bodman Opublikowano 14 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Pokaż zdjęcia jak zmineisz wydech. Ciekaw jestem jak to będzie wyglądać.oczywiście że się pochwale, ale to dopero gdzieś po nowym roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 (edytowane) Pewnie z trzy kawałki :flesje:DUZO wiecej, zgadujcie dalej :banghead: Dla ulatwienia podaje link do watku z postami, juz bezposrednio pod nim widac interesujacy nas zderzak.. ale obejrzyjcie sobie wszystkie posty, warto :lapad:Zderzak Edytowane 14 Grudnia 2006 przez JareG Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 niestety w tym przypadku nie jest to prawdą...tłumik nie ma komór wyciszających tylko jakieś drobne zwężenie:) rozmawiałem z właścicielem identycznego wydechu i mówił że mocno "grzmi" i nie ma wkładów wyciszających. Dzięki za porade zrobie najprawdopodbniej tak jak piszesz. Jeszcze raz serdeczne dzięki i do zobaczenia na drodze. Za pewne będzie słychać jak jadę :P Kurde, !!! ;) ale sam PRODUCENT napisal ze tlumik posiada komory wyciszjace, wiec o co caman ?Ja tez zamierzam kupic taki tlumik, ktory jest w Anglii poza prawem ;) Na przeglady bede musial zakladac normalny, oryginalny, cichy ;) I nie ma sprawy, zawsze sobie trzeba pomagac :wink: :flesje: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 14 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 DUZO wiecej, zgadujcie dalej :biggrin: Dla ulatwienia podaje link do watku z postami, juz bezposrednio pod nim widac interesujacy nas zderzak.. ale obejrzyjcie sobie wszystkie posty, warto :PZderzakto nie mam pojęcia, zapewne kosztuje więcej niż jest wart;) (oczywiście w tym przypadku jest bezcenny) Kurde, !!! ;) ale sam PRODUCENT napisal ze tlumik posiada komory wyciszjace, wiec o co caman ?Ja tez zamierzam kupic taki tlumik, ktory jest w Anglii poza prawem ;) Na przeglady bede musial zakladac normalny, oryginalny, cichy ;) I nie ma sprawy, zawsze sobie trzeba pomagac :wink: :flesje:to nie producent tylko pośrednik..dlatego moze być błąd.Ale dla mnie to lepiej bo będzie głośny i o taki mi chodzi:D taki motocykl przecież musi być słychać.Wisze Ci duże piwo - bo sam zapewne bym próbował do tego wydechu spawać. Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Nie ma sprawy ;) Wyslij poczta do UK ;) Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 to nie mam pojęcia, zapewne kosztuje więcej niż jest wart;) (oczywiście w tym przypadku jest bezcenny);)OK, nie bede Was meczyl.. jakis czas temu koledze wjechal w dupe takiego Kubusia jak pacjent w nowym plastyku. A potem przyszlo do wyceny szkody, i madry pan z TU wzial jakas madra ksiazke, cos tam poszukal, cos wyliczyl, pomruczal.. i chcial dac koledze za cale auto kilkaset zl (bo stare, i na pewno szrot). A wtedy kolega pokazal mu fakture z ASO za naprawe (=wymiane, bo sie tego nie naprawia) zderzaka - 10.000 zl netto, i trzeba sporo sie naczekac.Tyle o cenach pochromowanego metalu ;) Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 A pochromowanie 2 końcówek wydechu, obręczy koła, wiadra małych dupereli to koszt kilkuset zł (300 czy 400 zł). Ceny zderzaków w ASO mają się nijak do cen chromowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 A pochromowanie 2 końcówek wydechu, obręczy koła, wiadra małych dupereli to koszt kilkuset zł (300 czy 400 zł). Ceny zderzaków w ASO mają się nijak do cen chromowania.Nie tak znow nijak - nikt nie chcial sie podjac chromowania, ktore byloby jakosciowo porownywalne z tym oryginalnym :icon_biggrin: Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 14 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Nie tak znow nijak - nikt nie chcial sie podjac chromowania, ktore byloby jakosciowo porownywalne