Obell Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Witam... Mam Suzuki ts 50 juz jeden sezon i po wstepnym poznaniu maszyny mam zamiar podniesc jej osiagi . Mianowicie chodzi mi o podniesienie pojemnosci do 70ccm lub 80ccm. I teraz mam pare pytan na temat owego tuningu :icon_question: :icon_exclaim: . 1 Czy wiecie gdzie moge kupic wszystkie potrzebne mi czesci ?2 Jakie dokladnie czesci beda mi potrzebne ? (wiem ze cylinder, gaznik,pierscienie,tlok ..Ale czy cos jescze?)3 Czy lepiej podniesc pojemnosc do 80ccm czy do70ccm?4 Jak docierac po tym remoncie ? PS chodzi mi o Ts'ke z 93 roku chlodzona ciecza (wersja japonska) Z gory dzieki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Ten temacik bardziej pasuje to motorowerow niz tu. Ewentualnie mechanika 2t. Odpowiedzi na Twoje pytania znajdziesz na tym forum. Wystarczy przeszukac :bigrazz: pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Napisz na PW lub GG do ENDUROGUY . On o TS'kach wie wszystko :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 (edytowane) No to tak, polecam Ci kit tuningowy na 70ccm z tego co mi sie wydaje to 80ccm nie kupisz bo były one tylko seryjnie montowane przez Suzuki. Kit Airsala składający sie z cylindra, tłoka z pierścieniami i top endu, można kupić u Mielocha, co prawda jest on dosyć drogi ale za to cylinder wykonany jest z aluminium a czesc wewnętrzna pokryta jest nicasilem. Sam mialem taki w TSce i dlatego tak zachwalam. Co więcej, możesz jeszcze kupić kit tuningowy np. w motorlandzie: 228721818 z tego co pamietam to u nich mozna kupic kit na 70ccm równie dobry(bez nicasilu) ale za to sporo tańszy w zakupie. To że cylinder nie jest pokryty nicasilem ma w pewnym sensie także zalety, podczas remontu robimy szlif i wkładamy kolejny rozmiar tłoka(100-150zł) w przypadku nicasilu musimy kupić tłok za uwaga uwaga 260zł i co gorsza dostepna jest tylko jedna selekcja, a wiec jak nicasil sie przetrze(to troche potrwa, no chyba ze zaniedbamy sprzeta) musimy kupywac nowy cylinder. Ja mialem Airsala było mega, Kuba (enduroguy) miał na żeliwie i też było mega. Także tutaj decyduje kwestia ile masz kasy, jak chcesz zaoszczedzić bierz żeliwo, jak nie jestes uzalezniony od pieniedzy bierz na Nicasilu. Poszukująć czesci do TSki pamietaj iż taki sam silnik ma suzuki RMX/SMX i wszystkie czesci będą pasowały.Ze zmianą cylindra w parze idzie tuning dyfuzora, czyli poprostu wybebeszenie go. Nacinasz bańke brzeszczotem albo diaxem wzdłóż tego zgrzewu, wywalasz wszystko ze środka i dajesz do zaspawania, montujesz przelotową końcówke i TSka cyka jak rasowy KROS :bigrazz: Naprawde dźwiek staje sie sporo ładniejszy.Jak coś to pisz na gg: 5056804 Edytowane 12 Grudnia 2006 przez Enduroboj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.