Skocz do zawartości

suzuki TS50


Ziele90
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ma jedna wade i ciagle ja wytykacie zawieszenie zawsze mozna zmienic, za to senda wyglada konkretnie

 

sory ale naprawde w enduro wyglad niejest najwiekszym kryterium... :evil: jezeli mowimy o SM to zeczywiscie wyglada fajnie ale jest to motor tylko i wyłaacznie na penere po miescie a nie do jezdzenia po lesie! Ts natomiaast moze i ma wyglad troche starszawy ale jak by niepatrzec wymiata wzgledem sendy :biggrin: aha i kupujac motor za takak kase niemam zamiaru jeszcze zmieniac zawieszenia bo kasa (moja) na ulicy nie leżała!

Edytowane przez Ziele90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne bo Tska ma upsy z przodu i gazowe z tylu :crossy: Takie ma cudne zawieszenie.Wszyscy sie uczepiliscie tej zawiechy w sendzie jak by tylko w terenie to sie liczylo9chodz samemu mi sie ona niepodoba ale jezdzilem i jest znosnie).A gdzie hamulce?? Jaki najszerszy lak wlozysz do Tski 120-1300mm?? na protektorze?Wole miec zawieszenie showa z upsami takie jak ma senda w terenie,co do tylnego to juz inna sprawa.Jak bym mial kupic Tske za 2,5 tys zarejstrowaną wersje japonską wolal bym dolozyc 1000 zl czy nawet 1500 (poczekac i uzbiera) i kupic sende z roku powyzej 99-2000.Amor z tylu zawsze mozna zmienic.A wygladem i osprzetem tska nie ma porownania :crossy:

 

http://moto.allegro.pl/item150450100_suzuk...a_allegro_.html Przykladowa TS

 

http://moto.allegro.pl/item147329016_derbi_senda_r.html przykladowa Derbi sendą bądz ta: http://moto.allegro.pl/item151085583_derbi_senda_r_.html znalazlo sie paru co sie uczepili sendy a zakochali w tsce i tyle:P:PPopatrzcie troche na rok,na dostepnosc czesci, na ich ceny.Dzis im moto starsze tym oryginalne czesci drozsze.pozdrawiam

 

Na Lesniej drodze pojedzie sie wszystkim i senda po lekkim terrenie doskonale sobie daje rade.mialem film nawet jak skaczą tym.Jezeli chodzi o ciezki teren to ts do tego stworzona nie jest. a wy robicie z niej taki sprzet jak by to jakis Full byl ..........

Edytowane przez DiboS60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam i uwierzyc nie moge :) . Najlepsze sa komentarze ze TS'ka jest slabsza od RMX'a. LUDZIE TO TEN SAM SILNIK! 8km odblokowana i koniec - jak ktos nie wierzy to jego problem.

 

Co do zawieszenia i masy to rozumiem Dibo ze dla Ciebie na szosie to moze nie miec znaczenia ale jak chcesz poszalec w terenie to mega czuc roznice! Jak ja sie z ktm'a nawet na wr250f przesiadam to czuje ze jest ciezsza.

 

Zawieszenia w sendzie nie bede komentowal bo nia nie jezdzilem. Zawieszenie w TS wspominam bardzo dobrze znaczniej lepiej niz DT'tkowy zawias. Ogolnie nie mialem wogole problemow z tym motocyklem. Szacun dla niego ze widzial tor motocrossowy nie raz i sie nie polamal (yamaha tw - silnik wypadl z przednich mocowan, suzuki rmx Fila - popekana rama) Co do zbiorniczka z gazem to sobie mozesz dokleic - kdx tez takiego nie ma a mimo to amortyzator jest gazowo olejowy (inna konstrukcja) . Podejscie ze USD jest zawsze lepszy od tradycyjnego zawieszenia to bzdura np. husqa wr125 99' czy suka rm125 (nie pamietam rocznika ok 00') ma mega przyjemny zawias.

pzdr

 

btw. a jimmy stara sie wg. mnie sprowokowac ludzi glupimi komentarzami, bo czegos takiego by nawet moja siostra nie napisala, gdyz wie ze to pier8olenie

Edytowane przez enduroguy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...