z tym oryginalnym :buttrock:ASO ma zawyżone ceny pewnie z 200krotnie jak nie więcej. Fabryka mercedesa najprawdopodbniej nie ma swojej chromowni tylko zleca chromowanie komuś innemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 JaregG czyli dwa zderzaki z tego meśka są warte 20 tys :biggrin: Qucze a gdzie reszta chromów ????? :biggrin: A wartość ogólna tego meśka to będzie ........................... aż strach mysleć :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 JaregG czyli dwa zderzaki z tego meśka są warte 20 tys :biggrin: Qucze a gdzie reszta chromów ????? :biggrin: A wartość ogólna tego meśka to będzie ........................... aż strach mysleć :)Auto mojego kolegi, w111 coupe z 1962 r. (piekna maszyna, i wygodniejszym autem jeszcze nie jechalem a jechalem juz nawet w221, i to zanim trafil do salonow w PL) jest warte letko na klatke 100k zl. A jest autem uzywanym bylo nie bylo, i np. chromy nie sa w 100% idealne (ale wlasnie nijak - i nigdzie w PL - nie mozna bylo ich zregenerowac, wiec tylko zostaly maksymalnie dopieszczone i daja rade).Mercedes to chyba jedyne auto, ktore moglbys zlozyc sobie z nowych elementow mimo uplywu prawie 50 lat od czasu produkcji - wiekszosc* elementow jest albo na stanie magazynowym, albo sa maszyny na ktorych byly te elementy robione. I stad taka a nie inna cena.PS. Nie wiem ile jest warty przedni zderzak do Kubusia :biggrin: * ale sa takie, ktorych juz nie ma na magazynie, i ktorych nie da sie zamowic - bo juz nie beda nigdy (z)robione.. ASO ma zawyżone ceny pewnie z 200krotnie jak nie więcej. Fabryka mercedesa najprawdopodbniej nie ma swojej chromowni tylko zleca chromowanie komuś innemu.Mercedes dlugo robil wiekszosc czesci do swoich aut, znacznie dluzej niz inne marki. Teraz wszystko schodzi na psy, wiec i w autach z celownikiem na masce mamy internacjonalistyczny bigos ;)Ceny z ASO MB na pewno sa zawyzone, ale cena tego w/w zderzaka wynika z tego, ze chrom na nim ma wytrzymac tyle, ile na aucie z przelomu lat 50 i 60-tych.. i byc moze z tego, ze zderzak ten lezal na magazynie od prawie 50 lat. Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Wartość danego autka zawsze zależy czy znajdzie sie na nie kupiec a za 100k można nabyć naprawde zadbaną S klase .Oczywiście rozumiem że to klasyk i ceny nie podważam ale jest ona czysto teoretyczna.Piszesz że każdego mesia można złożyć z części ,musze Cię roczarować ,nie każdego .Złoż 123 z silnikiem 2,4 w manualu w pełnej opcji :smile: z nowych części.Prawie robi wielka różnice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Wartość danego autka zawsze zależy czy znajdzie sie na nie kupiec a za 100k można nabyć naprawde zadbaną S klase .Oczywiście rozumiem że to klasyk i ceny nie podważam ale jest ona czysto teoretyczna.Pamietajcie, ze rozmawiamy nie o zwyklych samochodach, tylko autach kultowych :icon_biggrin:Cena nie jest teoretyczna, takie sa ceny. I chetni sie znajduja :clap: (=ja swojego 560SEC '88 opylilem za 23k zl, bez problemu)A propos: niedawno jakis Rusek kupil moje wymarzone 540K.. za cos kolo 3 mln Euro. Piszesz że każdego mesia można złożyć z części ,musze Cię roczarować ,nie każdego .Złoż 123 z silnikiem 2,4 w manualu w pełnej opcji :) z nowych części.Prawie robi wielka różnice.Jedynym waznym elementem, ktorego bodajze nie ma na stanie u Mercedesa jest szkielet auta, czyli to do czego przypina sie cala reszte. Do tej pory jedyna pierdolka, jakiej nie udalo mi (albo moim znajomym) zakupic w ASO jest chromowana listewka na boczna kieszen na drzwiach w modelu w114/115 - ni ma i juz nie bedzie, trzeba szukac uzywanej :clap:BTW: Pisalem o skladaniu z czesci w kontekscie nieco innym.. mianowicie, znacie inna marke do