ksu1978 Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 WitamMam problem z uszczelnieniem skrzyni biegów od strony koła pasowego w motocyklu harley davidson fxrs , pod tym kołem jest taki duzy simering, w srodek tego simeringa wkłąda sie pierscien dystansowy.Czy pod ten pierscien idzie jeszce jakis oring czy cos podobnego??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Nastepny dał się nabrać na marketing z Milłoki :icon_biggrin: . Pod pierścieniem dystansowym ( w nowszych modelach niż FXR) powinien być oring (czy jak to przetłumaczyć "quad seal"?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Daj pierscien na silicon po dokladnym odtluszczeniu walka.W identyczny sposob trzeba uszczelniac zebatke zdawcza mego BSA. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.