thefex Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 od kupna motocykla nie dzialalo mi ssanie - ulamana dzwigienka.jakis czas temu sie za to zabralem, zamontowalem nowa dzwignie (od przerzutek rowerowych) i linke.koncowke linki idaca do malej przepustnicy od ssania w gazniku zalutowalem i trzyma to stabilnie. problem jest nastepujacy:ciezko odpalic moto na ssaniu..gdy juz moto chodzi, ale jest zimne i trzeba lekko trzymac gaz, to naciagniecie linki ssania tylko pogarsza sprawe. motocykl wkreca sie delikatnie na obroty do ok 3 tys, a potem gwaltownie spada i gasnie (zalewa sie?) co tutaj poradzic?czy to kwestia zbyt luznej / zbyt mocno napietej linki? bo mam regulacje poprzez wkrecanie srubki przy dzwigni aktualnie mam sprzeta w rozsypce, wiec chce sie tym zajac w oczekiwaniu na zamowione czesci Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Sprawdz działanie ssania raz jeszcze, przeciez nic w gaźniku nie kręciłeś. Oblukaj napięcie linki, czy gdześ sie nie przycina, a moze ta dzwignia od przerzutek jest jakaś trefna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 4 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 linka i dzwignia sa w najlepszym porzadku Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Trzeba sprawdzic przeloty ssania w gazniku, czy sa drozne i czy nic tam sie nie zacina.Podczas zapalania zapalasz na ssaniu z gazem czy bez, ale potem moto ma chodzic na ssaniu bez gazu i w momencie gdy zaczyna wchodzic na wyzsze obroty ty zaczynasz zmniejszac ssanie. W koncu ma chodzic na wolnych bez ssania po cakowitym rozgrzaniu sie.Do takiej sytuacji musisz doprowadzic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 4 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Adam: odpalenie moto na ssaniu jest niemozliwe zarowno z gazem jak i bez niego.rozbiore i przeczyszcze caly gaznik. jakby dalej byly problemy to dam ci znac na PW,bo znajac zycie temet zaraz spadnie na 3. strone mechaniki wskutek braku nań odpowiedzi :smile: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 mam cos podobnego , tylko umnie moto na ssaniu wkreca sie do max 1700 - 2000 obr /min a kiedys mogl na max ssaaniu wejsc powyzej 3000 . Nie wiem dlaczego tak jest, czyscilem, regulowalem, ale nic to nie daje z tym ze bezproblemowo pali na zimno ( przed ostatnim czyszczeniem gaznika mial juz klopoty z odpaleniem na ssaniu, zapalal i gasl ze 3 - 4 razy zanim zaskoczyl na dobre) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Jesli nie mozesz zapalic na ssaniu to albo jego przelot jest zatkany, albo sam mechanizm nie dziala prawidlowo. Musisz wyjac gaznik i go przeczyscic ze szczegulnym uwzglednieniem ssania.Jaki to gaznik, moze masz schemat ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.