Skocz do zawartości

Co jest przyczyną? chyba kwestia gaźników


Szerlok
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie. Honda CBR 1000F SC21

silnik nagrzany w normie, przejechane 20km do autostrady, prędkości max 140km/h bez przesadnego pałowania, na autostradzie przejechane 10km z prędkością 200-250km/h, temperatura bez zmian,

zjazd z autostrady, znak stopu, ruszam a silnik szarpie i się dławi, po kilku chwilach jak wejdzie na obroty jest ok, później pracuje normalnie jakby nic się nie działo.

Co należy sprawdzić? Świece, gaźniki? Paliwo raczej dobre, te same objawy przy max pełnym zbiorniku.

Proszę o ewentualne uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...