Skocz do zawartości

Czy moglo cos klęknąć??


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zmienialem skrzynie na torowa w moim SRADZIE 750,wwiadomo rozebrany caly dol silnika zdjeta pompa oleju,praktycznie spuscilem wszystek olej z silnika.Wymienilem o-ring pod pompa olejuwszystkie uszczelki nowki zalany nowy olej i filtr oleju.przy pomocy strzykawki napelnilem wszystkie przewody olejowe i kanally olejem,odpalilem na 20 sekund i sprawdzam a tu pompa nie napompowala przez ten czas oleju byla zapowietrzona.rozkrecilem pare rzeczy i odpowietrzylem ta pompe.Po odpaleniu cisnienie juz bylo normalne,

I teraz pytanko czy pzez ten czas jak chodzil bez cisnienia czy moglo to jakos wplynac na silnik?????

Slucham waszych opinii?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm z tego co pamiętam Haynes zaleca po remoncie silnika "pokręcić" nim aż do zgaśnięcia kontrolki oleju przy wykręconych świecach, żeby olej dotarł do wszystkich zakamarków...Tak byłoby najbezpieczniej ale wydaje mi się, że te 20 sekund nie wpłynie na zdrowie silnika o ile nie chodził na wysokich obrotach..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tfu...nie wykręcać...zdjąć przewody!

 

 

"1 Make sure the engine oil level is correct,

then remove the spark plugs from the engine.

Place the engine STOP switch in the Off

position and unplug the primary (low tension)

wires from the coil.

2 Turn on the key switch and crank the

engine over with the starter until the oil

pressure indicator light goes off (which

indicates that oil pressure exists). Reinstall the

spark plugs, connect the wires and turn the

switch to On.

3 Make sure there is fuel in the tank, then turn

the fuel tap to the On position and operate the

choke.

4 Start the engine and allow it to run at a

moderately fast idle until it reaches operating

temperature."

Edytowane przez twizzter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tfu...nie wykręcać...zdjąć przewody!

"1 Make sure the engine oil level is correct,

then remove the spark plugs from the engine.

Place the engine STOP switch in the Off

position and unplug the primary (low tension)

wires from the coil.

2 Turn on the key switch and crank the

engine over with the starter until the oil

pressure indicator light goes off (which

indicates that oil pressure exists). Reinstall the

spark plugs, connect the wires and turn the

switch to On.

3 Make sure there is fuel in the tank, then turn

the fuel tap to the On position and operate the

choke.

4 Start the engine and allow it to run at a

moderately fast idle until it reaches operating

temperature."

 

 

No i wszytko jasne. Dzięki - może się przydać :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko w japonii rozusznik nie kreci jak jest wylaczony zaplon np:zx6r i teraz srad.Silnik nie chodzil na wysokich obrotach ok 1000 obr nawet niecale.Zdjelem pokrywy od walkow rozrzadu i nie ma na nich sladow wiec mysle ze wszystko bedzie oki.Jeszcze jutro bedzie odpalanie to wszystkie niejasnosci sie wyklucza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...