końcówke i TSka cyka jak rasowy KROS :bigrazz: Naprawde dźwiek staje sie sporo ładniejszy.

Jak coś to pisz na gg: 5056804

Edytowane przez Enduroboj.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...