ktorej mozna zamowic pierdolke z l. 50, tak jak do aut uzywanych na co dzien ? :bigrazz: PS. Mialem w123 z takim w/w dieslem w manualu, to byl moj pierwszy MB. I taki model nie wystepowal w 'pelnej opcji' (cokolwiek przez to rozumiec), to byl zwykly wol roboczy.. jak ktos chcial luksusow, to kupowal w123 280(T)E albo od razu w123 280CE. Co nie znaczy, ze do takiego dieselka nie mozna dolozyc* klimatyzacji (do wyboru, polautomat i pelny automat), pelnej elektryki (szyby + szyber), grzania 4 liter, skory, poduszki na kierownice, ABSu, (nie wiem czy tempomat wystepowal dla tego reaktora.. dla benzynowego 2.3 i owszem), webasto, ASB, itd. Ino wtedy trzeba by bylo rozpinac zagiel, zeby jakos sprawnie sie tym cudakiem poruszac :clap: * bo cena MB wynikala m. in. z faktu, ze auto sie zamawialo, i skladalo jak z klockow Lego.. inne auta sie kupowalo gotowe, a do wyboru byl kolor (jak u Forda na przyklad) :cool: Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Miszczu nie pisalem tu o S klasie .123 w pełnej opcji to elektryczne szyby ,szyberdach i automatyczna skrzynia .Kupując samochód z prostym silnikiem 2,4 nie oczekiwales chyba przyspieszeń 8 s do 100?? :biggrin: Zadalem Ci proste pytanie a Twoja odpowiedź to prawie epopeja ,wyluzuj sie deko bo sie spoczisz.Reasumując, nie jesteś w stanie zlożyć żadnego mercedesa z oryginalnych częśći i prosilbym na przyszłośc nie ściemniać :wink: To sie tyczyło wcześniejszych postow napisanych przez Ciebie."Jedynym ważnym elementem ktorego bodajże nie ma na stanie u Mercedesa jest szkielet auta " :) :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: a tym rozbawiłeś mnie do łez. Wyjaśnij od czego sie zaczyna montaż autka?? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 Miszczu nie pisalem tu o S klasie .123 w pełnej opcji to elektryczne szyby ,szyberdach i automatyczna skrzynia Widze miszczu, ze znasz sie na MB :offtopic:W123 w pelnej opcji to jest mniej wiecej to, co napisalem wczesniej - chcesz dowodu? (fotki i VIN, jesli wiesz w ogole jak z niego skorzystac..)..Zeby nie przedluzac Twojej meki :D, podaje link do w123 230TE '84 mojego kolegi: milego ogladania (i mam nadzieje, ze nauczyles sie kolego czegos o pojazdach z gwiazda :); jest tez tam VIN auta, dosc wazna sprawa dla wiedzacych jak sie tym poslugiwac) Reasumując, nie jesteś w stanie zlożyć żadnego mercedesa z oryginalnych częśći i prosilbym na przyszłośc nie ściemniać :wink: To sie tyczyło wcześniejszych postow napisanych przez Ciebie."Jedynym ważnym elementem ktorego bodajże nie ma na stanie u Mercedesa jest szkielet auta " :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: a tym rozbawiłeś mnie do łez. Wyjaśnij od czego sie zaczyna montaż autka?? :bigrazz:1. Napisalem, ze 'bodajze' nie ma szkieletu nadwozia - ale to trzaby sprawdzic; moze nie byc, bo kazdy MB jest i byl robiony na zamowienie, wiec tego akurat elementu nie robilo sie na zapas (skoro nie bylo takiej potrzeby, bo i zuzycie liczone bylo w dziesiatkach lat). To tak w kwestii wyjasniania niejasnosci :D (ale nie ma wiekszego problemu ze zdobyciem zdrowego szkieletu w123, w126, a nawet w114/115 - jutro moge zapodac fotki, bo mam cos takiego na stanie..).2. Jeszcze raz Ci napisze maksymalnie prostymi slowami o co mi chodzilo ze 'skladaniem': o podkreslenie wyjatkowosci MB na tle innych popularnych marek. A ta wyjatkowosc to np. dostepnosc czesci do auta z lat 50-tych (i zwiazane z tym ceny tych czesci - od tego zaczal sie watek..)3. Reasumujac, znasz sie na MB w takim samym stopniu, jak ja na budowie promow kosmicznych :icon_mrgreen: (sadzac np. o wiedzy nt. wyposazenia w123).. ale ja o promach sie nie wypowiadam. Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.