Skocz do zawartości

ssanie w KLR 250


thefex
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

od kupna motocykla nie dzialalo mi ssanie - ulamana dzwigienka.

jakis czas temu sie za to zabralem, zamontowalem nowa dzwignie (od przerzutek rowerowych) i linke.

koncowke linki idaca do malej przepustnicy od ssania w gazniku zalutowalem i trzyma to stabilnie.

 

problem jest nastepujacy:

ciezko odpalic moto na ssaniu..

gdy juz moto chodzi, ale jest zimne i trzeba lekko trzymac gaz, to naciagniecie linki ssania tylko pogarsza sprawe. motocykl wkreca sie delikatnie na obroty do ok 3 tys, a potem gwaltownie spada i gasnie (zalewa sie?)

 

co tutaj poradzic?

czy to kwestia zbyt luznej / zbyt mocno napietej linki? bo mam regulacje poprzez wkrecanie srubki przy dzwigni

 

aktualnie mam sprzeta w rozsypce, wiec chce sie tym zajac w oczekiwaniu na zamowione czesci

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz działanie ssania raz jeszcze, przeciez nic w gaźniku nie kręciłeś. Oblukaj napięcie linki, czy gdześ sie nie przycina, a moze ta dzwignia od przerzutek jest jakaś trefna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba sprawdzic przeloty ssania w gazniku, czy sa drozne i czy nic tam sie nie zacina.

Podczas zapalania zapalasz na ssaniu z gazem czy bez, ale potem moto ma chodzic na ssaniu bez gazu i w momencie gdy zaczyna wchodzic na wyzsze obroty ty zaczynasz zmniejszac ssanie. W koncu ma chodzic na wolnych bez ssania po cakowitym rozgrzaniu sie.

Do takiej sytuacji musisz doprowadzic.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam: odpalenie moto na ssaniu jest niemozliwe zarowno z gazem jak i bez niego.

rozbiore i przeczyszcze caly gaznik. jakby dalej byly problemy to dam ci znac na PW,bo znajac zycie temet zaraz spadnie na 3. strone mechaniki wskutek braku nań odpowiedzi :smile:

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam cos podobnego , tylko umnie moto na ssaniu wkreca sie do max 1700 - 2000 obr /min a kiedys mogl na max ssaaniu wejsc powyzej 3000 . Nie wiem dlaczego tak jest, czyscilem, regulowalem, ale nic to nie daje z tym ze bezproblemowo pali na zimno ( przed ostatnim czyszczeniem gaznika mial juz klopoty z odpaleniem na ssaniu, zapalal i gasl ze 3 - 4 razy zanim zaskoczyl na dobre)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli nie mozesz zapalic na ssaniu to albo jego przelot jest zatkany, albo sam mechanizm nie dziala prawidlowo. Musisz wyjac gaznik i go przeczyscic ze szczegulnym uwzglednieniem ssania.

Jaki to gaznik, moze masz schemat ?

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...