dawid77 Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Oddałem do mechanika Virago 750 32 tys przebiegu, gdyż czasami w przednim cylindrze pojawiał się stuk trwający ok 10 sek. Mechanik stwierdził że przyczyną jest napinacz łańcuszka rozrządu. Bardzo prosze o opinie czy to może być przyczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Oddałem do mechanika Virago 750 32 tys przebiegu, gdyż czasami w przednim cylindrze pojawiał się stuk trwający ok 10 sek. Mechanik stwierdził że przyczyną jest napinacz łańcuszka rozrządu. Bardzo prosze o opinie czy to może być przyczyna. Zanim Cię zaczną straszyć ze to panewka, wał itp. :icon_question: to napisz kiedy pojawia się stuk, czy występuje na zimnym, ciepłym silniku, podczas dodawania/odejmowania gazu, czy są jakieś inne objawy (np. utrudniony rozruch itp.) Na razie nie masz co panikować :icon_exclaim: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 (edytowane) Poszukaj w wyszukajce.Kilka razy był poruszany temat stuków w Virago. Moja czasami postukuje delikatnie a silnik jest w bdb stanie.Też szukałem ale nie znalazłem przyczyny stukania. Podobny problem z tajemniczym postukiwaniem ma kilku kolegów z forum. Napisz czy jest to metaliczny stukot czy cos w rodzaju odgłosu pukania w tekturowe pudełko. Pozdrawiam Edytowane 12 Grudnia 2006 przez Lolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid77 Opublikowano 12 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Zanim Cię zaczną straszyć ze to panewka, wał itp. :( to napisz kiedy pojawia się stuk, czy występuje na zimnym, ciepłym silniku, podczas dodawania/odejmowania gazu, czy są jakieś inne objawy (np. utrudniony rozruch itp.) Na razie nie masz co panikować :icon_mrgreen: Pozdrawiam. Stuki występują raczej na zimnym silniku i nasilają się wraz z dodawaniem gazu, poza tym żadnych innych objawów zapala bez problemu a w momencie pojawienia się stuków silnik pracuje bez zarzutu (żadnych spadków mocy). Aha stuki są metaliczne (tak jak uderzenia młotkiem w głowice) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 (edytowane) Może to byc faktycznie napinacz abo sam łańcuch.Może też tak stukać dźwigienka naciskająca zawór. ( nieznam fachowej nazwy :()Możliwe, że ma zbyt duży luz poprzeczny - chodzi na boki.Możesz to sobie sam wymacać jak zdejmiesz pokrywkę od zaworka. łańcuch mozesz sobie zobaczyć po odkreceniu tej okrągłej pokrywki na głowicy.Zobaczysz czy sztywno siedzi i przy odrobinie wyczucia możesz sobie wymacac czy nie ma luzu na łożyskowaniu na wałku. Stuki cichna wraz ze wzrostem temperatury silnika.Olej robi się płynniejszy i dostaje się wszędzie w szczeliny, wyciszając pracę silnika. Jak chcesz mieć pewnośc to podjedź jeszcze do innego mechaniora co by Ci moto obsłuchał.Łańcuch , napinacz , zawory itp. - Każda rzecz wydaje inny dźwięk.Dobry mechanik to rozpozna bez problemu. Pozdro. Edytowane 12 Grudnia 2006 przez Lolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.