SeibR Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Witam, mam pytanie, specjalna fajka polecana przez producenta do Hondy NS-1 80 jest: NGK model LB05F, w swojej hondzie mam jakąś starą fajke, może oryginał który ma już 10 LAT, czy zmiana na nową fajke polecaną przez producenta odczuje się jakąś różnice w czymś? wkecanie na obroty lub coś?? PILNE bo może bym kupił taką, tylko musze wiedziec czy się opłaca... p00zdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 jesli stara fajka byla ok nie odczujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 28 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 właśnie niewiem czy mam starą fajke dobrą... motor zawsze ładnie palił, miał wolne obroty, ale jak poznac czy stara fajka może byc już niezabardzo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 W ciemnym pomieszczeniu odpalasz motor, jeżeli fajka ma przebicia do będziesz widział tzw . płomienie. Jeżeli nie ma przebić a iskra jest dobra to znaczy że kabel posluży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 daj spokoj, nie rozbrajaj mnie:P fajka w KAZDYM przypadku jest jedynie lacznikiem pomiedzy przewodem NW a swieca. sklada sie z swego rodzaju szpilki, ktora doskajac gwint(u gory-rdzeniu[???]) na swiecy przewodzi prad. tam praktycznie nie ma co sie zepsuc. ja omylkowo wywalilem fajke ngk i jezdze na takiej za 4 zlote do komarka i jakos na ogiagi nie narzekam:P pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 (edytowane) Magneto nie neguj czasem wypowiedzi jeśli nie masz o czymś pojęcia. "Ngk, Beru i kilka firm, to uznani producenci świec i osprzętu wysokonapięciowego do aut. Ich produkty na pewno lepiej się będą spisywać niż jakieś no name'y. Ale te przewody dość alergicznie reagują na wilgoć. A w motocyklu nie unikniemy bezpośredniego wpływu "atmosfery". Nie ma my maski na silniku... Możliwe, że będzie on poprawnie działał ale jak mu coś odwali, to... Bardzo prosto można sprawdzić przewód w.n., który sprawia kłopoty. Najczęściej ma gdzieś upływność. Wtedy trzeba odpalić moto w ciemnym garażu (całkiem ciemnym). Czasami widać wtedy jak po przewodzie pełzają ognie św. Elma. Taki przewód nadaje się na śmietnik." Edytowane 28 Listopada 2006 przez Wojt@s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Te fajki za 4zł dostają szybko przebicia, a niektóre stare służą latami. Poza tym kiepsko reagują na wilgoć (nie deszcz). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 zauwaz, ze nie wypowiadalem sie na temat przewodow, gdyz te jak najbardziej trzeba starannie dobierac, zeby sie nie nadziac na tandete. moja sugestia byla jedynie odnosnie fajek. nawet tych za 4 zlote, gdyz wymienialem juz nieraz w roznych pojazdach na takowe i ani ja, ani zaden z uzytkownikow tychze jednosladowych pojazdow nie narzekal na zadne przebicia czy cos w tym rodzaju. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.