Skocz do zawartości

Drag Star 1100 , Czy warto ?


koval
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przed chwilą wróciłem a moto....

Już stoi w garażu !!! :crossy:

Na żywca wygląda dużo lepiej niż na zdjęciach !

 

Ale przy wymianie plynu hamulcowego bedziesz mial zabawe- srubki od dekielka kompletnie zjechane...

Worriot ;) dołączam się do braw za spostrzegawczość, dopiero na żywo zauważyłem że śrubki są zjechane

 

Dymsha - miałeś racje z tą pokrywką , to tylko refleksy były :D

 

Niepokoi mnie natomiast głośne stuknięcie metaliczne przy zapalaniu i gaszeniu a także przy wrzucaniu 1 biegu.

Jeżeli ktoś z was miał lub ma podobnie to proszę o opinie.

 

Sprzedawca mówił że tak się dzieje tylko przy zimnym silniku i że to normalna przypadłość tego modelu.

Jednak po moich kilku testach już w domu stwierdzam że z tym stuknięciem przy zapalaniu i gaszeniu jest różnie , ale najgłośniejsze są przy pierwszych próbach na zimnym silniku. Czasem jednak nie stuka więc nie wiem o co z tym chodzi.

 

Nie miałem siły dzisiaj na wiele prób.

 

Pozdrawiam wszystkich

Teraz jestem szczęśliwy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim nic nie klika przy wrzucaniu biegu. Poza tym, zawsze czekam az sie motor troszke nagrzeje wiec trudno powiegdziec ze wlaczam na zimnym silniku i cos klika.

Natomiast nie wiem o jakim klikanieciu piszesz przy gaszeniu motra :bigrazz:

Spokojnie naciskam na czerwony przycisk i elegancko gasnie :D

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje z powodu zakupu najpiękniejszego motka dostępnego na rynku :bigrazz: :D :biggrin: niestety już tylko wtórnym :biggrin: !

szkoda tylko ze to custom... classic jest ciekawszy i lepszy.

A to niby dlaczego lepszy :biggrin: ??? Akurat mi się custom bardziej podoba, a classic duuuuużo mniej i uważam, że to rzecz gustu a nie kwestia lepszy/gorszy. Classic to cruiser, a custom to ... custom i tyle.

Edytowane przez Dymsha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Dymsha w całej rozciągłąści :bigrazz:

Bo niby dlaczego Classic ma być lepszy ?

 

Co do stuków, to spróbuje je nagrać i wrzucić tutaj linka.

Może jak posłuchacie to coś doradzicie.

 

Najbardziej niepokoi mnie ten przy uruchamianiu i gaszeniu.

Taki głośny, pojedyńczy metaliczny dźwięk.

 

To narazka , musze do pracy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niepokoi mnie natomiast głośne stuknięcie metaliczne przy zapalaniu i gaszeniu a także przy wrzucaniu 1 biegu.

Jeżeli ktoś z was miał lub ma podobnie to proszę o opinie.

 

Sprzedawca mówił że tak się dzieje tylko przy zimnym silniku i że to normalna przypadłość tego modelu.

Jednak po moich kilku testach już w domu stwierdzam że z tym stuknięciem przy zapalaniu i gaszeniu jest różnie , ale najgłośniejsze są przy pierwszych próbach na zimnym silniku. Czasem jednak nie stuka więc nie wiem o co z tym chodzi.

 

Taa normalne... :icon_biggrin: W pewnym momencie przestaje stukać a Ty robisz się biedniejszy o 1000 zł (lub więcej jak masz pecha ) :banghead: Wada wystepuje w XVS 1100 (zwłaszcza rocznik 1999 niezależnie cyz to V-Star czy Drag Star) w 650 nie spotkałem się z tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa normalne... :icon_mrgreen: W pewnym momencie przestaje stukać a Ty robisz się biedniejszy o 1000 zł (lub więcej jak masz pecha ) :icon_razz: Wada wystepuje w XVS 1100 (zwłaszcza rocznik 1999 niezależnie cyz to V-Star czy Drag Star) w 650 nie spotkałem się z tym.

 

A co się dokładnie psuje ?

 

 

Chciałem go dziś odpalić aby nagrać ten dzwięk ale chyba akumulator zdechł

a sprzedawca mówił że akku jest prawie nowy !

Qurde jak ja kocham polskich handlarzy ;)

 

Przy okazji,

mogę ładowć ten akumulator prostownikem do samochodów. ( oczywiście z regulacją natężenia) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano oto Polska wlasnie :bigrazz:

Juz niedlugo ( od nowego roku ) ruszy pewny i tani transpoprt motocykli z USA :biggrin:

Zainteresowanych poinformuje w swoim czasie.

Motocykle beda do odbioru w Warszawie w pewnym i dobrym warsztacie mechaniki motocyklowej na Wale Miedzeszynskim. :clap: :flesje:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Psuje się sprzęgiełko miedzy silnikiem a rozrusznikiem. A kumplowi przy tej okazji ukręcił się rozrusznik.

 

majkelpl -> tani i pewny transport z USA już działa - kontener+ statek :) . Zresztą kupując w USA tez można się naciąć - jak mój kumpel który kupił Sportstera 1200. Na zdjęciach mało uszkodzony a z bliska (po dokładniejszych oględzinach): krzywa rama, wahacz i pęknięty blok :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Psuje się sprzęgiełko miedzy silnikiem a rozrusznikiem. A kumplowi przy tej okazji ukręcił się rozrusznik.

 

Czy jak założe papierową torbę na głowe i położe się na ziemi to coś pomoże ? :icon_razz:

 

A na poważnie to mam z tym jechać do serwisu czy ten model tak ma ?

Poniżej link do nagrania stuknięcia na rozgrzanym silniku ( zwłaszcza to w 7 sek)

 

http://www.isport.pl/images/dragstar/Nagranie.mp3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...